הילה אחירם, משרד עורכי דין

הילה אחירם, משרד עורכי דין

חדרה (אזור השרון והסביבה)

עוסקת בכל תחומי הנזיקין לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה, כמו כן מעניקה שירות משפטי עבור ועדות רפואיות ביטוח לאומי ותביעות רשלנות רפואית.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת דין הילה אחירם עוסקת בכל תחום דיני הנזיקין על שלל היבטיו, לרבות נזקי גוף בעקבות תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונת תלמידים, ביטוח לאומי ותביעות בגין רשלנות רפואית. 

 
עו"ד אחירם מחזיקה בניסיון רב בתביעות פיצויים בעקבות תאונות דרכים בחברות הביטוח השונות. לאורך שנות עבודתה, עו"ד אחירם צברה שורה של הצלחות עבור לקוחותיה והשיגה סכומי פיצויים גבוהים עבור פגיעותיהם, זאת לאחר טיפול מעמיק, איכותי ומדויק. 
 
מתן שירות משפטי מקצועי בתחומים
 

✔ תאונות דרכים

✔ תביעות נזיקין 

✔ תאונות תלמידים

✔ ביטוח לאומי

✔ תאונות עבודה

✔ תאונות רחוב 

✔ תביעות פיצויים 

✔ דיני נזיקין 

✔ ועדות רפואיות 

✔ אובדן כושר עבודה

✔ דרגות נכות 

✔ מחלת מקצוע

✔ תאונות אופנוע 

✔ תאונות אישית 

✔ דמי פגיעה 

 

 

עורכת דין הילה אחירם מספקת ליווי צמוד בכל שלבי ההליך המשפטי, ומתמקצעת בתיקי הנזיקין והרשלנות השונים תוך מתן שירות אישי ברמה גבוהה. עו"ד אחירם מטפלת בכל תיק ובכל לקוח בסבלנות אין קץ ובדאגה למיצוי כלל הזכויות עד להגעה לתוצאה המיטבית ביותר.

 

נפגעתם? חליתם? מעוניינים לתבוע פיצויים בעקבות תאונה?

 

מוזמנים ליצור קשר עם עו"ד אחירם ולקבל את הזכויות המגיעות לכם על פי חוק.

 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • תביעות ביטוח ונזקי רכושתביעות ביטוח ונזקי רכוש
  • רשלנות רפואיתרשלנות רפואית

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 21 המלצות)
  • 26/03/2024

    להילה הגעתי בעצמי דרך המלצה, רוצה להודות לך מקרב לב על התהליך , הסבלנות הזמינות ויסודיות . זמינה לכל שאלה תמיד מהרגע הראשון. הרגשתי שבחרתי נכון וצדקתי ! ממליץ בחום!!
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 21/02/2024

    אני מודה ביותר לעורך הדין הילה אחירם על תמיכתו המופלאה והמקצועית. בזכותך , הניסיון והמומחיות שלך, הצלחת לייעל את התהליך המשפטי ולהביא לתוצאה מרשימה. תודה רבה על המסע המשותף ועל המחויבות שהפכה אותך לשותף מוערך בכל הדרכים. אני מודה לך מקרב לב על עזרתך הנדיבה והיעילה
     

  • 23/01/2024

    הילה הינה עו"ד מקצועית, יסודית ואדיבה. נותנת שירות נפלא, מסבירה על כל התהליך בסבלנות ומקצועיות חסרת פשרות. ממליצה בחום!
     

  • 23/01/2024

    הילה עו״ד מקצועית, מסורה, יסודית ואדיבה. נותנת שירות בצורה מדהימה, מסבירה את כל התהליך והכל בסבלנות ומקצועיות חסרת פשרות. ממליצה בחום!
     

  • 19/09/2023

    עו`ד הילה עושה את עבודתה באחריות ומסירות ביותר והיא ממש עושה את עבודה מכל הלב . אני ממש ממליץ בחום על העו`ד הילה אי אפשר להיתאחזב סוף!!!
     

  • 19/09/2023

    פנינו להילה בתביעה ביטוח תאונת דרכים, הילה הסבירה מה צריך לעשות , איזה מסמכים צריך להגיש, עדכנה טלפונית כל שלב בהתקדמות התביעה, הייתה זמינה לשאלות ולוותה אותנו לאורך כל התהליך. נהדרת
     

  • 22/08/2023

    הילה ייצגה אותי בתביעת ביטוח בגין תאונת דרכים והייתי מרוצה מאוד מהסכום הפיצוי שהושג לי ומהשירות לאורך כל הדרך. הילה הינה מקצועית, יסודית, עיניינית, תמיד זמינה לכל שאלה, והרגשתי כבר מהרגע הראשון שאני בידיים בטוחות. ישר כח והמשך עשייה כה חשובה.
     

  • 26/02/2023

    הגעתי להילה לאחר תאונת דרכים שעברתי, וחייבת לציין שמהרגע הראשון היה ניכר כי מקצועיות זו מילה שמובילה אותה. היא ליוותה, עדכנה ונלחמה למעני ולמען התיק! אין ספק שיש על מי לסמוך בעניין, ובקיצור - ממליצה ממליצה ממליצה !
     

  • 01/01/2023

    הגעתי להילה בעקבות המלצה לאחר שעברתי תאונת דרכים. זכיתי לשירות מקצועי ללא פשרות, אדיב ונעים! הילה ליוותה אותי בכל התהליך באופן צמוד והסבירה בפירוט על כל שלב ושלב. ממליצה בחום!
     

  • 24/05/2022

    שמי תומר, הגעתי להילה בעקבות המלצה. לאחר תאונת דרכים. הילה ייצגה אותי מול חברת הביטוח וליוותה והנחתה אותי לאורך כל הדרך באדיבות, שקיפות ובצורה נעימה ושלווה ובמקצועיות.
     

הילה אחירם, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל הילה אחירם, משרד עורכי דין

למעלה