עו"ד ליאת אלעד

עו"ד ליאת אלעד

באר שבע (אזור הדרום)

עו"ד אלעד עוסקת משנת 2012 בליווי מקיף בתחום המשפחה, גירושין, תביעות אזרחיות ועסקאות מקרקעין. עו"ד אלעד צברה ידע וניסיון רב והיא בעלת מוניטין בתחום.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עו"ד ליאת אלעד חברה בלשכת עורכי הדין משנת 2012, בעלת תואר ראשון במשפטים מהמרכז האקדמי למשפט ולעסקים והיום ממשיכה את הכשרתה ללימודי תואר שני במשפטים גם כן. מהצעד הראשון בעולם המשפט עו"ד ליאת אלעד מיקדה את פעילותה לתחום המשפחה והמשפט האזרחי זאת בכדי לחדד את התמקצעותה, בכך רכשה ידע מעשי רב וניהלה מאות מקרים אשר מסייעים לה להמשיך ולספק ייעוץ וליווי משפטי מקצועי ללא רבב.

 

תחומי עיסוק:

  • משפחה - גירושין, הסדרי ראיה, חלוקת רכוש, מזונות, הסכם ממון, ירושה, צוואה, סכסוכי ירושה, אפוטרופוס, קביעת אבהות ועוד.
  • אזרחי - המרצת פתיחה, ייצוג משפטי, כתב הגנה, כתב תביעה, ליטיגציה, לשון הרע בפייסבוק, סדר דין מהיר, סדר דין מקוצר ועוד.
  • מיסוי - אי הגשת דוחות במועד, הגנה מול כתבי אישום מרשות המסים, מס הכנסה, מע"מ ועוד.


עו"ד ליאת אלעד מכירה במורכבות הרגשית איתה מגיעים לקוחות רבים לסיוע משפטי ומאמינה כי שירות משפטי מקצועי איננו מסתכם רק בהכרת החוק, אלא נבחן גם על פי מידת האנושיות והאכפתיות של עורך הדין לאורך ההליך. על כן שמה דגש על ליווי אישי לאורך כל התהליך, ומקפידה על תקשורת רציפה עם הלקוח ושקיפות עד הגעה להסדר הרצוי. 

 

 

 

 

 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 23/01/2023

    מדהימה, שרירותית, מקצוענית
     

עו"ד ליאת אלעד
פניה ישירה אל עו"ד ליאת אלעד

למעלה