עו"ד דוד רייכרט

עו"ד דוד רייכרט

ירמיהו 43 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

עו"ד רייכרט בעל תואר ראשון ברוקחות, תואר ראשון ושני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר אילן. משרדו מלווה לקוחות במצוי זכויות במקרה רשלנות רפואית, תאונות, נזיקין מקרקעין וחוזים משפחה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עורך הדין דוד רייכרט בעל תואר ראשון ברוקחות משנת 1974. התחיל את הקריירה בעולם הרפואה, משם עבר לתחום הבנייה כיזם, קבלן ביצוע ומנהל פרוייקטים. הוא בעל ניסיון רב שנים בתחום המקרקעין.

 

היום עו"ד רייכרט בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני LLM מאוניברסיטת בר אילן במשפטים. הוא מנהל את משרדו העצמאי ומשתמש בידע הרב שצבר לאורך שנותיו בעולם הרפואה, כדי לסייע במיצוי זכויות משפטיות של לקוחותיו הן במקרה רשלנות רפואית והן במקרה פגיעה מתאונה או תאונות עבודה, וכן עוסק בליקויי בניה.

 

משרד עו"ד רייכרט עוסק במגוון תחומי משפט:

 

✔ נזיקין - תאונות עבודה, תאונות דרכים, ועדות רפואיות, ביטוח לאומי ועוד.

✔ רשלנות רפואית - ליווי בכל ההליכים החל ממציאת המומחים וכלה בניהול ההליך עד הגעה לפיצוי מקסימאלי.

✔ מקרקעין נדל"ן - עריכת חוזי קנייה ומכירה של דירות ומגרשים, מיסוי מקרקעין, תמ"א 38, התמקצעות בליקויי בנייה, אבחון כשלים באיטום ועוד.

 
נוסף על כך, למשרד מחלקה המעניקה שירותי משפט בתחום דיני התעבורה ודיני משפחה לרבות בית הדין הרבני וירושות, צוואות וייפוי כח מתמשך.
 
עורך הדין דוד רייכרט מספק יחס אישי לכל תיק ולכל לקוח במטרה להגיע למטרות שהוצבו בתחילת הדרך.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 29/03/2018

    עו"ד דוד רייכרט טיפל עבורי בעסקה מרכבת של מכירת מניות באיגוד מקרקעין לרבות מול רשויות המס וכן מטפל כרגע בעסקת קומבינציה לשביעות רצוני המלאה.
     

עו"ד דוד רייכרט
פניה ישירה אל עו"ד דוד רייכרט

למעלה