עו"ד סהר פינטו

עו"ד סהר פינטו

מגדל ב.ס.ר 3, כנרת 5 , בני ברק/רמת גן (אזור המרכז)

משרד עו"ד סהר פינטו נותן יעוץ משפטי בתחומי המשפט המסחרי, דיני עבודה, רשויות מקומיות ועוד

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין סהר פינטו מציע ייעוץ וייצוג משפטי בתחומי המשפט המסחרי והציבורי, ובכלל זה בדיני תאגידים (חברות ועמותות), דיני עבודה, דיני בחירות ומפלגות, רשויות מקומיות, ביקורת המדינה, חקיקה ורגולציה, ועוד. המשרד משלב את היתרונות של משרד קטן המעניק ללקוחותיו שירות אישי ויעיל, עם המצוינות המקצועית של עורכי הדין במשרד בתחומי המשפט המסחרי והציבורי. משרדנו מספק שירותים משפטיים לגופים פרטיים, מסחריים וציבוריים, ובכללם חברות גדולות, עסקים קטנים ובינוניים, עמותות, חברות ממשלתיות ועוד.
הטיפול המשפטי במשרד נעשה תוך עמידה על ערכים של מקצועיות, יעילות, מצוינות ומסירות. המשרד מלווה את לקוחות המשרד באופן אישי לאורך כל הדרך, משלב הייעוץ הראשוני ועד להשגת התוצאה המיטבית עבור הלקוח.
המשרד נוסד על ידי עו"ד סהר פינטו ומעניק טיפול משפטי מקצועי ואיכותי, המבוסס על בקיאותו בתחומי המשפט השונים, היכרותו את המערכת העסקית, הציבורית והממשלתית, וכן הידע והניסיון המקצועי אשר צבר במסגרת תפקידיו בשירות הציבורי ובמגזר הפרטי.  

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד סהר פינטו
פניה ישירה אל עו"ד סהר פינטו

למעלה