יוסף קלו - עורכי דין

יוסף קלו - עורכי דין

יד חרוצים 14 , תל אביב (אזור המרכז)

יוסף קלו – משרד עורכי דין עוסק במגוון תחומי המשפט האזרחי-מסחרי, ובעיקר בתחום המקרקעין והתחדשות עירונית – תמ"א 38 ופינוי-בינוי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

יוסף קלו – משרד עורכי דין עוסק במגוון תחומי המשפט האזרחי-מסחרי, ובעיקר בתחום המקרקעין והתחדשות עירונית – תמ"א 38ופינוי-בינוי.

 

למשרד ניסיון עשירורב-שנים בייצוג דיירים, יזמים וקבלנים בעסקאות תמ"א 38 ופינוי-בינוי, הןבמסלול של עיבוי-בינוי (תמ"א 38/1 – חיזוק ושיפוץ המבנה הקיים והוספת קומות) והן במסלול של הריסה ובנייה (תמ"א 38 תיקון 2 – הריסת המבנה הקיים ובניית בניין חדש תחתיו). המשרד מלווה דיירים ויזמים, משלביו הראשונים של הפרויקט (כבר מהליך המשא ומתן) ועד להשלמת הפרויקט ורישום צו בית משותף, המשקף את מצבו של הבניין לאחר סיום הבניה.

 

משנת 2007 ועד היום ייצג עו"ד יוסף קלו בעשרות פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי-בינוי ברחבי ישראל.

 

בנוסף, עוסק המשרד במגוון תחומי המשפט האזרחי-מסחרי ובליטיגציה אזרחית. בין לקוחות המשרד נמנים חברות מסחריות, רשות מקומית, גופים ציבוריים, קבלנים ואנשי עסקים.

 

תחומי עיסוק עיקריים:

 

תמ"א 38
ליטיגציה
לשון הרע
מיסוי עירוני
נדל"ן
פינוי בינוי
רישוי עסקים
רשיות מקומיות
תכנון ובניה
עסקאות מכר דירה
דיני מקרקעין


מטרת המשרד היא להעניק שירות מקצועי, איכותי ויעיל, ולמצוא עבור כל לקוח את הפתרון המשפטי המתאים ביותר לצרכיו ולמטרותיו.

יוסף קלו – משרד עורכי דין שמים דגש על יחס אישי חם, זמינות מירבית ועבודה מהירה ויעילה, מבלי להתפשר על מקצועיות ואיכות העבודה. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסף קלו - עורכי דין
פניה ישירה אל יוסף קלו - עורכי דין

למעלה