זלצר עורכי דין

זלצר עורכי דין

ז׳בוטינסקי 7, קומה 40 , רמת גן (אזור המרכז)

משרד העוסק בתחום הנדל"ן, ליטיגציה והוצאה לפועל. חרטנו על דגלינו, להפוך כל לקוח שלנו ללקוח חוזר וממליץ!

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

זלצר עורכי דין הינו משרד המעניק שירותים משפטיים ליחידים, ארגונים, חברות ועמותות. 

אנו עוסקים בתחומי המשפט האזרחי מסחרי, היחס האישי וההקשבה ללקוחותינו, בנוסף להקפדה על המקצועיות, הם שמבדילים אותנו ממשרדים אחרים. 
 
בין התחומים בהם אנו מציעים שירותים: 
 
נדל"ן - הסכמי מכר, חוזי שכירות, ניהול נכסים, ניהול מו"מ בתחום הנדל"ן, הסכמי שיתוף במקרקעין ועוד.
 
ליטיגציה - משרדנו מציע שירותי ייצוג משפטי בבתי משפט ליחידים, חברות, ארגונים ועמותות. אנו מציעים דרכים יצירתיות לנסות וליישב את הסכסוך בטרם ננהל הליך משפטי ארוך, באם הדרכים ליישוב הסכסוך לא צלחו, משרדנו מציע "חשיבה מחוץ לקופסא" בדרכים לניהול הסכסוך המשפטי בבית המשפט.  אנו מייצגים לקוחות בכל הערכאות, בית משפט שלום, מחוזי, עליון, בג"צ ובהליכים מעין שיפוטיים אחרים. בנוסף אנו מציעים שירותי ייצוג בפני וועדות שונות. 

 
בכלל השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים, אנחנו משתדלים ליישם עבור לקוחותינו את האמרה הידועה, "סוף מעשה במחשבה תחילה", עבורינו, אין מדובר באמרת סתם, אלא ממש בדרך חיים אותה אנו מנחילים בשירותינו המשפטיים ללקוחותינו. 

 
המוטו שחרטנו על דגלינו הינו: להפוך כל לקוח, ללקוח קבוע שימליץ על השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים, לא רק בשל איכות השירותים המשפטיים אלא גם בשל היחס האישי והחם אותו אנו נותנים ללקוחותינו.   

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זלצר עורכי דין
פניה ישירה אל זלצר עורכי דין

למעלה