NK Commercial Law - משרד עורכי דין

NK Commercial Law - משרד עורכי דין

דרך מנחם בגין 144, תל אביב , תל אביב (אזור המרכז)

משרדנו הוא משרד בוטיק העוסק בתחום דיני החברות והחוזים והמשפט האזרחי. עבודת המשרד מתאפיינת בייצוג משפטי של הלקוחות הגדולים והמוכרים במשק ההייטק הישראלי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

משרדנו הוא משרד בוטיק העוסק בתחום דיני החברות והחוזים והמשפט האזרחי, בין היתר בייצוג חברות ועסקים, חברות סטארטאפ בשלבים המוקדמים של ההתאגדות העסקית, בהדרכת המייסדים בתהליכי ההקמה, עריכת הסכמי מייסדים, בניית עסקאות מימון וגיוס ראשוני, וייעוץ למבנה הארגוני. בנוסף, אנו מייצגים חברות טכנולוגיה בוגרות וסטארטאפים בשלבים שונים מענפים שונים, אל מול קרנות הון סיכון ישראליות וזרות.

 

עורכי הדין בצוות שלנו הם בוגרי מחלקות ההייטק במשרדים הגדולים במדינה, משרדנו הוקם ומנוהל על ידי עורכת הדין נועה קריספל, אשר ידועה בחשיבתה היצירתית, ובאמונתה בשילוב העולם העסקי מסחרי עם עולם המשפט.

 

עבודת המשרד מתאפיינת בייצוג משפטי של הלקוחות הגדולים והמוכרים במשק ההייטק הישראלי והבין לאומי בנוסף ללקוחות סטארט אפ מגוונים.

לעורכי הדין במשרדנו הצלחות בתחום עסקאות הגיוס, המימון והרכישה, עיסוק בדיני חברות, עורך דין הייטק - וייעוץ משפטי בתחום. 

 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 22/03/2023

    רוצה להגיד תודה רבה למשרד עורכי הדין בניהול נועה קריספל. ברמה המקצועית - אין מילים לתאר. סבלנות, כנות והכי חשוב מקצועיות! ברמה האישית - אדם נינוח, עורכת דין נועה נתנה לי להרגיש בבית. הסבירה לי בצורה ברורה ומדויקת כל פרט ופרט עד שהכל היה לי מובן. בשורה התחתונה ממליץ בחום ותודה רבה על שירות מדהים. אחזור בטוח!
     

  • 10/06/2022

    ברצוני לשבח את משרד NK לטובה. כבר שנים שאנחנו רצים בסטארטאפ שלנו ובעוונותינו הרבים החלפנו כבר בין שלושת משרדי העורכי דין המובילים בארץ. אל נועה הגענו מהמלצה של מכר ומיד בפגישה הראשונה הבנו שזה בול מה שחיפשנו כל השנים. נועה חריפה ברמות שאין לתאר, עלתה על הסעיפים הכי קטנים בחוזים הכי חשובים שקיבלנו ויותר מהכל, יש לה את החשיבה העסקית שהלוואי והיתה בכל עורך דין בישראל.
     

NK Commercial Law - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל NK Commercial Law - משרד עורכי דין

למעלה