משרד עורכי דין אוהד מגורי

משרד עורכי דין אוהד מגורי

רח' ירושלים 26 , חדרה (אזור המרכז)

המשרד עוסק בדין הפלילי ומתמקצע בכל הקשור בנשק: רישיון נשק, כתבי אישום, בקשות, עררים, ערעורים, השבת נשק שנתפס במשטרה, ביטול רישיונות, עתירות מנהלתיות ועוד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך הדין אוהד מגורי עוסק בתחום הפלילי, התעבורתי ובכל הקשור ברישוי נשק.

 

מנהל באתר Law Guide את פורום רישיון נשק ורישוי כלי ירייה.

 

עו"ד אוהד מגורי שירת כ-20 שנה במשטרה, מרביתן כקצין בכיר בתחום החקירות והמודיעין. עו"ד מגורי הינו בעל תואר שני במשפטים, מגשר מוסמך ובעל הרשאה להופיע בבתי דין צבאיים. עו"ד מגורי אף שירת מספר שנים כתובע פלילי ומכיר היטב את דרך חשיבתה של המשטרה, התביעה והפרקליטות.

 

עו"ד אוהד מגורי נותן שירות לכל הארץ ומופיע בכל בתי המשפט בישראל.


עו"ד מגורי מייעץ ומייצג במגוון תחומים הרלוונטיים לדין הפלילי: ייצוג מתלוננים ונפגעי עבירה, מתן ייעוץ לפני חקירה תחת אזהרה, ייצוג חשודים, ייצוג במעצר ימים, ייצוג במעצר עד תום הליכים משפטיים, ייצוג ומענה בשימוע פלילי, ייצוג נאשמים, הגשת בקשות לעיכוב הליכים משפטיים, סגירת תיקים פליליים ותעבורתיים, מחיקת רישום פלילי, ייצוג קטינים ובני נוער, הגשה וייצוג בערעורים, עתירות אסיר, השבת תפוס, השבת כלי רכב, השבת כלי נשק, בקשות חנינה לנשיא ועוד.

 

כמו כן עו"ד מגורי מתמקצע בתחום רישוי הנשק במגוון רחב של נושאים לרבות: בקשות, עררים, כשירות נפשית, השבת כלי נשק, רישיונות שבוטלו, עתירות מנהליות ועוד. עו"ד מגורי עוסק בכל סוגי הרישיונות: פרטי, ארגוני, מיוחד, ציד, מדריכי ירי וכו'.

 

עו"ד אוהד מגורי, מקפיד על מתן שירות אישי, אמין ומקצועי. עו"ד מגורי מתחייב לפעול להשגת התוצאה הטובה ביותר בעבור לקוחותיו.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • פליליפלילי
  • רישיון נשקרישיון נשק
  • חקירה משטרתיתחקירה משטרתית
  • כתב אישוםכתב אישום
  • מעצר ימיםמעצר ימים
  • מעצר עד תום הליכיםמעצר עד תום הליכים
  • משפט פלילימשפט פלילי
  • סגירת תיק חקירהסגירת תיק חקירה
  • ערעור פליליערעור פלילי

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 31/10/2023

    פניתי לעו``ד אוהד מגורי לאחר שבקשת הרישיון של אבי נדחתה, פניתי לכמה עו``ד לקבלת הצעת מחיר לטיפול במקרה וכולם דחו אותי ואמרו לי שאין לי סיכוי לקבל חזרה את האקדח מלבד עו``ד מגורי שהסכים לקבל את התיק ! לאחר שהגיש ערעור היום קיבלנו הודעה שהרשיון הוחזר ! אין ספק שמי שרוצה ללכת על בטוח צריך לקחת אותו מלבד העובדה שהוא מקצוען הוא כל הזמן היה זמין וכל הזמן עדכן אותנו איפה התיק נמצא ולמה מחכים ולא נתן לנו להרגיש ששכחו אותנו ! מאוד מומלץ !
     

  • 25/10/2020

    בתחילת הדרך, התלבטתי אם לשכור עו"ד או לנסות לבד, כאחד שמתמודד עם בירוקרטיה והליכים משפטיים באופן עצמאי. הספק המשיך אחרי שנחתם הסכם שכ"ט, אבל ברגע שפניתי לשאול אותך מה סטטוס הטיפול, וענית לי מיד עם מידע מפורט ועדכני, ושבאותו היום שוחחת עם האגף וידעת בדיוק איפה עומדים הדברים גם מצידם, הבנתי שהספק שלי היה שגוי לחלוטין. אמנם אינני יודע איך מתנהלים בדרך כלל שירותי עורך דין, אך אני עובד בתחום השירות, ורגיל לראות את ההבדל התהומי בין מהירות המענה לפני סגירת עסקה והשירות לאחר מכן, כך שממש התרשמתי לטובה. בעסקאות מקרקעין, מכנים את המתווך כ"גורם היעיל" בקידום העסקה. במקרה זה, אני יכול להעיד כי אתה היית הגורם היעיל בטיפול בעניין מול אגף כלי ירייה. תודה רבה לך
     

מאמרים מאת משרד עורכי דין אוהד מגורי
שאלות ותשובות מפורום רישיון נשק, רישוי כלי ירייה - משרד עורכי דין אוהד מגורי
אדיר שאל/ה:
האם חולה אפילפסיה זכאי לרישיון נשק
95 צפיות

חולה אפילפסיה מטופל בתרופות באופן קבוע ללא התקפים מזה 5 שנים. אם זכאי לנשק? רובאי 05.

משרד עורכי דין אוהד מגורי
משרד עורכי דין אוהד מגורי

זכאות לרישיון נשק - חולה אפילפסיה
רובאי 05 ללא תעודת לוחם אינו זכאי. מחלת אפליפסיה אינה מונעת רישיון נשק אלא אם כן משרד הבריאות סבור כי מצב מחלתך אינה מאפשרת נשיאת נשק.

תמרה שאל/ה:
הוצאת רישיון לנשק ארגוני עם עבר נפשי
82 צפיות

שלום, כרגע בעקבות עבודה באבטחה שולחים אותי למבחן ולפסיכולוג אני בת 27 עשיתי שירות מלא 02. השאלה שלי היא האם בעקבות אבחנה של חרדה ודיכאון עי פסיכיאטר בעקבות משבר נפשי שנוצר מפטירה של קרוב ונטילת ציפרלקס כיום, יכולים שלא להעביר אותי את ההערכה הפסיכולוגית? המצב שלי טוב מאוד ולא היו בעיות מבחינה נפשית ב3 שנים האחרונות בכלל. כמובן שגם במעקב קבוע.

משרד עורכי דין אוהד מגורי
משרד עורכי דין אוהד מגורי

רישוי נשק - בדיקה פסיכולוג
כן. כדאי להגיע לבדיקה עם חוות דעת של פסכיאטר מומחה עדכנית שמראה את מצבך כיום לרבות התיחסות כשירותך לשאת נשק

משרד עורכי דין אוהד מגורי
פניה ישירה אל משרד עורכי דין אוהד מגורי

למעלה