עו"ד מורן פינטו- וייס

עו"ד מורן פינטו- וייס

תל אביב (אזור המרכז)

עו"ד מורן פינטו-וייס יוצאת פרקליטות המדינה מחלקה לעבירות צווארון לבן היום בעלת משרד עצמאי העוסק בכל עולם המשפט הפלילי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 12 המלצות

על המשרד

משרד עו"ד מורן פינטו-וייס מתמקצע בתחום המשפט הפלילי לרבות ליטגציה.

 

עו"ד מורן פינטו-וייס ביצעה את התמחותה במחלקה לעבירות צווארון לבן בפרקליטות המדינה, היא חברה בוועדה לעניינים פליליים ומעניקה ייעוץ משפטי לעמותה "א' זה אבא ואימא" אשר פועלת בנמרצות במאבק להכיר בזכויותיהם של שני ההורים כמהותיים בחייהם של ילדיהם המשותפים.

 

משרד עו"ד מורן פינטו-וייס עסק בתיקים בעלי הד תקשורתי גבוה, של חברות ממשלתיות, חברות פרטיות ושל אנשים בכירים במגזר הציבורי. 

 

משרד עו"ד מורן פינטו-וייס מאמין שבכדי למנוע הישנות של עבירות, יש להבין מה היו בעיות הרקע שהובילו לביצוען מלכתחילה, ועל כן מציע המשרד ללקוחותיו, ערך מוסף, והוא הנעה לפעולה ופתרונות לבעיות כלכליות, חברתיות ואף רפואיות.

 

המשרד מלווה בכל תחומי המשפט הפלילי לרבות:

 

✔  ליווי וייעוץ בחקירה 

✔  עבירות מין, מעשים מגונים, הטרדה מינית

✔  עבירות סמים

✔  עבירות אלימות

 ✔אלימות שוטרים

✔  ליווי נפגעי עבירה

✔  מחיקת רישום פלילי

 

משרד עו"ד מורן פינטו-וייס דוגל במתן שירות אישי ומקצועי עבור כל לקוחותיו, תוך שמירה על פרטיות, כמו כן מעניק חשיבות לרצון הלקוח ופועל להשגת כל מטרותיו. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 12 המלצות)
  • 20/01/2023

    עו"ד ויס יצגה אותי בתיק מורכב מאוד שבו נגנב ממני רכב ( רכב יקר לליבי לאור ההשקעה הרבה בו). הרכב נתפס כשהוא נמצא בחנייה של אדם שטוען שרכש את הרכב מפלוני. ופה לא נגמר הסיפור! מסתבר שחרטו בשילדה ספרה אחת שונה מהמקור. הרכב נתפס במשטרה ומורן הגישה השבה של הרכב. השופטת לא בדיוק ידעה מה לעשות ועו"ד ויס כיוונה והסבירה וכך התנהל הדיון. בזכותה התקדמנו מאוד בתיק ההזוי הזה. מבריקה! לא מרימה אף פעם ידיים ועם ידע עצום.
     

  • 15/07/2021

    פניתי לעורכת הדין מורן פינטו ויס למחיקת רישום פלילי. הסתבכתי כשהייתי צעיר וזה הכתים לי את העתיד. תודות לעורכת הדין מחקו לי את הרישום וכעת אני יכול לעסוק בראיית חשבון. אלופה!
     

  • 18/03/2021

    ייצגה אותי בצו שהוצא כנגדי בו העלילו עליי עלילות. התמוטטתי מכעס ברגע שקיבלתי את הזימון לבית משפט. ועו"ד מורן כמו מלאך! הרגיעה והיתה אוזן קשבת ומקצועית. בבית המשפט הוכיחה שהיא תותחית!!!!
     

  • 07/03/2021

    פניתי אל עו"ד מורן לסגירת תיק נגדי. בעקבות התיק לא מצאתי עבודה בתחום שלי. היא סגרה את התיק בחוסר אשמה וחזרתי לנשום. אלופה.
     

  • 01/02/2021

    מקצוענית! מכירה את התחום גם מהצד של התביעה וגם כסנגורית. בחירה הכי טובה שעשיתי!
     

  • 25/01/2021

    עורכת דין מהשורה הראשונה, נלחמת עבור הלקוח שלה בכל הכוח, מקצוענית.
     

  • 04/01/2021

    שירות מספר 1! מקצוענית!
     

  • 29/12/2020

    אלופה! מקצוענית! מלאת ניסיון ומכירה כל פרצה שתשרת את הלקוח שלה. הסתבכתי פעמיים בחיים והיא הוציאה אותי מזה בזול. מומלצת מאוד!
     

  • 24/12/2020

    ייצגה אותי בימים אלו בתיק סמים שנקלעתי אליו. אני בחור שמעולם לא הסתבך קודם והעתיד שלי היה נהרס עם הרשעה, והיא מנעה זאת. אלופה!
     

  • 20/12/2020

    עורכת דין מהשורה הראשונה, חותרת להשגת מטרה! בתיק סחר סיימה באי הרשעה! אלופה.
     

עו"ד מורן פינטו- וייס
פניה ישירה אל עו"ד מורן פינטו- וייס

למעלה