משרד עו"ד יניב בדלוב ושות`

משרד עו"ד יניב בדלוב ושות'

שמעיה 30 , אלעד (אזור המרכז)

עיסוק מרכזי בעסקאות מקרקעין ונדל"ן.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין יניב בדלוב ושות' מתעסק בעיקר בתחום דיני המשפחה, משפט מסחרי, דיני נזיקין וכן בתחום הנדל"ן.

 

 

עו"ד יניב בדלוב בעל תואר ראשון וכן תואר שני מטעם אוניברסיטת בר אילן, חבר בלשכת עורכי הדין של ישראל.


עו"ד יניב בדלוב בעל ניסיון עשיר בתחום העסקי, בעברו שימש כמנהל בכיר בחברת רכב ואף כמנכ"ל. כיום, עו"ד יניב בדלוב אף מכהן כיו"ר הוועדה לביקורת העירייה במועצת העיקר אלעד וכן מתנדב במד"א בתפקיד נהג חובש בפרויקטים בקהילה. 

 

 

עו"ד יניב בדלוב ביצע את ההתמחות שלו במשרד עורכי דין בו התעסקו בתחומי משפט רבים ועל כן נחשף לתיקים רבים וצבר ניסיון רב, שמאפשר לו היום לתת את המענה הטוב ביותר עבור כל אחד מבין לקוחותיו מתוך סל פתרונות עשיר ומגוון.

 

משרד עורכי דין יניב בדלוב ושות' שם דגש על ערכים כמו מקצועיות, יסודיות, דבקות במטרה, התמדה, וכן הענקת שירות אישי וליווי אישי לכל אחד מבין הלקוחות שלו, מתחילת ההליך המשפטי ועד לסופו, תוך שיתופם בכל הנוגע להתקדמות התיק. כמו כן, המשרד דוגל בזמינות גבוהה ומענה עבור כל שאלה שעולה לכל לקוח. 

 

משרד עורכי דין יניב בדלוב ושות' מעניק חשיבות עליונה למטרת הלקוח ולחשיבה על פתרון יצירתי ומקורי ודואג לשמור על שביעות רצונו של הלקוח.

 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

 משרד עו"ד יניב בדלוב ושות`
פניה ישירה אל משרד עו"ד יניב בדלוב ושות`

למעלה