עורכת דין לילך סנג`רו מנור

עורכת דין לילך סנג'רו מנור

הלל 24, קומה 5 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

במשרד עורכי הדין לילך סנג`רו, אנו עומדים לצד לקוחותינו בנושאי דיני עבודה, מחיקת חובות וקשת רחבה של תחומי המשפט האזרחי. במשרד עורכי הדין לילך סנג`רו, המחויבות שלנו היא אליכם. אנו משלבים אמינות, מקצועיות ומסירות בלתי מתפשרת כדי להבטיח שהאינטרסים של לקוחותינו נשמרים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 7 המלצות

על המשרד

עו"ד לילך סנג'רו מנור, עורכת דין מנוסה משנת 2010. בעלת תואר במשפטים מהמרכז האקדמי למשפט ועסקים, עם ניסיון בתחום המורכב של זכויות חברתיות וכלכליות. את דרכה האקדמית המשיכה עם תואר שני באוניברסיטת בר אילן, שם התעמקה בגישור ויישוב סכסוכים וחידדה את כישוריה לאתגרים משפטיים מורכבים.

 

עו"ד לילך סנג'רו מתגאה בתיק מרשים, לאחר שניווטה במיומנות אלפי תיקי הוצאה לפועל עבור חברות בולטות כמו עמידר, דואר ישראל בע"מ וגבע בארט בע"מ. טיפולה המיומן בתיקים אלה משקף את מחויבותה לשימוש בטכניקות יעילות, המבטיחות החזר חובות אופטימלי ללקוחותיה.

 

מה שמייחד את עו"ד לילך סנג'רו הוא ניסיונה רב הפנים. היא לא רק עורכת דין אזרחית-מסחרית מוכשרת, אלא גם עורכת דין קהילתית עם היסטוריה ב"עמותת ידיד". תמהיל ייחודי זה מאפשר לה להתבונן בסכסוכים משפטיים מכל הזוויות ולפעול בהגינות אך בנחישות. גישה מקיפה זו הובילה לתוצאות מרשימות, ואף פתרה מקרים ארוכי שנים בתוך חודשים ספורים.

 

 

תחומי עיסוק:

דיני עבודה: מכסים מגוון היבטים בנושאים המשפטיים הקשורים למקום העבודה- ייצוג נשים במקום העבודה, אפליה על כל רקע, ארגון עובדים, דיני פנסיה והטרדה מינית בעבודה.

גבייה ומחיקה של חובות: מחיקת חובות, הסדר, הפטר בהוצאה לפועל, טענת פרעתי. בנוסף המשרד מייצג לזוכים כמו הצעת פתרונות לגביית חובות, וגביית מזונות.

משפט עסקי: טיפול בביטולי חוזים, תיקי הפרת חוזה ופירוק חברות.

 

כדי לשפר את יכולתנו המשפטית, אנו משתפים פעולה עם יועצים חיצוניים המתמחים בגרפולוגיה, חקירות ומשפט. גישה זו מייעלת את התהליכים שלנו ומבטיחה ייצוג יסודי ומדויק ללקוחותינו המוערכים. במשרדה של עו"ד לילך סנג'רו מנור לא מדובר רק בהבנה משפטית – אלא ביצירת פתרונות חדשניים המותאמים לצרכים הייחודיים שלכם.

 

מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע לכם בקביעת האסטרטגיה הנכונה עבור מצבכם. 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 7 המלצות)
  • 27/04/2023

    לפני כתשע שנים גילינו שאמא שלנו המבוגרת והחולה נפלה קורבן לרמאויות ושקעה בחובות רבים שלא היה ביכולתה להחזיר. לאחר קבלת אפוטרופסות מבית המשפט, ניסינו במשך שנים אחי ואני להתשתלט על המצב ולמנוע מאמא להיזרק לרחוב, ללא הצלחה מרובה בפתרון הבעיה אלא רק דחייתה. אחרי שנים של נסיונות באמצעות עורכי דין אחרים שלא הגיעו לשום פתרון ולחצו עלינו לנקוט בצעדים קיצוניים כמו לקיחת הלוואות בשור האפור או מכירת דירתה הקטנטנה של אמא בהפסד גדול עבור קבלת מקורות מימון מפוקפקים, קיבלנו המלצה על לילך. עבדנו עם לילך משך למעלה מחצי שנה והיא, באכפתיות ורגישות שאינן אופייניות לעורכי דין כלל, ניהלה משא ומתן ארוך אל מול הבנקים והצליחה בסופו של דבר להוריד את החובות מסכום של למעלה מ600 אלף שקל לכ150 אלף. קרוב לעשור של אבן ריחיים ענקית שהיתה תלויה על צווארנו וצווארה של אמנו החולה הוסרו. זה היה מאבק לא קל כולל עבודה מול משרדי עורכי דין לא אתיים וגועלי עם אבל לילך לא ויתרה והמשיכה להילחם עד שהצליחה לסגור בזה אחר זה את כל התיקים. אנחנו מודים ללילך מקרב הלב על הטיפול המסור, על כך שלא ויתרה, על שיתוף הפעולה והרעיונות המקוריים ועל כך שליוותה אותנו למעלה מחצי שנה בתהליך שקרוב לעשור לא הצלחנו להגיע אליו - עד לפתרון הבעיה. לילך אנושית, רגישה ולא מוותרת. תודה.
     

  • 15/12/2022

    שמי נרי אוריאלי, חוקר פרטי במקצועי.אני עובד מספר שנים עם עוה״ד לילך סנג׳רו מנור בתיקים מורכבים. רוצה לציין את חדות המחשבה, היכולת להגיע לפתרונות יצירתיים ולפתור תיקים סבוכים שרבים מעוה״ד לפניה לא הצליחו לפתור. לילך עובדת במקצועיות , ברגישות ובמסירות עד להשגת התוצאה הרצויה.
     

  • 08/12/2022

    אני חושב שבזכות זה שעברנו יחד דרך לא קצרה משך חודשים ארוכים, קשוחים ולא מתפשרים. יש לי את היכולת להעריך את המקצועיות, ההתמדה וההזדהות עם הקשיים בדרך. לילך נשארת עד הסוף! וברגעים הקריטיים והחשובים היא נמצא שם! לילך מקצועית ברמה המשפטית, ויש לה את היכולת ללמוד תוך כדי תנועה את כל מה שצריך על מנת לנצח! באותו זמן היא גם חברה שיודעת להעריך את המצב הרגשי והמנטלי שלך בזמן תהליך. והדבר הזה בעיניי, הוא חשוב לא פחות וראוי לשבח.
     

  • 05/12/2022

    סבלנית ונעימה, הגונה מאוד , מקצועית ומתמסרת באופן מקצועי ואחראי לתהליך עד לסיומו מומלצת ביותר.
     

  • 05/12/2022

    שירות מקצועי אדיב יסודי ואמין
     

  • 05/12/2022

    בשונה מעורכי דין אחרים חשוב לעורכת דין לילך סנג`רו מנור רמת השרות ללקוח. עורכת דין לילך מקפידה על הסבר מקיף על כל ההביטים המשפטיים כך שהלקוח יידע תמיד מה הסיכונים והסיכויים בעינינו. הטיפול של עורכת הדין לילך הוא אישי ופרטני ולכן הוא גם איכותי. אני ממליץ בחום על עורכת הדין לילך סנג`רו .
     

  • 05/12/2022

    לילך עורכת דין מקסימה נהנתי מהשרות המקצועי
     

עורכת דין לילך סנג`רו מנור
פניה ישירה אל עורכת דין לילך סנג`רו מנור

למעלה