גיל באיער - משרד עורכי דין

גיל באיער - משרד עורכי דין

תל אביב (אזור המרכז)

תובע משטרתי לשעבר. מאות המלצות חיוביות (ר׳ למטה). מייצג, בהצלחה רבה, מאז 1998, באלפי תיקים פליליים ותיקי מעצרים, במגוון עבירות, ואף היה מועמד למשרת שופט.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך הדין  גיל באיער תובע משטרתי לשעבר.

 

משרד עו"ד גיל באיער זכה למאות המלצות חיוביות (ר׳ למטה).

 

המשרד מייצג, בהצלחה רבה, מאז 1998, באלפי תיקים פליליים ותיקי מעצרים, במגוון עבירות. דגש המשרד הוא על מקצועיות, נחישות וחשיבה מחוץ לקופסא. מלווה את לקוחותיו ברגישות רבה. עו"ד באיער בעל תואר שני במשפטים (התמקצעות במסלול הפלילי) ובשנת 2009 היה מועמד למשרת שופט.

 

במסגרת התחום הפלילי, מייצג עו"ד באיער לקוחות בגירים וקטינים שחשודים או נאשמים במגוון עבירות פליליות.

 

מעניק טיפול בתיקים פליליים מסוג:

 

✔ עבירות אלימות

✔ עבירות סמים

✔ הונאה ומרמה

✔ עבירות רכוש

✔ עבירות מין ועוד

 

את ניסיונו הרב בתחום הפלילי צבר עו"ד באיער, כאשר שימש, במשך שנים, כתובע משטרתי והופיע, במסגרת תפקידו, באינספור דיוני מעצרים ותיקים פליליים.

 

לאחר שנים בשירות המשטרה, החליט עורך הדין באיער לעבור אל הצד השני ולשמש כסנגור. היכרותו הרבה עם תחום זה ועם הצד התובע - מקנה לעו"ד באיער יתרון רב בבואו לייצג את לקוחותיו בבית המשפט ואף מסייעת לו, רבות, להגיע לתוצאות הטובות במיוחד.

 

נוסף על הייצוג הפלילי מעניק עו"ד באיער שירותים כמו:

 

✔ מחיקת הרישום הפלילי

✔ שימוע תרם הגשת כתב אישום

✔ מחיקת רישום משטרתי

✔ סגירת תיקים במשטרה

✔ הגשת עררים ועוד

 

משרד עו"ד באיער מעניק לכל לקוח יחס אישי, תוך התחשבות בצרכיו הייחודיים וטיפול מקצועי ואיכותי בעניינו.

 

אשמח להעניק לכם ייצוג משפטי מקצועי ואיכותי!

 

כתובת המשרד: שד' בן גוריון 8, רמת גן

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • פליליפלילי

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 243 המלצות)
  • 27/02/2024

    עו"ד משכמו ומעלה! היום למצוא עו"ד אמין ומקצועי זו משימה כמעט בלתי אפשרית. עו"ד גיל הוא מהנדירים, שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.יעשה את כל הדרוש לטובת הלקוח , בצורה נחושה , מקצועית ובלתי מתפשרת, הכוללת מתן פתרונות יצירתיים לבעיה! תודה עו"ד גיל על הכל! ומי שנמצא בצרה, לא להסס לרגע לפנות לעו"ד גיל!!!!
     

  • 23/02/2024

    האיש שהציל אותי כבר פעם 2 בזמן אמת יש לו יכולת מהירה לקלוט את האירוע ולדעת אך להוציא אותך משערי הגיהינום עו"ד בזכות ובחסד עליון שבורך בכשרון יוצא דופן ביכולת האנליטית שלו לבחון כל מקרה לגופו ברגעים ספורים ולדעת בדיוק מה לעשות תודה לך שוב ! תבורך .
     

  • 20/02/2024

    היה מדיוק בתשובות ועזר וכול זה באהבה וללא שום תמורה! ירבו כמותך.
     

  • 18/02/2024

    גיל ייעץ לי במקצועיות וביושר. סופר מקצוען ובעיקר בן אדם שרואה מולו בני אדם ולא שטרות כסף. הלוואי וירבו עורכי דין כמוהו, ממליץ בחום על שירותיו.
     

  • 15/11/2023

    אדם לפני הכל. עו"ד מקצועי הרואה את טובת לקוחותיו. עו"ד באיער היה סובלני, מעמיק, הרגיע וסייע בייעוץ ובליווי הנדרש באופן מופתי וראוי לציון ! הערכתי הרבה !
     

  • 13/11/2023

    רוצה להודות לעו"ד גיל שייעץ ועזר לי בנושא משפטי ללא עלות ובנחמדות רבה. תודה רבה!
     

  • 07/11/2023

    לא הצלחתי לקבל שום מידע כל כך מוסבר ומדיוק מאף אדם אלא רק מעורך דין גיל! פשוט אין מילים מקצועיות ברמה גבוהה ביותר ממש בקיא וחכם! ממליץ בחום !!!!
     

  • 05/09/2023

    ברצוני לציין ייעוץ משפטי שקיבלתי מעורך דין גיל באיער השיחה איתו מאד נעימה מקצועית ביותר זמין לשאלות ונותן הרגשה של כנות משפטית ומעבר לכל כנות אישית ורצון לעזור ולהיכנס לפרטים לעומקם כאחד שיוצג על ידע מספר עורכי דין בחייו אומר כאן שללא ספק במידה ואתם צריכים ייעוץ או ליווי משפטי בתחום הפלילי עורך דין גיל באיער הוא האיש עליו אני ממליץ בחום !
     

  • 28/08/2023

    אוימתי ע"י בעל עסק שהשארתי עליו ביקורת לגיטימית על חווית השירות שלי פניתי לגיל המדהים מתוך לחץ מה לעשות כדי לא להיתבע בלשון הרע כשבסך הכל לא חיפשתי להרע לאף אחד אלא להעביר את אכזבתי מהשירות שלו. גיל עזר ונתן לי מזמנו ע"מ להבין את המקרה באופן מדוייק ובחינם אין דברים כמוהו. תודה רבה. אל תפקפקו אפילו
     

  • 26/08/2023

    זמין ומקצועי! ממש עזר לי להבין מושגים מורכביםץ
     

מאמרים מאת גיל באיער - משרד עורכי דין
וידאו
שאלות ותשובות מפורום כתב אישום במשפט הפלילי - גיל באיער - משרד עורכי דין
ליאל שאל/ה:
שבירת אף - האם אישום בגין תקיפה מחמירה?
36 צפיות

היי, לפני כמה חודשים מישהו שבר לי את האף ברכבת ושהגשתי תלונה אז פתחו לתוקף תיק על תקיפה הגורמת חבלה של ממש ולא תקיפה חמורה. למה זה ככה ואיך אפשר לשנות את זה לתקיפה חמורה?

עו"ד גיל באיער
עו"ד גיל באיער

ההבדל בין תקיפה הגורמת חבלה של ממש לחבלה חמורה
ליאל שלום, שבר באף יכול להיחשב גם כחבלה של ממש (שהיא החל משריטה/שטף דם ומעלה, למרות שמשפטית היא אף ״מכאוב ממשי״) וגם כחבלה חמורה (״חבלה מסוכנת, או הפוגעת או עלולה לפגוע קשות או לתמיד בבריאות הנחבל או בנוחותו, או המגיעה כדי מום קבע או כדי פגיעת קבע או פגיעה קשה באחד האיברים, הקרומים או החושים החיצוניים או הפנימיים״). הבחירה באיזו עבירה מהדתיים לחקור ולהאשים את החשוד (ככל שיוגש נגדו כתב אישום) היא של המשטרה ושל התביעה ולמתלונן אין זכות בחירה/ערר בנושא זה. נוכח העובדה כי עבירה של גרם חבלה של ממש מטופלת ע״י שלוחת התביעות של משטרת ישראל וגרם חבלה חמורה ע״י הפרקליטות, כאשר אין מדובר בחבלה חמורה, בדרגה גבוהה מאוד (ואינני מקל ראש בשבר באף), הרי שכתב אישום מוגש (כאשר יש די ראיות), ע״י שלוחת התביעות בעבירה של גרם חבלה של ממש.

אילן שאל/ה:
האם התיק הפלילי עומד להיסגר?
53 צפיות

שלום רב, תודה על הפורום . האם זה שהתיק מנוהל כבר יותר משנה וחצי, מעיד על חולשת הראיות בתיק ועל כך שהתיק בכיוון סגירה? (גם אם עבר יותר מ 4 חודשים משליחת מכתב יידוע שני על כוונה להעמיד לדין ושליחת הטיעונים)? תודה רבה

עו"ד גיל באיער
עו"ד גיל באיער

תיק פתוח תקופה ארוכה-מה המשמעות?
אילן שלום, שליחת מכתב יידוע שני מעידה על העובדה שהפרקליטות סבורה שיש סיכוי סביר להרשעה ועניין לציבור. חלוף הזמן נובע מהעומס המוטל על הפרקליטות והעדר כוח אדם מספיק. פרקי הזמן שתיארת אינם יוצאי דופן והם מקובלים (גם אם בלתי רצויים).

גיל באיער - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל גיל באיער - משרד עורכי דין

למעלה