עו"ד דיקלה ואנונו

עו"ד דיקלה ואנונו

פיקא 13 , ראשון לציון (אזור השפלה והסביבה)

עו"ד דיקלה ואנונו בעלת המשרד פועלת בנמרצות זה 16 שנים בייצוג נפגעים עקב רשלנות רפואית. למשרדה קשרים עם רופאים מובילים בתחום וידע נרחב לצד ניסיון רב בנושא.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

עו"ד דיקלה ואנונו התחילה את דרכה בעולם המשפט לפני מעל 16 שנים במשרד מוביל בתחום הרשלנות הרפואית, שם ביססה את דרכה והיום היא בעלת משרד עצמאי מצליח בתחום.


עורכת הדין ואנונו עבדה כמייצגת של רופאים, מרפאות ובתי חולים וטיפלה בתביעות של רשלנות רפואית. בזכות כך זכתה להכיר את שני צידי המתרס בתביעות מורכבות אלו. לאחר שנות ותק רבות בתחום, החליטה לקחת את הידע הרב שצברה ולנתב אותו למקרים שתמיד יותר נגעו לה באופן אישי ולהגן על זכויותיהם הרפואיות והכלכליות של נפגעים מרשלנות רפואית.

 

בזכות הניסיון הרב שצברה במערכת הרפואית עורכת הדין ואנונו מכירה היטב את החוזקות והחולשות של המערכת הרפואית. כמו כן לצד משרדה עומדים שורה ארוכה של בלי מקצוע בתחום הרפואה המסייעים ללקוחות המשרד במתן חוות דעת רפואיות, יתרון אשר מציב את המשרד כמובילו בתחומו.

 

המשרד מספק מענה בתחומים:

 

  • רשלנות בלידה ובהריון
  • רשלנות בניתוחים וטיפולים אסתטיים
  • רשלנות ברפואת שיניים
  • רשלנות באבחון חסר או שגוי
  • רשלנות ברפואת משפחה

 

המשרד מספק ליווי מול רשלנות של בתי החולים והמרפאות עצמם.

 

עורכת הדין דיקלה ואנונו מכירה במורכבות הקשה, התסכול ולעיתים קרובות גם בפגיעה הפיזית החמורה אשר עוברים לקוחותיה בדרך להתמודדות עם הנכות אשר נותרה להם עקב הטיפול הרשלני. על כן, היא שמה דגש לא רק על מתן שירות מקצועי ללא פשרות אלא גם על יחס חם ואנושי לכל לקוח המגיע למשרד.


אשמח לעמוד גם לשירותכם.

 

 

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 31/08/2022

    עו``ד מעולה ממליץ מאוד
     

  • 24/08/2022

    חצי מהפה של אבא שלי נהרס בגלל טיפול שניים רשלני, דיקלה ליוותה אותנו ודאגה להשיג עבורנו את הפיצויים והזכויות. עורכת דין נהדרת!
     

מאמרים מאת עו"ד דיקלה ואנונו
עו"ד דיקלה ואנונו
פניה ישירה אל עו"ד דיקלה ואנונו

למעלה