עו"ד חן אמסטר

עו"ד חן אמסטר

לינקולן 20 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד י. אמסטר ושות` מדורג כבר שנים כאחד ממשרדי עורכי הדין הבולטים בתחום חדלות הפירעון פשיטות רגל ופירוקים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד י. אמסטר ושות' מדורג כבר שנים כאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בתחום חדלות הפירעון פשיטות רגל ופירוקים.

 

המשרד עוסק בתחום חדלות הפירעון של חברות ויחידים וכן בעל ניסיון עשיר בייצוג של נושים וחייבים כאחד.

 

עורכי הדין במשרד בעלי הבנה מקצועית בתחומים הבאים:

 

דיני חברות, דיני חדלות פירעון, אחריות נושאי משרה, משפט אזרחי וליטיגציה. נוסף על כך, יש להם ניסיון רב במתן ייעוץ משפטי בהליכים מתחום חדלות הפירעון על כל היבטיו. בשל כך, עורכי הדין במשרד מתמנים מידי פעם בפעם על ידי בתי המשפט ככונסי נכסים, כנאמנים, כמפרקים וכמנהלים מיוחדים בתיקים שונים.

 

תחומי עיסוק עיקריים:

 

  • הקפאות הליכים
  • פירוק חברות
  • כינוסי נכסים
  • שיקום והבראת חברות
  • פשיטות רגל
  • תביעות חוב
  • הסדרי חוב

 

המשרד שותף מלא בליווי הלקוח לאורך כל שלבי ההליך בשים דגש על מקצועיות מירבית, מענה זריז ויכולת פעולה בלוח זמנים מוגבל כמתחייב בתחילת ההליך, תוך מיקסום האינטרסים של הלקוח.

 

במהלך התקופה האחרונה, עם שינויי הגלובליזציה ואיתם היקפי המסחר העסקי בישראל ומחוצה לה, מספר העסקים הפעילים עלה משמעותית - יחד עם מספר העסקים שנקלעו למצער להליך של חדלות פירעון. הדבר התגבר בעיקר במרץ 2020 עם ההיחשפות של העולם הכלכלי לנגיף הקורונה והצורך להתמודדות עמו.

 

בעקבות הנגיף, מרבית הפעילות במשק נאלצה להיפסק זמנית, דבר שעלול לשנות את פניה זמן רב אחר כך. עסקים רבים בכלכלה הישראלית, בתחומי פעילות רבים ושונים, עלולים להיקלע לקושי תזרימי ולא יוכלו להמשיך לתפקד. המשרד מכיר בקשייהם של בעלי העסקים שמגיעים למצב של חדלות פירעון.

 

המשרד התמקצע בזיהוי הסימנים שעלולים להוביל למצב של חדלות פירעון עוד בטרם קרותו, ומייחסים חשיבות רבה לקבלת ייעוץ משפטי ועסקי בכדי שדבר שכזה לא יקרה כלל.
 

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד חן אמסטר
פניה ישירה אל עו"ד חן אמסטר

למעלה