משרד עורכי דין לבנה קציר

משרד עורכי דין לבנה קציר

בן גוריון 2, מגדל ב.ס.ר 1 , רמת גן (אזור המרכז)

משרד עורכי הדין עוסק, בעיקר, ביישוב סכסוכים ובליטיגציה, תוך שימת דגש מיוחד על דיני עבודה (עובדים ומעסיקים), הוצאה לפועל ומשפט אזרחי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד

 

אל עיסוקה המקצועי במשפטים, הגיעה עוה"ד ליבנה קציר, בזכות התובנה, כי כל אדם באשר הוא, זכאי לייצוג משפטי הולם ולמיצוי זכויותיו בדרך המקצועית הטובה ביותר.

עיקר עיסוק משרד עו"ד קציר מתמקד בייצוגם של עובדים בעמידה על זכויותיהם בהליכים משפטיים שונים מול המעסיקים ובייצוג עובדים ומעסיקים, הן בהליכי השימוע והן בהליכים השונים המתנהלים בבתי הדין לעבודה.

בשנים שחלפו מאז הקמתו של המשרד, ליווה המשרד באופן אישי וצמוד אינספור לקוחות (עסקיים ופרטיים) בהליכים המשפטיים השונים, כאשר לאורך כל הדרך, הוא מקפיד על ראיית טובת הלקוח, על יעילות וזריזות, על זמינות תמידית ועל הגנה על זכויות לקוחותיו, גם ברגעים מאתגרים יותר של חייהם (כהתפטרות, סכסוכים תעסוקתיים או פיטורין).

בשל מגוון תחומי עיסוקו הרחב של המשרד, הוא מסוגל לשלב בין הידע הבינתחומי הרב שלו לבין הניסיון שנרכש במהלך השנים, וכך - לספק לכל לקוח (פרטי או עסקי) הנזקק לשירותיו את הייעוץ, הליווי והייצוג ההולמים ביותר לאורך כל ההליכים המשפטיים בערכאות השונות.

 

 


שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 18/11/2019

    עורכת דין מהשורה הראשונה אבל יותר חשוב מזה - בן אדם! אם אתם מחפשים מישהו שבאמת יסתכל עליכם בגובה העיניים היא הכתובת
     

  • 16/07/2018

    מקצועית ובעל ידע נרחב, עוזרת לכל אחד בחיוך. מומלצת בחום!
     

  • 25/04/2018

    מקצוענית ביותר!!! טפלה מול המעסיק שלי והוציאה את כל הכסף שמגיע לי
     

  • 25/04/2018

    עו"ד מקצועית ביותר, שירותית, עושה עבודה יסודית וגורפת הצלחות - נהנית מאד לעבוד עמך. מומלצת בחום!
     

מאמרים מאת משרד עורכי דין לבנה קציר
משרד עורכי דין לבנה קציר
פניה ישירה אל משרד עורכי דין לבנה קציר

למעלה