עו"ד מירב אזרד

עו"ד מירב אזרד

מגדל ב.ס.ר 3 כנרת 5 , בני ברק (אזור המרכז)

משרדינו עוסק בדיני משפחה ובליטיגציה אזרחית על נושאיהם השונים: דיני משפחה: גירושין, מזונות, הסדרי ראיה, משמורת ילדים, חלוקת רכוש, צוואות וירושות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עו"ד מירב אזרד הינה מייסדת המשרד, ובעלת ידע משפטי נרחב בתחום דיני משפחה ומקרקעין בהם התמחתה.


עו"ד מירב אזרד הינה בעלת הישגיים מקצועיים מרשימים בכל תחומי עיסוקיה , הכוללים בין השאר פתרון סכסוכים עסקיים וסכסוכים משפחתיים על דרך הגישור.


לעו"ד מירב אזרד ניסיון רב בהופעה מול הערכאות השונות, אשר בא לידי ביטוי בתוצאות המרשימות של התיקים אותם היא מנהלת עבור לקוחותיה.


עו"ד מירב אזרד מאמינה בהענקת תחושת מוגנות ללקוחותיה לאורך כל ההליך המשפטי, בבד בבד עם טיפול מקצועי מהמעלה הראשונה.
מטרתנו העיקרית הינה בראש הראשונה להעניק תחושת שביעות רצון ללקוחותינו. אנחנו מאמינים ששירות מקצועי כולל בחובו הענקת תחושת סיפוק ובטחון ללקוח, אשר מתאפיינת בליווי אישי וצמוד לכל אורך ההליך. החל ממתן הסבר מפורט כיצד מתנהל ההליך המשפטי, מהם הקשיים אותם ניתן לצפות, באילו אנשי מקצוע כדאי להיוועץ וכיוצ"ב.


אנחנו מאמינים שהלקוח, אשר הינו הגורם האנושי החשוב ביותר במשוואה, צריך להיות בסוד העניינים ולדעת בכל רגע נתון היכן הוא מצוי בהליך המשפטי.


כפי שאנחנו שואפים לשמור ולהגן על האינטרסים של לקוחותינו במאבק ללא פשרות בין כותלי בית המשפט, על מנת להעניק להם את המגיע על פי החוק, כך אנחנו שואפים להעניק ללקוחותינו תחושת שביעות רצון גבוהה.


משרדנו אמון על מקצועיות ללא פשרות כפי שהוא אמון על רגישות אנושית, שכן כל הישג משפטי גדול ככל שיהיה, אשר יגרום לנזק רגשי חמור לבני המשפחה המעורבים בהליך יהיה חסר ערך. לפיכך, משרדנו מאמין, כי יש להביא לכדי סיום את ההליך המשפטי באופן המהיר ביותר, על מנת שלקוחותינו יוכלו לחזור כמה שיותר מהר לשגרת חיים, תוך שהם פותחים דף חדש ונקי.


משרדנו שם לעצמו כמטרה לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וההגונים ביותר כלפי הלקוח, שכן כפי שאמרו בעבר חכמינו: דרך ארץ קדמה לתורה.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 20/11/2016

    אין עליה עושה את העבודה הכי טוב שיש ומכל הלב עו"ד מס` 1 אלופה
     

עו"ד מירב אזרד
פניה ישירה אל עו"ד מירב אזרד

למעלה