מוחמד ביאדסה - משרד עורכי דין

מוחמד ביאדסה - משרד עורכי דין

רח' אלקודס, 3010000 , באקה אל גרביה (אזור השרון והסביבה)

שירותים משפטיים בתחום האזרחי-מסחרי ובפרט בתחום מקרקעין-נדל"ן: חוזי קנייה ומכירה של נכסים למגורים ונכסים מסחריים, עסקאות התחדשות עירונית (תמ"א 38, מיזמי פינוי בינוי), ליווי יזמים, ובעלי דירות לאורך כל הפרויקט, כולל מימון וליווי בנקאי. למשרד סניף באזור השרון.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

על המשרד

עו"ד ביאדסה, הינו בוגר תואר ראשון ותואר שני במשפטים, מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

בימים אלו מסיים את לימודי ה- MBA, באוניברסיטה העברית, שם מתמקצע בתחום מימון נדל"ן.

 

משרד עו"ד ביאדסה מעניק שירותים משפטיים כעשור, בתחום האזרחי-מסחרי ובפרט בתחום מקרקעין-נדל"ן, לרבות בזירת ההתחדשות העירונית, תמ"א 38/1, תמ"א 38/2, מיזמי פינוי בינוי, דירות, בניינים, מימון וליווי בנקאי ועוד.

חלק ניכר מהעסקאות שליווה ומלווה בשנים האחרונות, נמצאות כיום בשלבי קבלת היתר בניה.

 

לעו"ד ביאדסה, ניסיון עשיר של מעל עשור בתחום המקרקעין-נדל"ן (מסחרי ומגורים), לרבות בתחום תכנון ובנייה, שינוי ייעוד, הסכמי בנייה ופיתוח, מכירה או חכירה של יחידות דיור, מיסוי מקרקעין, הסכמי ליווי בנקאיים, מימון נדל"ן, וכן סוגיות רגולטוריות אחרות בתחום המקרקעין-נדל"ן.

 

במהלך שנות עבודתו כעורך דין וכיועץ משפטי בתחום המקרקעין-נדל"ן, היה מעורב בניהול עסקאות מורכבות בתחום הנדל"ן המסחרי, בהיקף של מאות מיליוני שקלים.

 

עו"ד ביאדסה, מעניק ייעוץ משפטי בכל שלבי העסקאות והפרויקטים (כולל פרויקטים מורכבים ומגה פרויקטים), החל ברכישה ותכנון ועד בנייה ושיווק, וכן מציע פתרונות יצירתיים לנושאים שונים, זאת בזכות הידע והנסיון שצבר במהלך שנות עבודתו בתחום זה, המאפשר לו לספק ניתוח משפטי מופשט ומעשי לסוגיות שונות.

 

בנוסף, מתמקצע המשרד בדיני משפט מנהלי וציבורי, חברות ודיני עבודה.

 

מקרקעין-נדל"ן:

 

ייצוג בעסקאות מכל הסוגים בענף הנדל"ן וכן מייצג את מגוון הצדדים: חברות, קבלנים, יזמים, מוכרים וקונים, דיירים ובעלי נכסים.

 

ייצוג חברות יזמים פרטיים וקבלנים במגוון עסקאות בתחומי הבניה למגורים ושטחים מסחריים, פרויקטי נדל"ן מניב. טיפול בעסקאות קומבינציה, התחדשות עירונית, עסקאות מורכבות. 

 

ליווי בכל שלבי העסקאות: בדיקת הנאותות הקודמת לעסקאות רכישה (Due Diligence), מבנה העסקה ושיקולי מס, ליווי הליכי תכנון, ליווי עסקאות מימון.

 

תכנון ובניה: 

 

יעוץ בהיבטי התכנון והבניה של עסקאות עבור יחידים ועבור ופרויקטים גדולים. ליווי עסקאות הנדל"ן בכל היבטי התכנון והבניה, כולל בדיקות התכנוניות המוקדמות הנדרשות וייצוג בוועדות התכנון והבניה. 

 

בנקאות ומימון:

 

ליווי עסקאות מימון בתחומי הנדל"ן. עו"ד ביאדסה טיפל בשנים האחרונות בעסקאות מימון מורכבות ובהתקשרויות פיננסיות של פרויקטים בהיקף של מאות מיליוני שקלים.  

 

מסחרי וחברות:

 

ניהול מו"מ משפטי בעסקאות מורכבות ומרובות שותפים. ייצוג בסכסוכים עסקיים, סיוע בכל הקשור לפתיחת עסקים בישראל או בפירוק עסקים, חוזים עסקיים והסכמי שותפות, פירוק שיתוף, הפרת חוזה ועוד.

 

דיני עבודה:

 

למשרד נסיון בדיני עבודה לרבות במתן ייעוץ שוטף בכל הקשור להתנהלות מול העובדים, עריכת הסכמי עבודה, בחינת הסכמי עבודה אצל המעסיק. 

 

משפט מנהלי:

 

ליווי וייעוץ במגוון תחומי המשפט המנהלי, לרבות בענייני רשויות מקומיות, תכנון ובניה, רגולציה, מכרזים וכו'.

ליווי וייצוג בהליכים השונים של המשפט המנהלי  לרבות הגשת עתירות לבג"צ, עתירות מנהליות וערעורים מנהליים. ייעוץ לגופים ומוסדות מנהליים בענייני משא ומתן, בדיקות נאותות, ניסוח חוזים, הליכי מימון מיזוגים ורכישות ועוד.

 

למשרד סניף נוסף במושבה הגרמנית, ירושלים.

 

שפות: עברית, ערבית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 10/06/2021

    מוחמד ליווה אותנו בתהליך של עסקת מכירה מורכבת. מעולם לא פגשתי עורך דין כל כך חרוץ, בקיא, יצירתי ועירני לכל אחד מפרטי הפרטים של התהליך הסבוך. ממליץ בחום.
     

  • 08/06/2021

    נפגשנו לפני שנה בתחילתו של תהליך פינוי בינוי לא פשוט. הגענו עם הרבה חששות וחוסר ידיעה מה צפוי ומה יש לעשות. בעזרתך מהר מאוד קיבלנו את התמונה המלאה ואת הביטחון להתקדם, בידיעה שאתה מלווה אותנו צמוד ומקצועי. ברצוני להודות לך על השקעה מרבית, על המקצועיות שיש בך, עבודתך יסודית עם חשיבה מחוץ לקופסה. ברצוני להודות שניתנה לי הזכות להכיר בעל אישיות ענווה ומקצועית.
     

  • 04/05/2021

    עו"ד ביאדסה ליווה אותנו בהליכי תמ"א 38 באופן כל כך מקצועי ואדיב. לאורך כל הדרך הרגשנו בידיים טובות ובטוחות. תמיד היה זמין ועם סבלנות להסביר ולפתור בעיות. ממליץ מאוד!
     

  • 06/04/2021

    עורך דין מנוסה היטב, מקצועי, סבלן ויסודי, ירד לכל הפרטים - הקטנים והגדולים בטיפול בתמ"א 38 שקידמנו. שולט בחומר ונותן מענה זריז. בשילוב ניסיון רב ויסודיות, מה שקידם מהר את העסקה.
     

  • 04/04/2021

    מוחמד תרם באופן משמעותי לקידום פרויקט פינוי בינוי שנתקע והיה זמין עבורנו, גם בסגר. מאוד מקצועי, בעל פתרונות יצירתיים שאף אחד מאנשי המקצוע איתם עבדנו לא ידע לתת. זה מה שעזר לנו לקדם את הפרויקט. תודה רבה!
     

מוחמד ביאדסה - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל מוחמד ביאדסה - משרד עורכי דין

למעלה