טליה רג`ואן, עורכת דין ונוטריון

טליה רג'ואן, עורכת דין ונוטריון

בית הדפוס 12 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

עוה"ד טליה רג`ואן בעלת משרד ותיק העוסק בתחום דיני העבודה, ביטוח לאומי וקרנות פנסיה וייעוץ לגיל השלישי. למשרדנו סניפים בירושלים ובת"א.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין טליה רג'ואן עוסק בדיני עבודה (לרבות ביטוח לאומי וקרנות פנסיה) ייעוץ לגיל השלישי, ומשפט אזרחי. לעורכת הדין טליה רג'ואן ניסיון של כעשרים שנה בתחום. 

 

בין היתר מכהנת  במשרה מעין שיפוטית כדיינת בבית הדין המשמעתי של לשכת עורכי הדין מאז שנת 2010; כיו"ר ועדת ערר לענייני ארנונה; כיו"ר ועדת ערר של שירות התעסוקה; מנהלת בוררויות וגישורים ועוד. לעו"ד רג'ואן הסמכת נוטריון מאז 2011.

 

עוה"ד טליה רג'ואן עוסקת בנוסף בייעוץ לגיל השלישי; ליטיגציה (ייצוג בבתי משפט); משפט מסחרי (ליווי משפטי של חברות, הסכמים מסחריים וכיוב'); דיני עבודה; תביעות סיעוד;  ייצוג בפני ועדות רפואיות (לרבות המוסד לביטוח לאומי, משרד הביטחון, קרנות פנסיה וכיוב').

תחומי העיסוק של משרדנו:

 

דיני עבודה - תביעות בנושא זכויות עובדים (פיצויי פיטורים, זכויות סוציאליות, ייצוג בשימוע, מיהו עובד וכיוב'); תביעות הטרדה מינית; תביעות בנושא פיטורין בהריון ו/או מחמת אפליה.

 

בנוסף, מתן ייעוץ משפטי למעסיקים וייצוג בפני בית הדין לעבודה; עריכת הסכמי עבודה, מתן חוות דעת וכיוב'.

 

דיני ביטוח לאומי - ייצוג בערעורים על החלטות המוסד לביטוח לאומי בנושאי תאונות עבודה, מחלות מקצוע, גמלת שארים, נכות ילדים וכו'. 

 

קרנות פנסיה - תביעות שארים ופנסיית נכות.

 

תביעות סיעוד - תביעות נגד חברות הביטוח ו/או קופות החולים עבור תגמולי ביטוח בגין מצב סיעודי ו/או אלצהיימר ודמנציה.

 

צוואות, ירושות וייפוי כח מתמשך - ‎מתן שירותי עריכת צוואה לרבות צוואות הדדיות וצוואות נוטריוניות, ייפוי כח מתמשך, ייצוג בפני בית המשפט למשפחה ו/או בית הדין הרבני בכל הנוגע לתוקפה של צוואה ו/או להסדרי ירושה; ניהול עזבונות ומינוי כמנהלי עזבון.

ליטיגציה - ייצוג בפני הערכאות השיפוטיות השונות לרבות בתי המשפט האזרחיים (בית משפט השלום, המחוזי והעליון); בתי הדין לעבודה (בתי הדין האיזוריים ובית הדין הארצי); בתי המשפט לענייני משפחה; בית המשפט המחוזי ביושבו כבית משפט לעניינים מנהליים ו/או בית המשפט העליון ביושבו כערכאת בג"צ. זאת במקביל לפתרון סכסוכים מחוץ לבתי המשפט (הליכי גישור ובוררות).

דיני מקרקעין - קנייה ו/או מכירת דירה, רישום בטאבו, חוזה מקרקעין, תמ"א 38, ליקויי בנייה, דיני מושבים וכו'.

משפט מסחרי ואזרחי - עריכת הסכמים מסחריים, ליטיגציה, ניהול סכסוכים מחוץ לבית משפט.

שירותי נוטריון - אימות מסמכים נוטריוניים, עריכת צוואות נוטריוניות, תרגומים נוטריונים בשפות עברית ואנגלית.
 

 

החזון שלנו - 

 

עשיית שימוש במערכת המשפט ככלי ליצירת שינוי ותיקון בעולם, תוך כדי העצמת הלקוח בתהליך.


אנו מזמינים אותך ליצור קשר טלפוני, ונשמח לייעץ ולתת מענה משפטי בכל עניין.

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני עבודהדיני עבודה
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • גישור בעבודהגישור בעבודה
  • ייפוי כוח מתמשךייפוי כוח מתמשך

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 21 המלצות)
  • 17/02/2024

    אם אתם רוצים תוצאות טליה היא הכתובת תמיד זמינה, תמיד בסבר פנים יפות,חשיבה מחוץ לקופסה ומעל לכל בן אדם ...תודה
     

  • 11/02/2024

    הגעתי לטליה אחרי מסע ארוך עם המעסיק שלי שפגע לי בזכויות, טליה התגייסה הסבירה לי על הכל ופעלה בצורה מקצועית בהשגת זכויותי, הרגשתי בטוח כשפניתי אליה ולא טעיתי
     

  • 04/02/2024

    עורכת הדין של כל המשפחה. שירות מצוין, מקצועית ונעימה, סבלנית - מאוד חשוב בעיני המלצתי גם לחברה שהיתה מאוד מרוצה. ממליצה בחום!
     

  • 24/04/2023

    הגעתי לטליה במצב רפואי קשה עקב מחלת הסרטן היא טיפלה לי בכל עניין הפיצויים שהגיעו לי עקב רשלנות של מעסיק שלי מהעבר עבדה ימים ולילות עד שהצדק נעשה לב ענק לפני הכל ומקצוענית שאין דברים כאלה אלוהים שלח לי אותה לא פחות מזה מומלץ לכל מי שזקוק למומחית במשפט
     

  • 21/02/2023

    הגעתי אל עורכת הדין טליה רג׳ואן חדשיים לפני שחלפו שבע שנים מיום שהמעסיק שלי מכר את החברה בה עבדתי לחברה אחרת ללא שקיבלתי את זכויותי. טליה התגייסה תוך ימים ספורים להגשת תביעה תוך הפגנת ידע רב, ומקצוענות שגרמו לכך שקיבלתי את זכויותי.
     

  • 29/12/2022

    הגענו לעו"ד טליה לאחר שנתבענו כמעסיקים באופן שאינו הגון ולאחר שנכווינו מחוסר מקצעויותה של עו"ד ראשונה שפנינו אליה. עו"ד טליה היא מקצוענית מהשורה הראשונה - זמינה, בקיאה בחומר, רהוטה ונלחמת להשגת התוצאה הטובה ביותר. מהרגע הראשון התגלתה כרגישה לרצונות שלנו, לתסכול שלנו מהתביעה הלא הוגנת שקיבלנו. מעבר ליחס הנעים שקיבלנו, רגישות זו והבנת הניואנסים בסיטואציות מורכבות היא יתרון משמעותי במיוחד במקרים בהם חשיפת הצדק היא לא מובנת מאליה כמו במקרה שלנו. אין כמו למצוא עו"ד טוב שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות , ממליצים בלב שלם.
     

  • 22/05/2021

    שלום לכולם. אני עובד בארגון גדול וביורוקרטי. נדרשתי לשירות משפטי כי הייתי על סף הדיה מתפקיגי. בשעה 8 בערב, התחלתי לחפש עורך דין דחוף אשר ייתן לי שירות מהיר ומקצועי. מתוך עשרות טלפונים, רק טליה ענתה לי. לא הכרתי ואף מעולם לא ראיתי אותה. עם זאת שמעתי קול רגוע, מתחשב קדוב וסובלני. תוך פחות ביומיים, עורך דין טליה רג׳ואן נתנה טיפול מדפטי ראשון ותוך פחות משבועיים - טיפול יסודי ומקצועי, תוך שהיא מעדכנת על כל שלב. לאחר טיפולה - הכל הסתדר. ממליץ בחום על טליה יישר כח והמון תודה.
     

  • 22/04/2021

    לעו"ד טליה רג`ואן הגעתי דרך מכר משותף שכבר הייתי מיואש מתיק שנפתח לי על לא עוול בכפי וכתוצאה מכך נלקח ממני רישיון הנשק שלי שהוא מקור הפרנסה שלי.לאחר שנסגר התיק טורטרתי מתחנת משטרה אחת לשניה בטענה שהתיק נסגר והטיפול עבר למשרד לביטחון פנים שגם הם החזירו אותי לבדוק מול המשטרה.עד שהכרתי את עו"ד טליה רג`ואן שנחלצה לעזרתי ועשתה הכל במיקצועיות על מנת שאקבל את הרישיון בחזרה ותוך פרק זמן קצר קיבלתי את הרישיון. אני מודה לך שהיית האור בקצה המנהרה אחרי שנתיים מתישות. מאחל לך שתצליחי בכל דבר שתעשי ופרנסה בשפע.
     

  • 17/03/2021

    .... בחיים של כל אחד מאיתנו, בפתאומיות וללא כל אזהרה או הכנה מראש, עלולה ליפול עלינו לפתע עננה שחורה, שמוציאה אותנו ממסלול החיים, מזעזעת אותנו, גורמת לתחושות של פגיעה, עלבון, פחד, חרדות ותחושת אי צדק עמוקה. במקרים כאלה ... כל כך חשוב למצוא איש מקצוע לא רק בעל ידע ניסיון ומקצועיות, אלא קודם כל ובראש ובראשונה אדם אנושי, חם, אכפתי, תומך ואמפטי. התמזל מזלי.... ובמנהרה החשוכה אליה נקלעתי אכן מצאתי אדם שכזה בדמותה של טליה, שתמכה, טיפלה, הרגיעה והובילה אותי בבטחון, מקצועיות, חכמה ואנושיות אל האור. ממליץ בחום ובלב שלם לכל מחפשי האנושיות הצדק והמקצועיות!
     

  • 06/01/2021

    הגעתי למשרד של טליה לאחר שהמעסיק שלח אותי ללא משכורת וחצי פנסיה וכו` טליה האמינה בי בזכות הכישורים שלה בתחום דיני עבודה חייב לציין את היושר המקצועי שלה יש שקיפות עורך דין לקוח מסבירה וגם יש לה סבלנות וסובלנות מצרך נדיר בימינו .מקצוענית אמיתית יודעת מה שהיא עושה כל הכבוד.!!!!
     

מאמרים מאת טליה רג`ואן, עורכת דין ונוטריון
טליה רג`ואן, עורכת דין ונוטריון
פניה ישירה אל טליה רג`ואן, עורכת דין ונוטריון

למעלה