שמעון האן, משרד עו"ד ונוטריון

שמעון האן, משרד עו"ד ונוטריון

המשרד מספק שירותים בתל אביב ובירושלים. הלל 22 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

המשרד מספק שירותים בתל אביב ובירושלים ועוסק במקרקעין, תביעות כספיות, משפט אזרחי מסחרי, צוואות והסכמי יחסי ממון, הוצאה לפועל ופשיטות רגל. בנוסף, המשרד

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד ונוטריון שמעון האן ממוקם בירושלים ומספק ללקוחותיו שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג מקיפים בתחומי המשפט האזרחי-מסחרי.

 

 

עורך דין שמעון האן וצוות משרדו מייצגים את לקוחות המשרד בפני הערכאות השיפוטיות השונות, לרבות ועדות ערר, לשכת רישום המקרקעין (טאבו), ועדות תכנון ובניה, רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), מיסוי מקרקעין, רשויות מוניציפליות וטריבונלים שיפוטיים.

 

 

בנוסף, מחלקת חדלות הפרעון במשרד בעלת ניסיון רב, הן בבתי המשפט והן בלשכות ההוצאה לפועל. עורכי דין במחלקה מעניקים ליווי אישי וצמוד לכל לקוח תוך ראיה אסטרטגית המגנה על האינטרס שלו עד להשגת מטרתו תהיה אשר תהיה.

 

 

תחומי המשרד:

✔ מקרקעין

✔ חתימת נוטריון

✔ תביעות כספיות

✔ פשיטות רגל - חדלות פרעון

✔ משפט אזרחי מסחרי

✔ צוואות והסכמי יחסי ממון

✔ הוצאה לפועל

✔ייפוי כוח מתמשך

 

 

עו"ד ונוטריון שמעון האן נותן שירות מקצועי, אישי ואדיב ללקוחותיו בעזרת צוות משרדו.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • הוצאה לפועלהוצאה לפועל
  • משפט אזרחי משפט אזרחי
  • לשון הרעלשון הרע

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 8 המלצות)
  • 10/10/2019

    אני ממליץ עלייך, אתה בן אדם מעל הכל וככה עושים עסקים.
     

  • 13/08/2019

    שמעון תודה רבה, עזרתה לי מעוד, פנינו אלייך אני ובעלי, עזרת לנו לקנות דירה בראש העין. פעולה שאמורה להיות פשוטה אך אני לא יודעת איך היינו מסתדרים ללא עזרא מקצועית מצידך. אני רוצה להוסיף שאתה וצוות משרדך נתתם לנו שירות מקצועי ולא דרשתם מאיתנו להתעסק בהליך. תודה רבה, אני ממליצה עלייך מכל ליבי
     

  • 11/08/2019

    עורך דין תותח. הלכתי עליו רק מהמלצות שקראתי. עזר לי בכל התהליך של הרכישה. איש מסודר מאוד. שמר מאוד על האינטרסים שלי ללא חשש. היה זמין תמיד אפילו בשעות הערב ובשישי. ממש נתן לי את השקט שהייתי צריך בתהליך הזה. אין ספק שאקח שוב את השירות שלו ואמליץ עליו לחברים. המון תודה לך שמעון תמשיך כך.
     

  • 11/08/2019

    עריכת דין היא לא רק מקצוע, היא גם היכולת לתת לך ביטחון. בכל התהליך הרגשתי שמישהו מלווה אותי. בנוסף לכך שבסופו של דבר הצלחנו קיבלתי יחס ודרך מדהימים. ממליץ לכל אחד. כי עריכת דין זה לא רק ספרים ודפים זה גם בני אדם.
     

  • 09/08/2019

    עזרו לי מאוד. תודה רבה לכם. מעבר למקצועיות התחושה החמה שקיבלתי משמעון ומכלל עובדי המשרד גרמה לי להבין שלא כל העורכי דין רק רוצים את הכסף שלנו.
     

  • 08/08/2019

    עו״ד מקצועי, אמין, ונותן שירות ברמה גבוהה
     

  • 08/08/2019

    ממליץ בחום על עורך הדין שמעון האן, הגעתי למשרדו של עו"ד שמעון האן לאחר טיפול לא מקצועי שקבלתי מעורך דין, נגרם לי נזק רב, שמעון נלחם עבורי והיום אני יכול לומר שבזכות שמעון היקר, הבית שלי נשאר אצלי. שוב, תודה על הכל.
     

  • 07/08/2019

    חכם ובעל ניסיון עשיר. יודע את עבודתו, מסירותו בלתי תאמן. הוציא אותי ממצב בלתי יאמן.
     

מאמרים מאת שמעון האן, משרד עו"ד ונוטריון
וידאו
שמעון האן, משרד עו"ד ונוטריון
פניה ישירה אל שמעון האן, משרד עו"ד ונוטריון

למעלה