שירלי שדה - משרד עורכי דין וגישור

שירלי שדה - משרד עורכי דין וגישור

מצדה 7 , בני ברק (אזור המרכז)

שירלי שדה- עורכת דין לדיני משפחה, גירושין וירושה, מגשרת לענייני משפחה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

שירלי שדה, עורכת דין לדיני משפחה, גירושין וירושה עם הכשרה מקצועית בגישור לענייני משפחה. מייסדת שיטת "הגירושין הזריזים", שעוזרת לזוגות שרוצים להתגרש במהירות ללא עינוי דין.


בעזרת השיטה תוכלו לעבור תהליך גירושין עם פחות סבל לכם ולילדים. בוגרת תואר ראשון במשפטים, עבדתי כעורכת דין לענייני משפחה באחד המשרדים המובילים בתחום. לאחר מכן סיימתי הכְשרות מקצועיות בתחום הגישור והגישור המשפחתי והפכתי למגשרת מוסמכת במטרה לפתור סכסוכים משפחתיים במהירות. שאיפתי היא להגן ולצמצם את הפגיעה בילדים שהוריהם חווים הליכי גירושין על ידי ייצוג ההורה ושמירה על זכויותיו בצורה מכובדת והוגנת.


כמו כן מספקת שירות משפטי לבני זוג נשואים, יחידים, זוגות שחברו לצורך הורות משותפת בנושאי הסכמי הורות, הסכמים לחיים משותפים, פונדקאות, פריון טכנולוגי, תרומת ביצית ועוד. המטרה שלי להשיג תוצאות ללקוח במינימום הוצאה כספית ופגיעה בתא המשפחתי.


עורכת דין שירלי שדה, מקפידה לתת שירות איכותי והמקצועי ברמה הכי גבוהה, וכמובן יחס אישי לכל לקוח. כל מקרה נבחן לגופו, נלמד עד הפרטים הכי קטנים, וביחד בוחרים את דרך פתרון הבעיה.


חשוב לי כי הלקוח יתחבר לדרך המשפטית שאנחנו עושים יחד וירגיש בבנוח. באמצעות תיאום ציפיות אנו קובעים את שלבי התהליך תוך כדי אמירת האמת ובשקיפות מלאה, כדי להשיג את המטרות שהצבנו. שיטת הגירושין הזריזים משלבת בין החוויה האישית שעברתי לבין ניסיון שצברתי לאורך עשור של עשייה.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שירלי שדה - משרד עורכי דין וגישור
פניה ישירה אל שירלי שדה - משרד עורכי דין וגישור

למעלה