משרד עו"ד אירנה אייזנברג

משרד עו"ד אירנה אייזנברג

החרושת 5 , כרמיאל (אזור הצפון)

עורכת דין ומגשרת, נותנת ליווי אישי ומקצועי בעסקאות מקרקעין ונדל"ן, חוזים והסכמים, גישור משפחתי, צוואות וירושות. דוברת רוסית

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

על המשרד

עו"ד אירנה אייזנברג חברה בלשכת עורכי הדין בישראל מאז שנת 2007. משנת 2003 עו"ד אירנה אייזנברג עבדה והתמחתה במשרדי עו"ד מובילים במרכז ובצפון, וצברה ניסיון רב בתחום האזרחי עם עיסוק בנדל"ן והוצל"פ. 

בשנת 2013 הוסמכה כמגשרת בגישור משפחתי.


המשרד מעניק מענה מיידי וליווי שוטף המותאמים לצרכים הספציפיים שלכם כלקוחות, בתחומי מקרקעין (הסכמי מכירה ורכישה, תמ"א 38, פינוי ובינוי, הסכמי רכישה מקבלן, הסכמי שכירות) צוואות וירושות, נישואים אזרחיים והסכמים לחיים משותפים, הסכמי ממון, התרת נישואין וגישור משפחתי.


המשרד מתמקד בכל מקרה, החל מהתמונה הכללית ועד הפרטים הקטנים. עו"ד אירנה אייזנברג מעודכנת בכל השינויים בחקיקה ובפסיקה, ומעשירה את היכולת שלה למצוא פתרונות יצירתיים למקרים ספציפיים באמצעות השתלמויות מקצועיות.


במידת הצורך תופנו לאנשי מקצוע נוספים לקבלת מידע נוסף או ייעוץ מתחומים אחרים שאינם משפטיים - בדיקת כדאיות העסקה, ייעוץ משכנתאות וייעוץ לכלכלת המשפחה, תיווך או בדיקת תיק הבניין בעירייה. הכול כדי לאפשר לכם לעבור את התהליך בחוכמה, בלי דאגות מיותרות ובלי הפתעות לא רצויות.


האני מאמין של המשרד הוא ליווי צמוד, שקיפות מלאה ואוזן קשבת לאורך כל התהליך, החל מפגישת הייעוץ הראשונית וכלה בסיום הטיפול בתיק, תוך שיתוף הלקוח בסטטוס הטיפול בכל שלב ושלב וחתירה לתוצאה האופטימלית לטובתו ושביעות רצונו של הלקוח.

 

המטרה היא להפוך את התהליך לפשוט וברור, ליצור מעורבות ולאפשר תהליך קבלת החלטות מושכל ושקול.
 

המשרד ממוקם ברחוב החרושת 5 מרכז מסחרי הרמוניה כרמיאל

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 06/08/2016

    כבעלת משרד תיווך, ממליצה בחום על עו"ד אירנה שטובת הלקוח אותו היא מייצגת תמיד לפני הכל, יסודית ומעמיקה ופותרת ומסבירה כל סעיף ובעייה, לא תוותר לעולם על הפרטים הקטנים ובקיצור אלופה!!!
     

  • 21/07/2016

    ממליץ מאוד על אירנה, עו"ד שטובת הלקוח בלבד לנגד עיניה, נותנת מענה מהיר ומדויק, שירותית מאוד, ומדברת בגובה העיניים!! תודה רבה.
     

  • 06/07/2016

    במילה אחת תותחית אין הרבה עורכי דין עם כזה יחס אישי שיתרוצצו בשבילכם כל כך הרבה. ממליצים ממליצים ממליצים!!!
     

משרד עו"ד אירנה אייזנברג
פניה ישירה אל משרד עו"ד אירנה אייזנברג

למעלה