קל להגיש - שירותים משפטיים בקליק

קל להגיש - שירותים משפטיים בקליק

בני ברק (אזור המרכז)

פלטפורמה להגשת תביעות קטנות אונליין ועוד מגוון שירותים משפטיים

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

קל להגיש הינה פלטפורמה לצורך הנגשת שירותים משפטיים.
החזון שלנו היה בעצם להביא בשורה לתחום ההייטק המשפטי, באמצעות זו אנו מצליחים להוריד גם את החיכוך בין אנשים ועורכי דין וגם להביא בשורה של עלויות במחיר הוגן לכל אדם.
אנו רוצים לשים אתכם הלקוחות במקום הראשון ובעצם להביא לכם חוויה משפטית נוחה והוגנת.

המוטו שלנו - קל , פשוט , ומחיר הוגן.

הרעיון להקים את קל להגיש נולד כאשר חווינו בעצמנו בתור אזרחים תסכול וכאב בהליך גירושין זה התחיל מתשלום גבוה של אלפי שקלים לעורכי דין ועד כאב ויגון ובזבוז של המון זמן. מהר מאוד הבנו שיש המון דרכים והמון סוגי תביעות שניתן להנגיש אותם לקהל הרחב וליצור רשת של אפשרויות משפטיות במחירים הוגנים ובלי לבזבז זמן יקר.
אנו מספקים מגוון שירותים משפטיים:

* הגשת תביעה קטנה מכל סוג * תביעות ספאם * תביעות לשון הרע * תביעות דיני עבודה * ניסוח ושליחה של מכתבי התראה באמצעות עורך דין * הכנה של תצהירים משפטיים ואימות חתימה באמצעות עורך דין * הכנת חוזים * הסכמים * הכנה והגשת כתב הגנה * הגשת בקשה לבתי הדין למשפחה או הרבני בקליק פשוט וקל. * בקשה לישוב סכסוך * בקשה כללית * ביטול עיקול * עיכוב יציאה מהארץ * כתב תביעה * טופס הקנאה בסמכות * בקשה לקביעת גיל * בקשה לצו הגנה * הארכת תוקף צו הגנה * תצהיר לצו הגנה הארכת תוקף * בקשה להצהרת מותו של נספה * בקשה להצהרת מותו של נעדר * צו הטרדה מאיימת ועוד.. 

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קל להגיש - שירותים משפטיים בקליק
פניה ישירה אל קל להגיש - שירותים משפטיים בקליק

למעלה