מיקה אוורבוך עו"ד ומגשרת

מיקה אוורבוך עו"ד ומגשרת

תל אביב (אזור המרכז)

משרד בוטיק העוסק בעסקאות נדל"ן על כל תחומיו. הסכמי רכישה, הסכמי מכר, רכישות מקבלן, מגרשים, בנייה, התחדשות עירונית, תמ"א 38, רישום זכויות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

מיקה אוורבוך משמשת כעורכת דין וחברה בלשכת עורכי הדין החל משנת 2004. כן הינה פעילה כמגשרת מוסמכת  ובעלת ניסיון רב בתחום המקרקעין על היבטיו השונים.

 

עו"ד מיקה אוורבוך עוסק בעסקאות מקרקעין מורכבות ובעלת ניסיון רב שהצטבר במשך 10 השנים האחרונות בליווי עסקאות מכר מקרקעין, מכירות יד שנייה, רכישת דירות, רכישת מגרשים, עסקאות מול חברות קבלניות, נדל"ן מסחרי, נדל"ן מניב, ייצוג דיירים בהסכמי תמ"א 38, העברות ללא תמורה, הסכמי שיתוף וחלוקה, רישום זכויות  במנהל מקרקעי ישראל, חברות משכנות ובלשכת רישום מקרקעין.

 

כמגשרת מוסמכת עו"ד מיקה אוורבוך מעניקה גם ליווי מקצועי ואישי בפתרון סכסוכים נדלניים מסחריים, סכסוכי דיירים, סכסוכי תיווך וכן סכסוכים משפחתיים וזאת עד להגעה להסכם גישור דיסקרטי, מוסכם בין הצדדים ומאושר על ידי בית המשפט.

 

המשרד מאמין במתן שירות אישי , זמין ומהיר, מול הלקוח תוך הקפדה על רמת מקצועיות גבוהה,  שיתוף מלא של הלקוח ומתן עדכון שוטף.

 

המשרד ממוקם בתל אביב וכן קיימת אפשרות לתיאום פגישות בנס ציונה.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיקה אוורבוך עו"ד ומגשרת
פניה ישירה אל מיקה אוורבוך עו"ד ומגשרת

למעלה