עמיר סגל משרד עו"ד ונוטריון

עמיר סגל משרד עו"ד ונוטריון

הנדיב 71 , הרצליה (אזור השרון והסביבה)

עריכת צוואה, צוואות הדדיות, הוצאת צווי ירושה וקיום צוואה, ניהול ירושות ומאבקי ירושה, עזבונות, ייפוי כח מתמשך, אי הארכת חיים וכל מה שביניהם.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 11 המלצות

חייגו 053-6246771
על המשרד

משרדו של עורך הדין עמיר סגל מעניק ליווי, ייצוג והיערכות משפטית ללקוחות השייכים לקבוצת הגיל השלישי ולבני משפחותיהם. המשרד מעניק שירות מקצועי, מקיף ומותאם אישית לצורכי כל לקוח, זאת בהתאם להעדפות אישיות, נכסים, תכנוני מס רצויים וכדומה.

 

אלו הם השירותים המשפטיים אותם מספק המשרד בנושאי הגיל השלישי:

· צוואה, צוואה הדדית

· צוואה הדדית נוטריונית

· פעולות למימוש צוואה או ירושה

· הסכמים בין יורשים

· הסכם משפחתי בין יורשים לחלוקת נחלה

· צו ירושה

· צו קיום צוואה

· התנגדות לצוואה

· בקשות לקיום צוואה

· ייצוג במאבקי ירושה

· ניהול עיזבון

· ייפוי כוח מתמשך

· מתן הנחיות לאי מתן טיפול מאריך חיים

 

עורך הדין עמיר סגל צבר ניסיון רב בטיפול בלקוחות בני הגיל השלישי, הדורש טיפול סבלני ורגיש במקביל לייעוץ וליווי משפטי מקצועי ואמין ובניית דרכי פעולה ואסטרטגיות שיביאו לתוצאה הרצויה.

בנוסף עוסק משרדו של עורך הדין עמיר סגל בכל הקשר לדיני קניין – קנייה ומכירה של דירות, עסקאות בנחלות, משפט מסחרי ודיני עבודה. לצד כל אלה, פועל עורך הדין סגל למיצוי מימוש זכויות עובדים בבתי עסק ובמפעלים שנמצאים כפסע לפני פשיטת רגל או סגירה, וכן במצבים בהם דלתות מקום העבודה כבר נסגרו בפועל.

 

במקביל לעיסוקיו אלו, עורך הדין סגל משמש מעת לעת כבורר או מגשר ממונה מטעם לשכת עורכי הדין בהליכים שונים בין צדדים ניצים שמופנים אליה, וכן כעורך דין ממונה לטיפול בתיקים של עורכי דין שנבצר מהם מסיבות אלו או אחרות לטפל בלקוחותיהם. כמו כן הוא משמש כעורך דין מייעץ לפורשי צה"ל מטעם משרד הבטחון.

שפות: עברית + אנגלית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 11 המלצות)
  • 20/02/2024

    עו"ד עמיר סגל טיפל במספר תיקים של החברה במהלך השנים האחרונות. יסודי ולא מפספס אף פרט ויורד לדקויות. עקבי ונחוש להגיש את המיטב בכל תיק. דבק במטרה, פרזנטטיבי ווורבאלי, עובדה שנוסכת בטחון לנו הלקוחות. מלא יושרה, דוגמא ומופת לקהיליית המשפט הישראלי.
     

  • 14/01/2024

    עו"ד עמיר סגל אני מכיר 37 שנים וזכיתי להכיר אותו בכל המישורים. מבחינה מקצועית עו"ד סגל ליווה אותי במשך השנים כעורך דין במספר תחומים, עיסקית, דיני עבודה ונדל"ן, והייתי מרוצה מאד מהיכולות ובעיקר מהשרות
     

  • 03/01/2024

    ברצוני להודות לעו"ד עמיר סגל על הטיפול המהיר והמקצועי במכתב הצוואה שקיבלתי מאבי המנוח. כמו כן מעבר למקצועיות אני מודה לו על האנושיות, האכפתיות וההתחשבות שגילה כלפינו. עו"ד עמיר סגל הינו אדם אמין ובעל יושרה. על כך אני מודה לו מעומק ליבי. שתבוא עליו ברכה.
     

  • 12/11/2023

    עו"ד עמיר סגל נתן לי שירות מקצועי ברמה גבוה!! הכל התנהל באווירה טובה וקיבלת ממנו מענה מהיר לאורך כל הדרך. ממליץ בחום!!!
     

  • 06/11/2023

    אני עובד עם עמיר שנים רבות. הוא עורך דין מקצועי, אמין ושרותי ביותר! נעזרתי בו בתחומים מגוונים: דיני עבודה, היערכות לגיל השלישי: צוואות, יפוי כח מתמשך, מתן הנחיות לאי מתן טיפול מאריך חיים. ממליץ בחום!
     

  • 19/09/2023

    עמיר הוא עורך דין מעולה והגון מאד. מקצועי, סבלני וזמין לכל דבר ועניין- תמיד. הגעתי אליו בהמלצה חמה מחבר, ואני שמחה על כך. ה מפגשים המשותפים שלנו נוהלו ברגישות ובשום שכל.
     

  • 30/07/2023

    שכרנו את שירותיו של עו״ד עמיר סגל לצורך הכנת ייפוי כח מתמשך. עמיר היה עניני ויסודי, פעל ברגישות בסבלנות ואדיבות. שבעי רצון מהתהליך והתוצאה החלטנו לשכור את שרותיו לעינינים אחרים.
     

  • 25/07/2023

    עמיר הוא עורך דין מעולה והגון מאד. מקצועי, סבלני וזמין לכל דבר ועניין- תמיד. הגעתי אליו בהמלצה חמה מחבר, ואני שמחה על כך. ה מפגשים המשותפים שלנו נוהלו ברגישות ובשום שכל.
     

  • 23/07/2023

    שירות מדהים
     

  • 16/07/2023

    עו"ד עמיר סגל סיפק לי שירות מאד מקצועי, אדם ישר מסור והגון. יסודי בעבודתו ונעים לעבוד מולו, אני מאד מרוצה מהיכולות והשירות. ממליץ בחום
     

עמיר סגל משרד עו"ד ונוטריון
פניה ישירה אל עמיר סגל משרד עו"ד ונוטריון

למעלה