רועי קריב משרד עורכי דין

רועי קריב משרד עורכי דין

הנמל 33 , חיפה (אזור הצפון)

השירות המשפטי הטוב ביותר מתקבל כתוצאה משילוב של מקצועיות ותשוקה לדבר וזה הבסיס העומד מאחורי משרדנו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

כדי להגשים את מטרתו ולספק ללקוח את התוצאה הטובה ביותר עבורו, משרדנו דוגל בשלושה עקרונות מנחים:

 

 

  • היכרות מעמיקה עם הלקוח והזירה העסקית שלו - הבנת צרכי הלקוח במסגרת כלל השיקולים הייחודים לו באופן ספציפי, תוך היכרות עם הסקטור שבו הוא פועל מבחינה עסקית והבנה של הגורמים המשפיעים על שדה המיסוי שלו. תובנות אלו, יאפשרו "תפירה" מותאמת אישית של פתרונות מס אופטימליים ובנייה של אסטרטגיה מיטבית לניהול תיקו של הלקוח.
  • יחס אישי צמוד - שמירת קשר רציף ועדכון של הלקוח בכל שלב ושלב עד לסיום ההליך בעניינו תוך מטרה לבסס תקשורת בונה בין הצדדים, אשר מהווה מרכיב משמעותי להגשמת התוצאה המיטבית ללקוח. המוטו של משרדנו הוא כי לא חייבים לחכות כדי לקבל שירות איכותי.
  • מגע מתמיד עם ה"שטח" - משרד KLF פועל באופן מתמיד להיות UP TO DATE, בכל מה שרלוונטי לעולם המס, והכל בכדי לספק את השירות המקצועי הטוב ביותר עבורך.

 

שפות: עברית; אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 30/01/2020

    חייבת לפרגן על השירות המקצועי ועל התוצאות. מומלץ מאוד!
     

  • 20/01/2020

    רועי עורך דין מצוין ומקצועי מאד בתחומו. זמין תמיד ללקוח ונותן שירות אדיב ומקצועי. עו"ד רועי ייצג אותי במקצועיות ובתבונה רבה מול רשויות המס. ממליץ מאוד ובחום רב.
     

רועי קריב משרד עורכי דין
פניה ישירה אל רועי קריב משרד עורכי דין

למעלה