גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר

גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר

רחוב מדע 8, רחובות. מנחם בגין 144, מיגדלי מידטאון , תל אביב (אזור השפלה והסביבה)

המשרד עוסק בתחום האזרחי מסחרי ומספק ייצוג משפטי הן ללקוחות פרטיים והן לאלו העסקיים. למשרד סניפים בתל אביב וברחובות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורך הדין גיא הרשקוביץ הוא משרד בוטיק העוסק בתחום המשפט האזרחי מסחרי, ומספק ייצוג משפטי הן ללקוחות פרטיים והן לאלו העסקיים. עוה"ד הרשקוביץ, הוא בורר ומגשר ובמסגרת תחום עיסוקו הוא נותן ייצוג וליווי משפטי בנושאים רבים.

 

תחומי עיסוק עיקריים של משרד עו"ד גיא הרשקוביץ:

 

  • סכסוכים עסקיים
  • דיני מקרקעין
  • דיני חוזים
  • קניין רוחני
  • רישוי עסקים
  • דיני עבודה
  • הסדרת מעמד בישראל
  • תכנון ובניה ועוד.


בתחום המשפט המסחרי המשרד מעניק ליווי משפטי לשותפויות ועסקים, מעניק ייעוץ ברכישה או מכירה של עסקים, מסייע בעריכת הסכמים מסחריים ואף מציע ייעוץ וליווי משפטי שוטף.


בתחום הקניין הרוחני עוסק המשרד בהגנה על זכויות הלקוח באמצעות ייצוג וייעוץ משפטי, עריכת הסכמי רישיון שימוש, הסכמי סודיות, עריכת חוות דעת ועוד.


משרד עו"ד הרשקוביץ שם לו למטרה להעניק ללקוח את הייצוג והליווי המשפטי הטוב ביותר תוך הקשבה לצרכיו ותוך אמינות, יושרה והגינות. עוה"ד במשרד זמינים ללקוח בכל שאלה ופועלים כשטובת הלקוח לנגד עיניהם.

 

עוה"ד גיא הרשקוביץ מנהל פורום "דיני חוזים" באתר din.co.il ומעניק מענה משפטי ראשוני בנושא זה. 

 

המשרד שם דגש על ערכים כמו יסודיות, מקצועיות, אמפתיה, שירות אישי ומלווה כל אחד מלקוחותיו מתחילתו של ההליך המשפטי ועד לסופו, כאשר שם את מטרת הלקוח בחשיבות עליונה.

 

למשרד שני סניפים

 

סניף תל אביב - רחוב החשמונאים 100

סניף רחובות - רחוב מדע 8


המשרד ישמח להעניק גם לכם את השירות המשפטי והמקצועי הטוב ביותר!

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • דיני עבודהדיני עבודה
  • קניין רוחניקניין רוחני
  • סכסוכי שותפיםסכסוכי שותפים
  • סכסוכי ירושהסכסוכי ירושה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 7 המלצות)
  • 02/12/2020

    אני עוסק בשליחויות משפטיות מזה כ15 שנה ובמסגרת העבודה, אני עובד עם מספר משרדים. משרד גיא הרשקוביץ, היה מאז ומתמיד המשרד הכי מקצועי. תמיד הרגשתי במהלך עבודתי רבת השנים את המלחמה שנעשית למען הלקוח. דיוק, רצינות ואכפתיות יוצאת דופן. גיא, תמיד מעורב בכל הפרטיים, והמשרד שם את הלקוחות שלו מעל הכול. אין ספק שאם אצטרך סיוע משפטי, המשרד של גיא הוא הביטחון שלי להצלחה. אני מאחל לגיא המשך הצלחה בכל מעשיו.
     

  • 15/11/2020

    גיא, אדם מרענן, אני ממליץ עליו כמי שיכול לראות דברים בצורה שונה.
     

  • 09/11/2020

    הבעת הערכה: 1)על עבודתו של מנחם, מדען ואומן, כפי שהתגלה לעיני, בעקבות מכתב שכתב עבורי. מנחם לקח מקטע קטן, אך חשוב, מחיי, חקר אותו מכל צדדיו(זה המדען), והוציא מתחת ידיו יצירת אומנות בדמות מכתב למשרד הפנים (זה האומן). קראתי המכתב מספר פעמים, ולא מצאתי בו אף לא טעות אחת, מכל הבחינות. מצוינות בהתגלמותה! לכך אני רוצה להוסיף את הידידותיות, הנעימות והחביבות שליוו את התקשורת בינינו. תוצאות חיוביות של המכתב עשויות להוסיף נקודות נוספות לזכותו של מנחם מחד, ותוצאות לא מקוות, חו"ח, לא יגרעו נקודות מערכתי זאת מאידך. 2)על הפניה הראשונית שלי אל המשרד: בלטו בעיני הידידותיות והנעימות של שיחותי עם גיא ואלעד. ברצוני לציין משפט אלמותי, שגור בפיו של גיא ושל אלעד, שהיווה עבורי האקט הדרמטי להזמנת העבודה ממשרדכם: "אנחנו נוכל לעזור לך". במבחן התוצאה, עד כה, התברר לי שלמשפט זה היה כיסוי. 3)אני לא יכול שלא להזכיר את חביבותה של שושי אשר, אשר ידעה לשרבב מילה טובה בזמן המתאים. 4)עמידה בלו"ז, בכל השלבים, לא יכולה לעבור מבלי לציינה לשבח. על כל אלה אני אסיר תודה לכם.
     

  • 30/09/2020

    ממליצה בחום על עו״ד גיא הרשקוביץ התותח גיא מקצועי בכל תחומיו עם הצלחות רבות, נעים הליכות, ישר והגון עם לקוחות
     

  • 30/09/2020

    מקצועי, חרוץ, מהיר אבל בעיקר בן אדם עם לב ענק שרק רוצה לעזור לאנשים
     

  • 30/09/2020

    גיא בעל יכולת תקשורת והבנה מאוד גבוהה. מה שמאפשר לו להבין את הלקוחות ולהצליח לפתור סכסוכים בצורה מהירה וטובה. חוץ מזה הוא חריף ושם לב לכל הפרטים הנעלמים מה שמביא אותו לנצח תמיד :)
     

  • 13/08/2020

    מקצועי ויורד לכל הפרטים בטיפול בתיקים.
     

מאמרים מאת גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר
שאלות ותשובות מפורום דיני חוזים / הסכמים - גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר
אורי שאל/ה:
ביטול חוזה או כתובה שנחתמה בחתונה אתמול
13 צפיות

התחתנתי אתמול וחתמתי על הכתובה. קצת הגזמתי עם הסכום שכתבתי שם. ורציתי לדעת בגלל שלא עברו 14 ימים האם אפשר לבטל או לערוך שינוי בכתובה?

עו"ד גיא הרשקוביץ
עו"ד גיא הרשקוביץ

תשובה לשאלתך
שלום רב ככלל בעייתי לשנות את הכתובה לאחר חתימתה שכן זו נחתמה מול עדים. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.

אלי שאל/ה:
אי מתן תמורה בהתאם למה שסוכם
15 צפיות

סיכמתי עם יועץ לגבי מתן ייעוץ ויצירת 3 מסמכים עבורי שאני צריך. שילמתי לו 50% בהתחלה ותכננתי לשלם לו 50% בסוף קבלת השירותים. שלחתי לו את כל המסמכים שיש ברשוצי כדי שיעבור עליהם לפני ויהיה מוכן. בתחיחלת הייעוץ הוא אמר שלא קיבל כלום ושלחנו לו שוב את המסמכים. ואז הוא מייד שינה גרסה ואמר שכן הוא קיבל הכל וכביכול אף עבר עליהם למרות שבייעוץ זה היה נהראה בבירור שהוא לא בקיא בחומרים. לאחר 40 דק ייעוץ הבנו שהייעוץ לא מספיק טוב ולא על זה שילמנו וכשאמרנו לו את זה הוא פשוט ניתק השיחה. חזרנו אליו וניסינו לתת לו הזדמנות ולהמשיך את הייעוץ. המשכנו עוד כשעה ואז הוא אמר שהוא צריך לזוז ונמשיך אחר כך. הייעוץ שהוא נתן היה חלקי ואינו מקצועי ואף מטעה בכך שביקשנו ממנו תחשיב והמספרים שהוא נתן לנו בשיחה לא היו נכונים. כמו כן הוא עדיין לא סיפק לנו אף מסמך שביקשנו. לאחר שהוא אמר שאין לו זמן ונמשיך את הייעוץ אחר כך שלחנו לו מייל כי איננו שבעי רצון מהיעוץ ולכן איננו מעוניינים להמשיך ואנו מוותרים על 3 המסמכים שהיה אמור לספק לנו ולכן לא נשלם לו את ה 50% הנותרים. הוא כתגובה טוען כי הוא עבר על המסמכים ששלחנו לו 3 במשך 3 שעות והכין כבר אחד מהמסכים ולכן עלינו לשלם את כל הסכום. חשוב לציין כי לפני ההסכם בינינו במייל, בשיחת טלפון בהצעת מחיר הראשונית שהוא נתן היתה 40% מהסכום תמורת ייעוץ בלבד ללא המסמכים. האם הוא יכול לדרוש את כל הסכום ולנצח בבית המשפט לתביעות קטנות אף על פי שלא סיפק לנו את כל התמורה כפי שהוסכם ועצרנו אותו בלהמשיך ולייצר לנו מסמכים?

עו"ד גיא הרשקוביץ
עו"ד גיא הרשקוביץ

תשובה לשאלתך
שלום רב חשוב לבחון את ההססכם בינכם, כפי שהבנתי זה עלה במייל. כמו כן האם קיימות ראיות לפניותיכם אליו? מה סכום העסקה? האם הוא שלח לכם את המסמך שטועןו שערך? אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השללמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.

גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר
פניה ישירה אל גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר

למעלה