עו"ד מורן קידר מיטל

עו"ד מורן קידר מיטל

מורד הצבעוני 6 , רמת ישי (אזור הצפון)

עו"ד מורן קידר מיטל בעלת ניסיון רב בתחומים הבאים: מקרקעין ונדל"ן, הוצאה לפועל, צוואות וירושות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

על המשרד

עו"ד מורן קידר מיטל, חברה בלשכת עורכי הדין משנת 2003, בעלת ניסיון רב שנים. ייצגה במשך 17 שנים בנקים, חברות ביטוח ולקוחות פרטיים רבים.

 

המשרד בעל ידע מקצועי ומעמיק, נותן שירות אישי וישיר ומענה זמין, מהיר ואיכותי.

 

המשרד עוסק בתחומים האלה:


חדלות פירעון - הלקוח מקבל הסבר מקיף לאחר בדיקה מעמיקה בכדאיות הכניסה להליך של פשיטת רגל. למשרד הצלחות רבות במחיקת חובות בהליך פשיטת הרגל וקביעת תכנית פירעון המתאימה ליכולתו של הלקוח.

 

גבייה - עו"ד מורן קידר מיטל צברה ותק וניסיון רב בייצוג בנקים מהגדולים בארץ בהליכי גבייה, באמצעות כל האמצעים אשר עומדים לרשות הנושה בחוק, לרבות הליכי הוצל"פ, עיקולים, כינוסי נכסים, מימוש שיעבודים, פירוק חברות, בקשות נושה לפשיטות רגל, הגשת תביעות חוב ועוד.

 

נדל"ן פרטי ומסחרי - ליווי וייצוג קונים ומוכרים בעסקאות נדל"ן בכל הארץ. בדיקות יסודיות ומעמיקות לגבי מצבו המשפטי של הנכס, ייעוץ בהיבטי המיסוי החלים על העסקה.

 

צוואות וירושות - בדיקת רצונות הלקוח וצרכיו, התאמת סוג הצוואה ועריכתה. במידת הצורך מגיעה לבית הלקוח לייעוץ ולחתימה על צוואה. הגשת בקשות לצו קיום צוואה וצו ירושה.


משרד עו"ד מורן קידר מיטל חרט על דגלו להעניק לכל לקוח ולקוח את השירות האישי והמקצועי ביותר. כל לקוח הפונה אל משרד מקבל יחס אישי ואנו מקפידים לבנות אסטרטגיה משפטית המותאמת ליכולותיו ולצרכיו

 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 19/01/2020

    עו"ד קידר טיפלה בתהליך רכישת הנכס שלנו, הטיפול היה מקצועי ומהיר בכל השלבים, קיבלנו הנחיות מדוייקות לאן ללכת ומתי. הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. ממליצים בחום.
     

  • 02/01/2020

    נחמדה מאוד, מקצועית וזהירה. עשתה וייעצה בסבלנות ובלי אגו. אחלה מורן.
     

  • 01/01/2020

    מורן ליוותה אותנו כשקנינו את ביתנו הראשון במסירות, במקצועיות וזמינות. מומלצת בחום!
     

  • 01/01/2020

    מורן סייעה לנו בפלונטר נדל"ני לפני רכישת ביתנו. במקצועיות, סבלנות ומהירות טיפלה בבעיה והייתה לרשותנו גם אחרי. תודה לך!
     

  • 01/01/2020

    עו"ד קידר היא עורכת דין מקצועית ומנוסה מאד בתחומה, בעלת הבנה עמוקה ויצירתית. לקוחות משותפים שלנו מספרים עליה כי היא חדה, מכירה את המאטריה ומייצרת פתרונות חכמים לבעיות סבוכות, ובכך חוסכת להם כאב ראש וכסף רב. לכן, אני ממליצה עליה בחום רב.
     

עו"ד מורן קידר מיטל
פניה ישירה אל עו"ד מורן קידר מיטל

למעלה