משרד עורכי דין אנר אבילוב

משרד עורכי דין אנר אבילוב

הנרייטה סולד 4 ( קניונית מול הקשתות) , באר שבע (אזור הדרום)

משרד עורכי דין אנר אבילוב עוסק בתחומים הבאים: משפט מסחרי ועסקים לרבות ניהול תביעות, משפט אזרחי, חוזים, נזקי רכוש והוצאה לפועל

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד אנר אבילוב עוסק בייצוג תובעים ונתבעים בבתי המשפט על כל ערכאותיהם, תחום החוזים לרבות: משא ומתן לכריתתו של חוזה, עריכת החוזה, ביטול ואכיפת חוזים, בתחום החוזים האזרחיים והמסחרי.

תחומי העיסוק:
משפט אזרחי – ייעוץ משפטי, כתב תביעה, כתב הגנה, בית משפט שלום, בית משפט מחוזי, המרצת פתיחה, ייצוג משפטי, ליטיגציה, סדר דין, מהיר סדר דין מקוצר, סיוע משפטי, ערעור, צו הרחקה, צו מניעה, תביעה ייצוגית, תביעת פיצויים, לשון הרע בפייסבוק, תביעות קטנות.
משפט מסחרי ועסקים – ביטול חוזה, הקמת חברה, הקמת שותפות, זיכרון דברים, חוזה עסקי, עמותות, פירוק חברות, תביעות כספיות, דיני חברות, הסכם מייסדים, הסכם סודיות, הפרת חוזה, הרמת מסך, חוזה מסחרי, חוזה שותפות, חוזים מיזוגים ורכישות, עריכת חוזה, תקנון חברה, רכישת חברות.
•הוצאה לפועל- איחוד תיקים, צו תשלומים, דיני שטרות, חובות, גבייה, איתור חייבים, הסדר חובות,חקירת יכולת, טענת פרעתי, ייצוג זוכים,עיקול מטלטלין. 

עורך הדין אנר אבילוב מאמין כי שירות מקצועי אינו מסתכם רק בפתרון הבעיה המשפטית אלא חשוב לא פחות – מתן יחס אישי ללקוח, זמינות ושקיפות לאורך ההליך וכמובן הגעה להסדר הרצוי. על כן כל לקוח מקבל את מלוא תשומת ליבו לכל אורך ההליך.

 

שפות: עברית, רוסית ואנגלית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • הוצאה לפועלהוצאה לפועל
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים
  • משפט אזרחי משפט אזרחי

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 6 המלצות)
  • 30/05/2023

    עו"ד אנר ליווה אותנו בסכסוך בעלי מניות שהיה בחברה שלנו, לבסוף הוליך והוביל אותנו להיות בעלי מניות היחידים בחברה ומאז הוא עו"ד של החברה ושל כל המשפחה שלנו. ממליצה עליו ממש ממש בחום ובשמחה לכולם.
     

  • 30/05/2023

    אנר מייצג אותי באופן קבוע בתחום המסחרי, ותמיד יודע להכווין אותי בכל היבט משפטי בו אני זקוקה, הכי יסודי ומקצועי שניתן.
     

  • 25/05/2023

    עו"ד אבילוב הוא עו"ד אישי שלי, של כל המשחה שלי ושל העסק שלי. מקצועי מאוד, יסודי מאוד, ויותר מכל הוא בן אדם, קשוב וזמין בכל שעות היום. פתר כל בעיה שהייתה לי, בכל העניינים שלי הוא טיפל בזריזות, מהירות וביעילות. ממליצה בחום לכולם!!!!
     

  • 18/05/2023

    עו"ד אבילוב ייצג אותי בתביעה מסובכת וקשה של פירוק שותפות לזכויות קנייין רוחני, כשכל עוה"ד האחרים הציעו לי פשרה שאשלם עשרות אלפי שקלים, עו"ד אבילוב סגר לי את התביעה כך שלא שילמתי שקל אחד, מאוד ממליצה
     

  • 31/10/2021

    שירות מצויין, יחס אישי, הגון ואמין, אכפתיות והקשבה ללקוח, פותר בעיות על הצד הטוב ביותר ונותן תחושת ביטחון, ממליצה בחום!
     

  • 10/11/2020

    עו"ד אנר ליווה אותנו מההתארגנות הראשונית שלנו להקמת עמותת רותם – אגודה לקידום הכדורגל בקרב חיילים משוחררים בירוחם והסביבה, ועד היום שנתיים לאחר הקמת העמותה מלווה אותנו כעו"ד של העמותה ומהיכרות אישית עם הרבה עו"ד, לא יצא לי להכיר עו"ד מקצועי, יסודי ואמין כמו עו"ד אנר, ממליץ מכל הלב!!!
     

משרד עורכי דין אנר אבילוב
פניה ישירה אל משרד עורכי דין אנר אבילוב

למעלה