דוד סער, משרד עורכי דין

דוד סער, משרד עורכי דין

דרך מנחם בגין 44 , תל אביב (אזור המרכז)

דוד סער עוסק בתביעות נזקי גוף, דיני עבודה, ביטוח, פנסיה, אובדן כושר עבודה, נכויות וביטוח לאומי. בכיר לשעבר בחברות ביטוח, בעל השכלה בכלכלה ותואר שני במשפטים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 137 המלצות

על המשרד

משרד עורכי דין דוד סער עוסק בתביעות נזקי גוף, דיני עבודה, ביטוח, פנסיה, אובדן כושר עבודה, ביטוח לאומי ותביעות משרד הביטחון.

 

עו"ד סער שימש בתפקידים בכירים בחברות ביטוח מהמובילות בענף, באגף ביטוח חיים, בריאות ופנסיה ובמסגרת תפקידו היה ממונה על הקניית הכשרה מקצועית לסוכני הביטוח וכן היה הכתובת לפתרון בעיות מקצועיות עבור סוכני הביטוח ולקוחותיהם בתחומים אלו.

 

במקביל, שימש עו"ד סער כמרצה בכיר במכללה לביטוח, במסלול קבלת רישיון לעסוק כסוכני ביטוח מורשים.

 

לאחר פרישתו כעובד שכיר בחברות הביטוח, פתח עו"ד סער משרד לייעוץ פנסיוני וביטוח חיים והעניק את שירותיו לגופים שונים במשק, לרבות חברות ולקוחות פרטיים.

 

השכלה:

 

עו"ד דוד סער רכש השכלה רחבה מאוד בתחומי עיסוקו, דבר אשר מסייע לו רבות להבין סוגיות מורכבות ולהתעמק במקרים מסובכים, הדורשים רזולוציות דקות מאוד, אשר לא אחת מהווים הם את הסיבה להצלחה בתיק ולקידום עניינו של הלקוח על הצד הטוב ביותר.


במסגרת השכלתו, עו"ד סער הוא בעל תואר שלישי בכלכלה, בעל תואר שני במשפטים עם התמחות בנזיקין (L.L.M). כמו כן, בעל תואר C.L.U (Chartered Life Underwriter), שהיא תעודה ללימודים גבוהים בענף ביטוח חיים אשר במסגרתו השתלם בלימודי אקטואריה, חיתום רפואי ועסקי ותנאי ביטוח באופן מעמיק.


כמו כן, עו"ד סער עבר השתלמויות עומק רבות בתחומי הנזיקין, הביטוח ודיני עבודה,לרבות השתלמות בחיתום ביטוח חיים באופן ספציפי.

 

תחומי העיסוק:


עו"ד סער התמקצע במשך שנים רבות בתחומי המשפט הנזיקי והביטוחי ובייחוד בדיני עבודה. בתחומים אלה עוסק הוא באינטנסיביות רבה וביסודיות, דבר שהקנה לו ידע וניסיון רב העומד לרשות לקוחותיו.

 

בתחום דיני העבודה - מייצג עו"ד סער עובדים רבים מול מעסיקיהם לקבלת זכויות עבודה ופרישה. כמו כן, מייצג עו"ד סער גם מעסיקים הנתבעים על ידי עובדיהם בסכסוכי עבודה המתגלעים ביניהם.

 

במסגרת עיסוקו הרב בתחום זה, רכש עו"ד סער בקיאות רבה בכל הקשור לחוקי המגן בעבודה, לפסיקה הענפה הקיימת וכן בהכרת ההסכמים הקיבוציים וצווי ההרחבה למיניהם.


בתחום הנזיקין - מייצג עו"ד סער נפגעים אשר ניזוקו בעבודה, במקומות ציבוריים, בתאונות דרכים, ביחסים שבין אדם לחברו, כגון: תקיפות, לשון הרע וכיו"ב. עו"ד סער רכש ניסיון רב מאוד, שהוא פועל יוצא של עיסוק אינטנסיבי ויומיומי בנושאים אלו.

 

בתחום הביטוח והפנסיה - מייצג עו"ד סער מבוטחים מול כל חברות הביטוח וקרנות הפנסיה במשק, בכל הקשור למקרי מוות, נכויות, אובדן כושר עבודה, מחלות קשות, סיעודי, זכויות פנסיה למיניהן ונזקי רכוש. יתרונו של עו"ד סער בתחום זה בולט, נוכח עברו התעסוקתי העשיר בחברות הביטוח.


בתחום הביטוח הלאומי - מייצג עו"ד סער מבוטחים רבים מול הביטוח הלאומי, על כל ענפיו, לרבות נכות נפגעי עבודה, נכות כללית, שירותים מיוחדים, ניידות, אבטלה, דמי לידה, תושבות, חוב לביטוח לאומי, קצבאות זקנה ושאירים, פטור ממס הכנסה ועוד כהנה.

 

עו"ד סער מייצג את לקוחותיו בועדות רפואיות מזה שנים רבות ורכש ניסיון וידע רפואי רב המסייע להגדלת סיכוייו שלהלקוח מול ועדות אלו.


בשלוש השנים האחרונות, עוסק משרדו של עו"ד סער בתחום דיני משפחה, בנוסף לתחומי העיסוק הנ"ל, ובתקופה זו רכש ניסיון וידע לא מבוטלים בין היתר בנושאי גירושין, הסכמי ממון, ירושה וצוואות ושאר עניינים בתחום המעמד האישי.

 

אודות משרד עו"ד דוד סער


המשרד מונה 8 עורכי דין, ובנוסף מתמחים ומזכירות, וזאת לצד רופאים העומדים לרשות המשרד באופן יומיומי.

 

עורכי הדין במשרדו של עו"ד סער, נבחרו בקפידה רבה ורובם ככולם סיימו בהצטיינות את לימודיהם ובעלי תואר שני במשפטים.

 

כמו כן, בצוות המשרד קיימים עורכי דין, אשר מסיימים את לימודיהם במסגרת תואר שני באקטואריה ובמתמטיקה פיננסית באוניברסיטאות חיפה ובר אילן.

 

השאיפה למצוינות במשרד עו"ד סער, נותנת אותותיה גם על ניהול תיקו של הלקוח להשגת המירב עבורו.

 


 


 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 137 המלצות)
  • 29/06/2023

    במשפט שהתנהל נגדי ונגד אימי בבית המשפט לענייני משפחה בחיפה לא היה קל לנצח, למראות שהייתי בטוחה שהתביעה לא מוצדקת. מי שעזר לנו זה עו"ד מצויין דוד סער מתל אביב. רק בזכותו ניצחנו, אני חושבת שעו"ד אחר, פחות חכם, פחות מנוסה, ופחות מקצוען - לא היה מצליח במשפט הזה. מזל שפנינו אליו.
     

  • 17/08/2022

    הגעתי למשרדו של דוד סער לאחר מסכת של תלאות וייאוש מוחלט . לאחר דרך כמעט ללא מוצא ,לאחר ובעקבות טיפול של עו"ד אחר, "טיפול" שנגרר ללא סוף במשך שנים, ללא תכלית בלי להיכנס לפרטים.קשים וכואבים. הגעתי ספקן עקב כל הטראומה שעברתי ולא פחות עברה משפחתי יחד עימי...קשה להאמין, אבל מיד, נתקלתי במשהו שונה ...ליגה אחרת....מעבר לפן המקצועי, הניסיון העצום שהפגין בפני עו"ד סער, בניתוח אנליטי מהיר ומדויק של המקרה ,הכשלים, הסיכויים וכו` ועד הצגת הדפ"א המומלצת ..נתקלתי בחוויית שירות, אנושיות, אמפטיה והזדהות יוצאת דופן במחוזותינו... ההתייחסות והרגישות למקרה, למצבי על סף ייאוש מוחלט...רגישות שכה הייתי זקוק לה ,כחוויה מתקנת...מעבר למטרה העניינית של השגת היעד של תוצאות מוצלחות ומנצחות לתביעה. נכון זו תביעה שטרם הסתיימה... אבל ההובלה האנושיות ההשקעה ,לימוד פרטי תביעה מסובכת לרבדיה ולדקויותיה על כל הסיבוכיות "וההסתבכות" שהיו מנת חלקה עד שהגעתי לדוד... הפכו אותי לאדם שלן ורגוע מרגיש שסוף סוף הגעתי למשרד שנותן תחושה של "בית"... מדוד ועד הילה מנהלת המשרד מעו"ד רחלי ועד דנאל המזכירה - מסבירות פנים ושירותיות למופת . כל האמור לעיל ומעבר למפורט מעניק לי ולמשפחתי תחושת בטחון שההגה בידיים נכונות ובוטחות... שמה שלא יהיה ....איך שלא יהיה ככל שהתביעה תתפתח- יש לי על מי לסמוך ואקבל את התוצאה הטובה ביותר המצופה שניתן להשיג ומעבר...כ"ז במינימום מתח ותסכול תוך שמירת כבודי וכבוד משפחתי (שגם היא כאמור.. בתורה לא מצאה עד ההגעה לדוד לאוזן קשבת ואמפטיה מינימאלית) התחשבות בדעתי והכרה ביכולתי, מעט או הרבה, לתרום להצלחת התיק דבר שרק שעו"ד חכם משכל לעשותו כמכפיל כוח - פתיחות שלא מובנת מאליה במחוזותינו....מאחל לדוד ולמשרד סער שנים ארוכות של עשיה מוצלחת והמשך מתן מענה, אנושי ומקצועי לעילה, לטובת ורווחת כל ציבור הנעשקים והנעוולים במדינתנו. בהוקרה רפי
     

  • 16/08/2022

    מקצועיים אמינים יסודיים מומלץ
     

  • 09/06/2022

    שירות ומקצועיות ללא פשרות!
     

  • 15/08/2021

    משרד של תותחים!! מומלץ ביותר!!!
     

  • 03/08/2021

    תודה לעורכי דין דוד וחגי סער על טיפול מקצועי, ענייני וחסר פשרות כנגד אחת מהחברות המטפלות בזכויות רפואיות של לקוחות. מומלץ להתייעץ עם עו"ד לפני כל חתימה על הסכם עם חברה מסוג זה וכל אחת אחרת.
     

  • 10/05/2021

    תודה ענקית לעורך הדין חגי ואלון סער! מקצועיות ועזרה לאורך הדרך. פניתי אליו לייעוץ והכוונה והתמודדות מול המכון הרפואי עזר לי מאוד.. אדם נעים ושירותי. תודה לך!
     

  • 06/05/2021

    ממליץ בחום רב , משרד עורכי דין מקצועיים ואחראיים ביותר,מרגע שפניתי לאלון וחגי קיבלתי יחס אישי כמשפחה. עזרו לי וליוו אותי עד לתוצאה המבוקשת אלופים עם ניסיון מוכח.
     

  • 06/04/2021

    צוות מקצועי, אמין, אדיב, שירותי ברמה גבוהה ובעלי יחסי אנוש מעולים הן ללקוחות והן למקרה לצדדים ולפרטים. עורך דין דוד סער הינו עורך דין מקצועי ובקיא ביותר בכל התחום, חזק ואיתן ויודע לטפל מעולה במקרים רגישים אילו ואחרים. אשמח להיות ממליצה יושר לאישיותו ולכל צוות המשרד בחיים לא הייתי מרוצה משירות של עורך דין כמו מהשירות שלו. מומלץ בחום ובאהבה
     

  • 20/01/2021

    משרדו של עורך דין דוד סער ייצג אותי פעמיים במקצועיות ובתבונה בפעם הראשונה לפני מספר שנים ומכיוון שהייתי מרוצה מהשירות ומהתוצאה חזרתי על מנת שייצג אותי גם בפעם השנייה במהלך 2019-2020. את הטיפול בתיק הוביל אלון סער בהדרכתו של דוד סער האב. אלון סער. עורך דין צעיר ומבטיח עבד על התיק במסירות, במקצועיות ובחריצות תוך ירידה לפרטים הכי קטנים. בזכות כל זה התיק נגמר בתוצאה משביעת רצון. אני ממליץ על המשרד בחום. שירות וטיפול מקצועי ומסור.
     

מאמרים מאת דוד סער, משרד עורכי דין
וידאו
דוד סער, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל דוד סער, משרד עורכי דין

למעלה