עורך דין יצחק כהן (צחי)

עורך דין יצחק כהן (צחי)

שירות בכל הארץ , ירושלים (ירושלים והסביבה)

עורך דין יצחק כהן עוסק במשפט האזרחי לגווניו, לרבות דיני משפחה, חוזים, לשון הרע, נזיקין, דיני עבודה, דיני הגנת הצרכן (צרכנות) ועוד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

משרדו של עורך הדין יצחק כהן הוא משרד מוביל בתחומו המעניק שירות משפטי במקצועיות ומסירות תוך הקפדה על היכרות אישית מעמיקה עם כל לקוח המגיע לפתחו.

 

 

המשרד מעניק ייעוץ, ייצוג וליווי משפטי בתחום האזרחי והמסחרי לגווניו, בין היתר תחום דיני עבודה, דיני פנסיה, הלנת שכר, הטרדה מינית, הרעת תנאים, התפטרות, זכויות נשים בעבודה, זכויות עובדים, יחסי עובד מעביד, ייצוג מעסיקים, פיצויי פיטורין, שעות נוספות, תנאי פרישה, אחריות מעבידים, אפליה ושוויון הזדמנויות בעבודה, בקשת היתר פיטורים, הסכם קיבוצי, התעמרות בעבודה, זכויות עובדים בפירוק חברה, נשים בהיריון, עובדים זרים, פגיעה בפרטיות בעבודה, תנאי העסקה ופיצויי מנהלים.  כמו כן המשרד מספק ייצוג בענייני משפחה,לשון הרע, וכן בכתיבת מכתבי התראה ותגובות למכתבי התראה

תחומים נוספים בהם עוסק המשרד:
דיני חוזים ודיני הגנת הצרכן - ביטול עסקה, הגנת הצרכן, עסקאות באינטרנט, עסקאות בכרטיס אשראי
דיני תיירות - תביעות צרכן מול ספק שרות או מוצר.
דיני נזיקין - לשון הרע, נזקי גוף, אובדן כושר עבודה, תביעות נכות לביטוח לאומי, מחלת מקצוע, תאונות דרכים, תאונות כלליות, תביעות פיצויים, נזקי רכוש ועוד.

 

עורך הדין יצחק כהן בעל תואר ראשון ושני במשפטים, מגשר ומתווך וכן ליטיגטור מקצועי ומוסמך לערוך ייפוי כוח מתמשך מטעם האפוטרופוס הכללי. לאורך דרכו המקצועית עבר עורך הדין כהן קורסים, הכשרות והשתלמויות רבות ומגוונות בתחומים שונים, לרבות מטעם לשכת עורכי הדין ואף מתרגל סטודנטים למשפטים במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן.

 

המשרד מקפיד על מתן יחס אישי ושירות אדיב ללא פשרות לאורך כל ההליך המשפטי. השירות כולל השתתפות בדיונים, הכנת חקירה ראשית, נגדית וחוזרת בבתי המשפט ובבתי הדין לעבודה, לרבות שליחת מכתבי התראה, הגשת בקשות לסעדים זמניים ובקשות ביניים.

 

 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • דיני עבודהדיני עבודה
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 29 המלצות)
  • 20/12/2023

    מקצוען , אנושי והחזיר לנו קרוב לחצי מיליון קנס לא צודק שהיה נראה אבוד!! פשוט תותח!!
     

  • 20/12/2023

    אין מילים! עורך דין יצחק כהן-תותח, מקצוען,אמיתי, לוחם, לא רואה בעיניים עד שמנצח, סבלני ועובד גם בשעות לא שגרתיות. עבדתי עם הרבה עורכי דין לפניו, אבל לא אחליף סוס מנצח.
     

  • 20/12/2023

    עו"ד מומלץ ביותר, בקיא בכל התחומים,אדיב,קשוב והכי חשוב מקצועי !!!! מומלץ בחום!!!
     

  • 23/10/2023

    ממליצה מכל הלב.לפני שהגעתי אליו פניתי לכמה עורכי דין ואף אחד מהם לא נתן לי תקווה לזכות בבעיה שלי.הוא גם אמין גם מקצוען גם מחירים שלו מאוד סבירים.וכמובן עזר לי מאוד.לא האמנתי אבל זה קרה.אלוף!
     

  • 20/09/2023

    ממליצה על עורך דין יצחק כהן התותח, המלצתי עליו גם למשפחה שלי. הוא לוקח מחיר זול (עשיתי השוואה בינו לבין כמה עורכי דין). עזר לי מאד ונתן לי ביטחון, בעיניי, הוא מקצוען אמיתי, לוחם, לא רואה בעיניים, ממוקד מטרה, עובד גם בשעות לא שגרתיות והשיג לי, יותר ממה שבכלל ציפיתי לקבל. חג שמח.
     

  • 14/09/2023

    ממליץ על עורך דין יצחק כהן, עורך דין חרוץ ישר והוגן, אינטליגנט, חריף, לוקח מחיר הוגן, ומביא תוצאות בשטח.
     

  • 29/08/2023

    עורך הדין רון יצחק כהן היקר, הינו בן אדם ישר והגון !!! מקצועי ביותר, מכיר את כל הגופים הרלוונטיים ומכיר את כל החוקים, אמין, מסור ומדוייק. מסביר את כל התהליך ( שלב אחר שלב), זמין בכל עת ומכל מקום !!! מסייע לכל אורך התהליך - מדהים !!! אני ומשפחתי שמחים שפגשנו ובחרתנו בעורך הדין יצחק כהן - עבודה מכל הלב והנשמה, תודה לך מכל הלב עורך הדין יצחק כהן !!!
     

  • 02/08/2023

    ממליץ על עורך דין יצחק כהן. שירות מדהים ומקצועי, אין מילים.
     

  • 27/07/2023

    עורך דין יצחק כהן התותח. פניתי אליך בתקופה מאתגרת בחיי כשהייתי בסערת רגשות ובהליכי משפחה מורכבים וקשים. הרגעת אותי ונתת לי בטחון, ולקחת את המושכות לידך, נילחמת בשבילי כמו אריה, והצלחנו בגדול. אין מילים לתאר את מה שעשית בשבילי. תמיד איהיה אסירת תודה לך ולמשרדך.
     

  • 12/07/2023

    תודה רבה רבה לעורך דין יצחק כהן. עורך דין תותח אמיתי!! שוב הוכחת שאתה עורך הדין הכי טוב בארץ.
     

שאלות ותשובות מפורום מכתב התראה - עורך דין יצחק כהן (צחי)
שי שאל/ה:
שליחת מכתב התראה בעקבות משלוח שלא הגיע
117 צפיות

היי הזמנתי משלוח מחנות בגדים והוא לא הגיע, גם לאחר הבטחות שלהם ולאחר שעבר מלא זמן. בשלב מסוים הם הפסיקו לענות לי, לא קיבלתי פיצוי או החזר על המשלוח שלא הגיע וכמובן גם לא את המשלוח. האם יש טעם לשלוח להם מכתב התראה לפני נקיטת הליכים?

עו"ד איציק כהן
עו"ד איציק כהן

מכתב התראה בשל משלוח שלא הגיע
שי שלום, תודה על שאלתך אי הגעה משלוח במועד שהוסכם נותן לך פיצוי ללא הוכחת נזק של 600 ש"ח, ותרופות לפי חוק הגנת הצרכן. מוזמן להתקשר אליי לצורך הגשת מכתב התראה

מלי שאל/ה:
קנס בסך 1500 שקלים לאחר קבלת התראה במסרון
181 צפיות

שכחתי לחסן את הכלב שלי עקב בעיה אישית שהייתה לי באותה תקופה. המועצה שלחה לי התראה במסרון לטלפון הנייד שלי ואני לא שמתי לב ולבסוף קיבלתי קנס כספי בסך 1500 שח. ברצוני לדעת האם כדאי לי להישפט בטענה שלא חוקי לשלוח התראה באמצעות מסרון במקום במכתב רשום. ניסיתי לבטל את הקנס למועצה על תום לב אבל נעניתי בשלילה.

עו"ד איציק כהן
עו"ד איציק כהן

מכתב התראה חיסון לכלב
היי מלי קבלת הודעה במסרון אינה עילה מהותית לביטול דו"ח וכפי שאני מבין כבר נדחתה בקשתך לערער על הדוח.

עורך דין יצחק כהן (צחי)
פניה ישירה אל עורך דין יצחק כהן (צחי)

למעלה