עו"ד שמשון וייס, משרד עורכי דין

עו"ד שמשון וייס, משרד עורכי דין

שאול המלך 39, בית הדר דפנה , תל אביב (אזור המרכז)

משרדו של עו"ד שמשון וייס הנו משרד העוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד הוקם לפני כעשר שנים ומביא עמו ותק וניסיון רב בתחומו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרדו של עו"ד שמשון וייס הנו משרד העוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו. המשרד הוקם לפני כעשר שנים ומביא עמו ותק וניסיון רב בתחום.

 

המשרד עוסק בייצוג של חשודים, נאשמים, עצורים ואסירים בכל סוגי ההליך הפלילי לרבות הליכי מעצר לצרכי חקירה, ייעוץ לפני חקירה משטרתית, ייצוג בבית המשפט בהליכי מעצר, ייצוג בתיקים פליליים ובהליכי ערר וערעור, ועדות שחרורים, עתירות מנהליות של אסירים, בקשות חנינה, בקשות לסגירת תיקים משטרתיים, הליכי שימוע מכל הסוגים ובפני גופים שלטוניים מגוונים וכן עתירות לבג"צ.

 

המשרד מתאפיין במתן יחס אישי לכל לקוח וזמינות ברמה גבוהה ביותר, תוך מתן מענה סביב השעון לצרכיו של כל לקוח באשר הוא.

 

המשרד פועל למען מתן ייצוג איכותי ומתן הגנה מקסימאלית ועמידה על זכויותיהם של לקוחותיו, תוך השקעת מחשבה מעמיקה בבניית קו ההגנה הטוב ביותר עבור לקוחותיו, הן ברמה המשפטית, הן ברמה האסטרטגית והן ברמה הטקטית והכל על מנת להביא את הלקוח לתוצאה הטובה ביותר עבורו, בין במסגרת ההליך הפלילי המתנהל בבית המשפט ובין מחוץ לכותלי בית המשפט.

 

המשרד עוסק בייצוג קהילת החירשים בישראל בכל התחומים, עו"ד שמשון וייס דובר את שפת הסימנים.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד שמשון וייס, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל עו"ד שמשון וייס, משרד עורכי דין

למעלה