נתנאל בירן משרד עורכי דין

נתנאל בירן משרד עורכי דין

דרך מנחם בגין 52 קומה 10 , תל אביב (אזור המרכז)

למשרד עו"ד נתנאל בירן, ניסיון עשיר בתחום תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, ליקויי בטיחות עקב רשלנות רשויות, תאונות תלמידים ועוד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי הדין נתנאל בירן הוקם בשנת 2004 ומונה כשמונה עורכי דין, לצוות ניסיון עשיר שנרכש בטיפול באלפי תיקים בתחום תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, ליקויי בטיחות עקב רשלנות רשויות, תאונות תלמידים ועוד.

 

במשרד מוענק שירות בשני מסלולים: המסלול הקצר, בו אנו מנהלים משא ומתן מול חברת הביטוח לקבלת הפיצוי המקסימלי עבור לקוחותינו. המסלול הארוך, בו אנו תובעים בבית המשפט את חברת הביטוח ו/או את המוסד לביטוח לאומי. בשניהם, אנו מבצעים את כל הכרוך בטיפול בתיק – הזמנת מומחים רפואיים, הצגת הטיעונים בבית משפט, וכמובן כל הניירת והביורוקרטיה.

 

המשרד פועל בשיתוף פעולה מלא עם מיטב המומחים הרפואיים, ביניהם מנהלי מחלקות, מנתחים מבתי החולים הגדולים בישראל וחלקם אף יושב בוועדות הביטוח הלאומי. מומחים אלו מספקים לנו חוות דעת רפואית אמינה ומקובלת ע"י כלל הרשויות.


אנשי המשרד – ועו"ד בירן בראשו – מקפידים על טיפול אנושי ואישי ועל יחס חם לכל לקוח!

צוות המשרד רואה בפונים אליו  בני אדם המצויים במצוקה ובטראומה, ומחובתנו המקצועית לסייע להם בשיקום חייהם!

 

 

לקבלת סיוע משפטי איכותי, פנה אלינו.
 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאמרים מאת נתנאל בירן משרד עורכי דין
נתנאל בירן משרד עורכי דין
פניה ישירה אל נתנאל בירן משרד עורכי דין

למעלה