דותן שעיה, משרד עורכי דין

דותן שעיה, משרד עורכי דין

השילוח 4 (כניסה B קומה 4) , פתח תקווה (אזור המרכז)

המשרד עוסק בייצוג בערכאות השונות של תיקים מסחריים ואזרחיים, תוך התעסקות מיוחדת במגוון תחומים, בין השאר: ייצוג בבתי המשפט השונים, משפט מסחרי ואזרחי, בנקאות, גביית חובות ועוד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

דותן שעיה הינו בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן, והוסמך כעורך דין בשנת 2005.

 

בעת לימודיו שימש עורך הדין דותן שעיה כעוזר מחקר של פרופ' (אמריטוס) אהרון אנקר, וכן שימש במשך שנתיים כמתרגל בקורס 'ניתוח כלכלי של בעיות משפטיות'. בשנת 2014 הקים את משרדו הפרטי - משרד עורכי דין - דותן שעיה.

 

עורך דין דותן שעיה עבד במשך קרוב לעשור במשרדי עורכי דין מהגדולים ומהמובילים בישראל בתחומי המשפטי האזרחי-מסחרי, החל במשרד יוסי לוי ושות' (כיום – לוי מידן ושות'), עבור דרך תקופת עבודה במשרד ליפא מאיר ושות' וכלה בעבודה כעו"ד במחלקת הליטיגציה במשרד שדות ושות' (כיום - שדות, מהולל, איתן ושות') (כשנתיים), ובמשרד גרנות ושות' (כ-6 שנים).

 

במסגרת עבודתו במשרד גרנות ושות' שימש עו"ד שעיה כאחראי על כל תחום הליטיגציה במשרד, ובין היתר היה אחראי על כל הייצוג המשפטי של לקוחות גדולים של המשרד. לאורך השנים ייצג עו"ד שעיה תאגידים מהגדולים במשק, רשתות מלונאות, בנקים שונים ולקוחות פרטיים, לרבות במסגרת תובענות ייצוגיות מתוקשרות וכן במסגרת תביעות כספיות.

 

תחומי עיסוק

  

משרדו של עורך דין דותן שעיה עוסק במגוון תחומי המשפט האזרחי והמסחרי והנו בעל התמקצעות מיוחדת בתחומי הליטיגציה האזרחית-מסחרית, החל משלב טרם הפנייה לערכאות (בדיקת הזכות המשפטית ופנייה בדרישה ראשונית לצד שכנגד), ועד לסיומו של ההליך בערכאה ראשונה או בערכאת הערעור.

 

כחלק מן העיסוק בליטיגציה אזרחית ומסחרית עוסק המשרד גם (אך לא רק) בתחומים הבאים:

 

  • דיני בנקאות - עו"ד שעיה ייצג בהליכים רבים בנקים ישראלים שונים, בתובענות שהוגשו כנגד הבנק וכן בתובענות שהגיש הבנק כנגד לקוחות חייבים (לרבות הליכי חדלות פרעון).
  • דיני שטרות ושיקים - עו"ד שעיה ייצג בהליכים משפטיים (לרבות בהליכי הוצל"פ) בענייני שטרות, בין השאר ערבויות (אוטונומיות ורגילות) ושטרי חוב וכן בענייני שיקים אשר בוטלו על ידי מושכיהם ו/או לא כובדו על ידי הבנק הנמשך מסיבות שונות.
  • הוצאה לפועל - עו"ד שעיה ייצג זוכים בהלכי גביית חובות.
  • ליטיגציה מסחרית כללית - עו"ד שעיה ייצג במגוון תיקים מסחריים, בין השאר (בנוסף לאמור לעיל) בהליכי בוררות והליכי גישור, בהליכי צווי מניעה, בהליכי תביעת בעלות במניות, בהליכים של קניין רוחני, בתובענות בעניין חוזים קבלניים לביצוע עבודות ובתובענות בענייני חינוך ומתן תארים אקדמיים.

 

עו"ד שעיה הינו בעל ניסיון עשיר בהופעות בבתי משפט ובערכאות השונות, לרבות בניהול הליכי בוררות והליכי גישור, הליכים אזרחיים (תובענות, ערעורים, תובענות ייצוגיות, צווי מניעה) הליכים בבית המשפט לענייני משפחה והליכים מנהליים.

 

על פי תפיסתו של עו"ד שעיה, טובת הלקוח מורה בדרך כלל על קיצור ההליך המשפטי ועל סיום הסכסוך בדרך הקצרה ביותר האפשרית (תוך שמירה על האינטרסים המשפטיים של הלקוח). על כן, ובהתאם להוראות הלקוח, עושה עו"ד שעיה כל מאמץ במטרה לסיים את הסכסוך המשפטי עוד בטרם הגשת התביעה או בשלב המקדמי של ההליך המשפטי, על מנת למקסם את תועלתו של הלקוח ולחסוך ללקוח עלויות מיותרות.

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 14/07/2019

    אדם מקצועי וישר!!
     

  • 20/02/2014

    יצא לי לעבוד שנה תחת הדרכתו של דותן. מדובר באדם הגון וליטיגטור בחסד. ממליץ בחום
     

דותן שעיה, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל דותן שעיה, משרד עורכי דין

למעלה