אסף דוק - משרד עורכי דין

אסף דוק - משרד עורכי דין

שלוחות בתל אביב, נתניה, באר שבע ואילת: רחוב השלושה 2, קומה 30 (מגדל אדגר 360) , תל אביב (אזור המרכז)

עוסק במשפט פלילי ובעליו של משרד עורכי דין מוביל בישראל העוסק בייצוג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה בתיקים קלים ומורכבים כאחד. מאמין במצוינות, הקפדה על הפרטים הקטנים וחשיבה משפטית פורצת דרך. המשרד מייצג את לקוחותיו בכל הארץ.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

4.9

התקבלו 26 המלצות

על המשרד

עורך דין פלילי אסף דוק עוסק בייעוץ וייצוג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה בתיקים קלים ומורכבים כאחד. המשרד מחזיק במוניטין וניסיון עשיר בתחומי המשפט הפלילי ומורכב מאנשי מעשה המתורגלים בחשיבה משפטית פורצת דרך למציאת פתרונות מקוריים ללקוחותיו, תוך מאמץ מתמיד להעניק את השירות המשפטי המקצועי, האיכותי והדיסקרטי ביותר.

 
מיד עם תום עבודתו במשרד המשפטים, שימש עו”ד אסף דוק כסניגור פלילי בתיקים שזכו לתהודה ציבורית רבה וצבר מוניטין וניסיון מעשי רב בטיפול בתיקים קלים ומורכבים כאחד.

 

המשרד מתמקצע בתחומים:

 

  • משפט פלילי
  • דיני תעבורה
  • דיני משפחה
    דיני אינטרנט
  • לשון הרע

 

צוות עורכי הדין במשרד פועל בצורה מקצועית, מסורה תוך מציאת הפתרון הטוב ביותר ללקוח. אנו מספקים שירות לאורך כל שעות היום ובכל רחבי הארץ.

 

הניסיון הרב שלנו בגופי אכיפה ותביעה כאחד, נוסף לידע המקצועי העשיר מאפשרים לנו להבין איך הדברים נראים מהצד השני וכך ליצור שיטת פעולה מיטבית בכל תיק ספציפי. 

 

משרד עורכי דין אסף דוק מעניק מענה מיידי, איכותי ודיסקרטי. טיפול ראשוני ומקצועי יכול למנוע הליך פלילי נגד המעורב, ולכן אנו מעניקים שירות יסודי כבר בשלבים המוקדמים ביותר של ההליך - כדי למנוע עוגמת נפש ולחסוך הוצאה כספית גבוהה.

 

שלוחות בתל אביב, נתניה, באר שבע ואילת.

 

שפות: עברית, אנגלית, ערבית ורוסית.

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
4.9
(התקבלו 26 המלצות)
  • 10/09/2023

    עורך דין אסף דוק הוא מעורכי הדין מהשורה הראשונה בארץ אם יש לכם צורך בעורך דין פלילי אני ממליץ לכם בחום לפנות לעורך דין אסף דוק. מדובר בעורך דין מקצוען,חריף,לפי דעתי העורך דין פלילי הכי טוב בארץ.
     

  • 16/05/2023

    עו"ד אסף דוק אדם הגון , ישר ומקצוען דאג עבורי להכל ! הייתי מואשם בפגיעה חמורה בילד במעבר חצייה, והשופטים רצו להרשיע בדברים חמורים כמובן שהצטערתי על מעשיי אך אסף היקר הצליח להוציא אותי רק עם שלילה קטנה וכמה שעות קטנות של של"ץ היום אני יכול לומר בפה מלא, כי הייתי מפקיד בידיו כל סיטואציה בעלת קושי בידיעה שהיא תטופל על הצד הטוב ביותר.
     

  • 27/05/2022

    משרד עורכי דין של מקצוענים. לאחר ניסיון כושל עם מספר עו"ד אחרים עו"ד דוק ושאר עורכי הדין המשרד עשו בשבילי עבודה מדהימה ואודה להם על כך עד שארית חיי.
     

  • 05/04/2022

    עו"ד ישר, אמין ומקצועי. קיבלתי ממנו ליווי צמוד לאורכו ולרוחבו של ההליך הפלילי עד כיבוש התוצאה המיוחלת.
     

  • 05/04/2022

    עו"ד דוק הוא אדם חביב ונעים הליכות. פניתי אליו לאחר שקיבלתי הצעת שכר טרחה מופרזת מעו"ד אחר והוא ביקש ממני מחיר הוגן לכל הדעות. הטיפול של עו"ד דוק היה מהיר, מקצועי ומוצלח.
     

  • 20/02/2022

    באמת שלא יכולתי לבחור עורך דין טוב יותר! אסף מקצועי ברמה הכי גבוהה שהכרתי. יסודי, תמיד נותן ייעוץ מדויק, לא משאיר שאלה אחת ללא תשובה והכי חשוב מספק את הסחורה בסופו של דבר.
     

  • 09/09/2019

    מקצוען אמיתי לצד יחסי אנוש מעולים, זמינות יוצאת דופן
     

  • 17/07/2019

    אמיר
     

  • 17/03/2019

    אפתח ואומר: אסף מקצוען אמיתי כישרוני מאין כמוהו פתוח ואוהב אדם לוחם צדק אמיתי. הגעתי אל עו"ד אסף דוק נסער מעמקי נשמתי עקב תלונת שוא שהגישה נגדי אישתי על איומים כלפיה דבר שהוכחש על ידי בחקירה. במקצועיות אין קץ בכשרון וידע מקצועי לאחר שבחן את הסברי ושמע מפי את שקרה לא היה לו ספק שאין בתלונתה דבר המצביע על איום כלשהו כלפיה. למחרת נשלח מכתב מנומק לתביעה המשטרתית בבקשה לסגירת תיק ללא אשמה פלילית וללא רישום כלשהו נגדי. התיק נסגר ללא אשמה פלילית. תודה אסף על כישרון מיקצועי,ידע וכבן אדם.
     

  • 12/03/2019

    עו"ד חרוץ, ישר ואסטרטג אמיתי בעוד שרוב עורכי הדין הם טקטיקנים.
     

מאמרים מאת אסף דוק - משרד עורכי דין
אסף דוק - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אסף דוק - משרד עורכי דין

למעלה