משרד עו"ד מגן-דבש ושות`

משרד עו"ד מגן-דבש ושות'

נתניה (אזור השרון והסביבה)

משרד עו"ד מגן-דבש, 50 שנים בתחום נזיקי הגוף והרכוש לרבות ייצוג חברות ביטוח, סיוע לנפגעים בממימוש זכויות רפואיות וכלכליות, ליווי מול הביטוח הלאומי ומימוש פוליסות ביטוח.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד מגן-דבש ושות' ההינו משרד ותיק ומנוסה אשר הוקם בתחילת שנות ה-70 ומתעסק בתחום תביעות נזקי גוף ונזקי רכוש, ליווי נפגעי תאונות ותביעות ביטוח. לאורך השנים ליווה המשרד את חברות ביטוח הגדולות בישראל כמו גם לקוחות פרטיים. הניסיון הרב שרכשו בהכרות מעמיקת שנים עם ההתנהלות הפנימית של חברות הבטוח מעניקה למשרד יתרון אדיר בליווי לקוחות פרטיים מולן במימוש זכויותיהם. 

המשרד מעניק ליווי משפטי מקיף בכל תחום נזקי הגוף והתאונות, תביעות פוליסת ביטוח, פוליסות רכוש ועוד. הניסיון הרב שרכשו עורכי הדין מסייע היום ללקוחותיהם למצוא את הדרך המהירה והפשוטה ביותר למימוש פוליסות הביטוח אליהם זכאים, הן מחוץ לכותלי בית המשפט והן בליטגציה במקרי הצורך עד הגעה להסדר הנכון ביותר ללקוח.

 

משרד עו"ד מגן-דבש ושות' מספק שירותים בתחומים:

  • ביטוח לאומי - אובדן כושר עבודה, ועדות רפואיות , תאונות עבודה, דרגות נכות 
  • תאונות - תאונות דרכים, תאונות אישיות, תאונות אוטובוס, תאונות רחוב 
  • ביטוח - ביטוחי גוף לרבות ביטוח רכוש, חיים סיעוד נזקי שריפה, מים, רכב 

כמו כן למשרד מחלקה אזרחית הנותנת מענה בתחומים:

  • משפחה - ניהול הליכי גירושין לרבות משמורת, עריכת הסכם גירושין וחלוקת רכוש, הסכם ממון צוואה ועוד.
  • עבודה - הטרדה מינית בעדוה, נשים בהריון, יחסי עובד מעביד, ייצוג מעסיקים ועוד. 

משרד עו"ד מגן-דבש ושות' מאמין שבכדי להעניק שירות משפטי מקצועי, על עורך הדין להכיר את תחומו לאורכו ולרוחבו ולדעת על כל סעיף רלוונטי בחוק ובפסקי דין, שיכולים לסייע. ולכן, ממקד את שירותי המשרד לתחום הנזיקין והביטוח, ובכך מצליח לספק שירות משפטי מקצועי ומהיר מקרה בתחום פעילותו. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עו"ד מגן-דבש ושות`
פניה ישירה אל משרד עו"ד מגן-דבש ושות`

למעלה