שי, יוספזון ושות` - משרד עורכי דין

שי, יוספזון ושות' - משרד עורכי דין

פלים 2 , חיפה (אזור הצפון)

המשרד עוסק במשפט פלילי, רישוי נשק, מנהלי, ייצוג שוטרים וסוהרים. שותפי המשרד יוצאי המשטרה - עו"ד אברהם שי (נצ"מ בדימוס), שירת 30 שנה בתפקידים בכירים בתחום החקירות, המודיעין והתביעה המשטרתית וכן טיפל במאות תיקי רצח וארגוני פשיעה. עו"ד יפעת שי - יוספזון שירתה בתפקידי אג"מ ואק"מ, בעלת תואר שני וחברה בוועדה הפלילית בלשכת עו"ד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

על המשרד

משרד עורכי דין שי יוספזון ושות' ממוקם בחיפה ועוסק במשפט פלילי, מנהלי ורישוי נשק, ייצוג שוטרים וסוהרים וייצוג נפגעי עבירה. 


תחומי העיסוק של המשרד:

 

✔ פלילי - מעצרים, משפטים פליליים, עתירות אסירים, ועדות שחרורים, טיפול בעבירות רצח, אינוס, סמים, מרמה, רכוש, טיפול ברישום פלילי, אלימות במשפחה.

 

✔ רישוי נשק - משפט מנהלי ורישוי כלי ירייה, עררים על החלטות פקיד הרישוי בפני ועדת הערר, עתירות מנהליות למחוזי על החלטת ועדת הערר.

 

✔ משפט צבאי - ייצוג בבתי דין צבאיים, לרבות בנושאי עריקות, תעבורה וגם כל העבירות הפליליות הנדונות בבית דין צבאי כולל מעצרים.

 

✔ ייצוג שוטרים וסוהרים - ייצוג מול מח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים) בכל שלבי החקירה, בשימועים ובניהול משפטים פלילים. ייצוג בביד"מ (בית דין למשמעת) ובהליכי שימוע פיטורין.

 

אודותינו:

 

עו"ד (נצ"מ בדימוס) אברהם שי

 

עו"ד אברהם שי ייסד את המשרד לאחר שפרש ממשטרת ישראל בחלוף 30 שנות שירות בתפקידי פיקוד בכירים, בתחומי החקירה, התביעה והמודיעין. בתפקידו האחרון שימש כקצין אגף החקירות והמודיעין של המחוז הצפוני.

 

במסגרת שירותו עסק עו"ד אברהם שי בחקירה ופיקוח על חקירה של מאות אירועי רצח, ניסיון רצח ופשעים חמורים אחרים. זאת ועוד, הוא בוגר קורס חוקרי הרצח של משטרת ניו יורק: NYPD Detective Bureau - Homicide Investigators Course.


עו"ד אברהם שי מרצה בנושאי חקירה חוק ומשפט, וכן בתחום של תאונות עבודה ואחריות מנהלים למניעתן בקורסים והשתלמויות של המשטרה הירוקה, אגף ים וחופים, בית הספר לחקירות של משטרת ישראל בחולון, רשות הטבע והגנים, היחידה לביטחון לאומי, הנדסה בגובה, מפעם גליל מערבי, רכבת ישראל במכון ד.י.מ בכרמיאל ובקורסים והשתלמויות של גופים ממשלתיים וציבוריים.

 

עו"ד יפעת שי - יוספזון

 

עורכת דין יפעת יוספזון הינה בוגרת תואר ראשון (LL.B) במשפטים ותואר שני במשפטים (M.A) באוניברסיטת חיפה בתוכנית "תורת השפיטה וההליך הפלילי".

 

עו"ד יוספזון החלה את דרכה במשרד פלילי פרטי בין השנים 2006-2008 ובהמשך עבדה בשני משרדים פרטיים בתחום האזרחי עד הצטרפותה לשותפות.

 

עו"ד יוספזון, הינה מגשרת מוסמכת, ובוגרת השתלמויות מורחבות בתחום המשפט הפלילי, רפואה ומשפט ודיני משפחה.

 

עו"ד יוספזון מורשת לייצג חיילים וקצינים כסנגורית בבתי הדין הצבאיים ומייצגת אף סוהרים ושוטרים בבתי הדין למשמעת של המשטרה והשב"ס.

 

עו"ד יוספזון הינה דור רביעי למשפחה של שוטרים וקצינים, שירתה 4 שנים במשטרת ישראל בתפקידי סיור ואק"מ.

 

המשרד ממוקם בשד' פלי"ם 2 בחיפה, בניין אורן (חלונות הסיטי).

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 22/07/2019

    מומלץ בחום! המשרד הזה הוא בעל מומחיות גבוהה בתחום רישוי הנשק שלא הרבה עורכי דין מכירים. יפעת טיפלה ביעילות רבה בבקשת הרשיון שלי והקבלה של הרשיון היתה זריזה וחלקה במיוחד למרות חששות שהיו לי מהנושא. ישר כח!
     

  • 04/12/2018

    ברצוני להודות ליפעת ולצוות שלה על טיפול מסור ומוצלח . עקב ביטול רישיון הנשק שלי ע"י המשטרה שלא בצדק, פניתי לעו"ד יפעת יוספזון ומהפגישה הראשונה ניתנה לי ההרגשה של בטחון ואמון,היחס האישי היה מעולה והטיפול בעינייני היה יסודי ויעיל! העקשנות והלחימה של יפעת ניכרים במידה רבה מאוד ,מה שגרם לי לדעת שאני בידיים טובות! ואכן הוחזר לי הרישיון נשק. תודה ענקית!
     

  • 10/06/2015

    ביטלו לי את הרישיון לאקדח בגלל תיק שנפתח נגדי סתם במשטרה שאפילו לא ידעתי על קיומו ופניתי למשרד. יפעת ביררה את הנושא במהירות ובמקביל פנתה גם למשטרה בבקשה לסגירת התיק מחוסר אשמה וגם הגישה ערר למשרד לביטחון פנים על ביטול הרישיון. בסוף גם נמחק התיק מהמרשם הפלילי שלי וגם קיבלתי את האקדח בחזרה.
     

מאמרים מאת שי, יוספזון ושות` - משרד עורכי דין
שי, יוספזון ושות` - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל שי, יוספזון ושות` - משרד עורכי דין

למעלה