ששי לב משרד עורכי דין

ששי לב משרד עורכי דין

ברקוביץ 4 "מגדל המוזיאון" , תל אביב (אזור המרכז)

ייצוג משפטי מוביל ללקוחות פרטיים, חברות ועסקים בתחום הביטוח, נזיקין ומשפט מסחרי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין ששי לב מתעסק בעיקר בייצוג משפטי בתחום המשפט המסחרי, בתחום דיני הביטוח, בתביעות נזיקין וכן בהליכי גישור ובוררות. 

 

תחומי עיסוק עיקריים של המשרד:

 

תביעות נזיקין

המשרד מייצג את לקוחותיו במקרים של פגיעה או נזק לגוף ולרכוש ופועל כנגד המזיק או חברת הביטוח בכדי להבטיח מיצוי מלוא הזכויות בגין הנזק שנגרם.

 

תביעות נזקי רכוש

עו"ד ששי לב ינהל את ההליך המשפטי עבור הלקוח ויסייע בגיבוש הראיות, הערכת הנזק על ידי שמאי או מהנדס בהתאם לצורך והגשת תביעה משפטית כנגד הגורם הרלוונטי בין אם מדובר בחברת ביטוח, באדם פרטי או בחברה.

 

תביעות תאונות דרכים

עו"ד לב המייצג בתביעות נזקי גוף ורכוש יבטיח את הזכויות והתגמולים להם הינך זכאי ויפעל להשגת תגמולי הביטוח והכספים להם הינך זכאי.


תביעות ביטוח

בתביעות של חברות ביטוח קיימים מקרים בהם חברת הביטוח דוחה את דרישת התשלום ומעמידה את המבוטח אל מול שוקת שבורה. כאן נכנס לתמונה עו"ד ששי לב, אשר יפעל כנגד חברת הביטוח, ייבחן את נסיבות המקרה וישיג עבורך את תגמולי הביטוח להם הינך זכאי על פי הדין.


גישור ובוררות

עו"ד ששי לב מוסמך כמגשר לניהול הליכי גישור וייצוג צדדים במקום שבו הצדדים מעדיפים לנהל את ההליך מחוץ לכתלי בית המשפט.

 

 

שפות: עברית-אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ששי לב משרד עורכי דין
פניה ישירה אל ששי לב משרד עורכי דין

למעלה