דוד, סרוסי, סול - עורכי דין

דוד, סרוסי, סול - עורכי דין

יגאל אלון 159 , תל אביב (אזור המרכז)

דוד, סרוסי, סול הינו משרד עורכי דין נמרץ, מנוסה ומהימן

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

"דוד, סרוסי, סול - עורכי דין" הוא משרד עורכי דין נמרץ, מנוסה ומהימן אשר פועל לאורם של שלושה עקרונות יסודיים:

 

התאמת פתרונות אינטליגנטיים ויצירתיים לשלל הצרכים המשפטיים של לקוחותינו.
ליווי צמוד של הלקוח דרך כל היבטי הסכסוך/העסקה, תוך יידוע מלא וסיעור מוחין משותף.
טיפול מהיר וערני, ללא עיכובים מיותרים וללא "השכבות" תיקים.


(1) אנחנו ב"דוד, סרוסי, סול - עורכי דין" מאמינים שטובת הלקוח היא טובתנו שלנו, ערך זה אנו קובעים כנר לרגלנו ואור לנתיבתנו. לשיטתנו,
הטיפול בתיקים צריך להיות "תפור" על מידותיו של הלקוח המסוים ולשלב בין הבנת התיאוריה והפרקטיקות המשפטיות לבין מתן קשב גבוה לרצונו וצרכיו המיוחדים של הלקוח.

 

(2) הפרדיגמה הקלאסית של מקצוע עריכת הדין (שעל פיה נוהגים עדיין עורכי דין רבים) מייחסת לעורך הדין מקום פאסיבי בתוך הסכסוך המתגלע או העסקה הנרקמת, קרי: פעילות מכאנית של הנפקת מסמכים והופעות בבית משפט.

 

הצרכים של הלקוח המודרני הביאו ליצירת תפיסה חדשה של תפקידו של עורך הדין, אשר לוקח חלק פעיל באספקטים השונים של התיק, מחד מאפשר שקיפות מלאה ללקוח ביחס לפעולותיו, ומאידך משתף פעולה ומייעץ לגבי קבלת החלטות מהותיות לגורל התיק.

אנו מאמינים ששיתוף פעולה הוא הדרך היחידה להביא לתוצאות האופטימליות, לשביעות רצון הלקוח.

 

(3) גלגלי הצדק טוחנים לאט, אבל אין כל סיבה שהטיפול בתיקים יהיה איטי ומסורבל. קידום עניינו של הלקוח ע"י עורך הדין יכול וצריך להיות החוצץ האיכותי בין הלאות המערכתית של בתי המשפט והגופים הבירוקרטיים, לבין הצרכים הדינאמיים והמיידיים של הלקוח.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דוד, סרוסי, סול - עורכי דין
פניה ישירה אל דוד, סרוסי, סול - עורכי דין

למעלה