טרכטר, תפילין ושות` - משרד עורכי דין

טרכטר, תפילין ושות' - משרד עורכי דין

הגליל 6 , כרמיאל (אזור הצפון)

טרכטר, תפילין ושות` - משרד עורכי דין - טיפול משפטי מקצועי בתחומים משפט מסחרי ומשפט אזרחי, ליטיגציה ויישוב סכסוכים, נדל"ן (מקרקעין) והוצאה לפועל.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין נועם טרכטר מציע טיפול משפטי מקצועי בתחומים משפט מסחרי ומשפט אזרחי: ליטיגציה (ייצוג והופעה בתביעות בבתי משפט) ויישוב סכסוכים, דיני מקרקעין (נדל"ן) ליווי חברות, חוזים, צוואות וירושות, דיני משפחה והוצאה לפועל. המשרד מנוהל על ידי עו"ד נועם טרכטר ועם לקוחותיו נמנים חברות ותאגידים ישראלים ממגוון תחומי המשק הישראלי, אנשי עסקים, יזמים ולקוחות פרטיים.

אנו מבינים שלכל לקוח צרכים מיוחדים משלו, ולכן שואפים להכיר את פעילותו של כל לקוח ואת צרכיו הייחודיים ולהתאים לו את הפתרון המקצועי המתאים ביותר עבורו. בין אם מדובר בתביעה, בעסקה או בליווי שוטף של פעילות עסקית, אנו שואפים לספק ללקוחותינו שירות אישי, מקצועי ומעל הכל אמין.

המשרד ממוקם במרכז העיר כרמיאל על ציר תנועה ראשי המאפשר גישה נוחה באמצעות כל אמצעי תחבורה - רכב פרטי (חנייה חינם), אוטובוס ומוניות שירות.

אמינות - הערך העליון שהמשרד חרט על דגלו הינו אמינות מול הלקוח. במקרים של תיק חסר סיכוי מוסבר ללקוח שאין כל טעם בהמשך הטיפול המשפטי בו. שיתוף הלקוח בקבלת החלטות - עדכון מלא של הלקוח בכל הנעשה בתיק תוך הסברת המצב המשפטי.
יחס אישי - התיק מטופל בדרך כלל על ידי אותו עורך דין מתחילתו ועד סופו ולא עובר מיד ליד בין עורכי דין במשרד.

פגישת יעוץ ראשונה - ללא עלות וללא התחייבות.

ניסיון מקצועי עשיר - במסגרת הטיפול בתיקים המשפטיים במהלך השנים עד היום, גיבש משרד עורכי דין נועם טרכטר התמקצעות ספציפית בכל הנוגע לייצוג הלקוחות ולניהול התיק המשפטי לפי הצורך הספציפי. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טרכטר, תפילין ושות` - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל טרכטר, תפילין ושות` - משרד עורכי דין

למעלה