עו"ד אתי מאור

עו"ד אתי מאור

פתח תקווה (אזור המרכז)

עורכת הדין אתי מאור מייסדת המשרד פועלת מזה שנים רבות בלווי לקוחות בהליכים שונים בעולם דיני המשפחה, סכסוכים בתוך המשפחה ומקרקעין נדל"ן.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת הדין אתי מאור מייסדת המשרד התחחלה את דרכה בעולם עריכת הדין עוד בהיותה סטודנטית למשפטים. כבר בזמנו עבדה במשרד עורכי דין המוביל בתחום המקרקעין והמשפחה, שם מצאה את החיבור הראשוני והאהבה לתחום.

 

הניסיון הרב שצברה כעורכת דין שכירה בליווי בעסקאות מורכבות, הליכי גירושין וטיפול בסכסוכים בתוך המשפחה סייע לה בהשלמת הכשרתה המעשית. לעו"ד מאור יש הכרות מעמיקה ופרקטית עם עולם המשפט ועם נותני שרות נחוצים לעורך דין בתחום זה.

 

מקרקעין נדל"ן:

 

  • ליווי בעסקאות רכישה וקנייה של נכסי מקרקעין פרטיים ומסחריים
  • רכישת דירה במחיר למשתכן
  • סכסוכי שכנים
  • ליקויי בנייה ועוד

 

דיני משפחה:

 

  • עריכת חוזי משפחה לרבות צוואה, הסכם ממון וייפוי כח מתמשך
  • ליווי בהליכי גירושין ובכל הנובע מכך לרבות הסדרת משמורת, חלוקת רכוש, מזונות ועוד.
  • ליווי במינוי אפוטרופוס לחסוי ובסיוע בדיווח השנתי לאפוטרופוס הראשי.

 

עורכת הדין אתי מאור מאמינה כי כוחה טמון במקצועיות השרות הניתן במשרד, ועל כן כל מקרה מקבל את תשומת ליבה האישית עוד מבניית האסטרטגיה הראשונית ועד להגעה להסדר הרצוי.

 

הידע הרב שצברה לאורך השנים משמש היום את לקוחות המשרד בקבלת תמונה ריאלית לזכויותיהם, עוד לפני פתיחת ההליכים המשפטיים וכמובן בקבלת שרות מקצועי וללא פשרה לאורך המאבק המשפטי.

 

היום, משרדה הפרטי של עורכת הדין אתי מאור ממקד את פעילותו לשתי תחומי פעילות בלבד וזאת בכדי להמשיך להעניק שרות משפטי ברמה הגבוהה ביותר.

 

אשמח לעמוד לשרותכם. 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד אתי מאור
פניה ישירה אל עו"ד אתי מאור

למעלה