KBE - קליין בראון אפרים משרד עורכי דין

KBE - קליין בראון אפרים משרד עורכי דין

אמסטרדם 22 , תל אביב (אזור המרכז)

משרדנו מייצג חשודים ונאשמים בעבירות צווארון לבן ומספק ללקוחותיו מענה אישי, מהיר ואיכותי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

KBE - קליין בראון אפרים משרד עורכי דין מייצג חשודים ונאשמים בעבירות צווארון לבן לאורך כל מחזור חיי התיק החל משלב ההכנה לחקירה בגופי החקירה השונים (משטרה, רשות המיסים, רשות שוק ההון), דרך ייצוג בהליכי מעצר וניהול תיקי הוכחות ועד לניהול הליכי ערעור, בקשות חנינה, בקשות לעיכוב הלכים ובקשות שונות לוועדות אסירים בבתי סוהר.

 

משרדינו הוקם על ידי יוצא פרקליטות מחוז תל-אביב (מיסוי וכלכלה) אשר עסק בתיקים המורכבים והמתוקשרים ביותר בישראל לרבות תיקיהם של חברי כנסת ושרים, ראשי רשויות מקומיות ואנשי עסקים מהבכירים במשק. היכרותו עם יחידות החקירה השונות ועם הפרקליטות העוסקת בתיקים כלכליים מהווה יתרון מכריע ביכולתו של המשרד לנהל את הגנת הנאשם בצורה מיטבית.

 

מלבד צווארון לבן, משרדנו עוסק גם ברגולציית קנאביס רפואי, משפט אזרחי, משפט מסחרי ובמקרקעין ומעניק ללקוחותיו בתחומים אלה ייעוץ משפטי על ידי השותפים המקימים של המשרד - יוצאי המשרדים הגדולים והמובילים בתחום הנדל"ן והמשפט המסחרי.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

KBE - קליין בראון אפרים משרד עורכי דין
פניה ישירה אל KBE - קליין בראון אפרים משרד עורכי דין

למעלה