לימור יעקב, עו"ד

לימור יעקב, עו"ד

שמואל הנביא 6 , אשדוד (אזור הדרום)

משרד עו"ד לימור יעקב הינו משרד בוטיק בעל עיסוק ספציפי בייצוג חייבים בהוצאה לפועל והליכי פשיטת רגל, הניסיון האדיר בתחום מבסס את מעמדה כעורכת דין מקצועית בתחומה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת הדין לימור יעקב, בעלת משרד עורכי דין עצמאי העוסקת באופן ספציפי בייצוג חייבים בהוצאה לפועל.

עוד מימי התמחותה החלה עורכת הדין יעקב את התמקצעותה בתחום ההוצאה לפועל כאשר התמקצעה ברשות האכיפה והגביה, שם צעדה את צעדיה הראשונים בעולם המשפט. מאז, פתחה את משרדה העצמאי וסיפקה שרותי משפט לעשרות חייבים וסייעה להם לחזור אל מסלול חיים תקין ולהגיע להסדרים שאיפשרו להם ולמשפחותיהם להמשיך לצעוד קדימה עם הווה כלכלי מסודר ועתיד בהיר יותר.

 

משרדה של עורכת הדין לימור יעקב מספק שרות לחייבים בנושאים הבאים:

ייצוג בדיונים מול הוצאה לפועל / בתי משפט, סיוע במקרים של הגבלת רישיון נהיגה ועיכוב יציאה מהארץ, כינוס נכסים, עיקול מטלטלין, איחוד תיקים, הפטר בהוצאה לפועל, מוגבל באמצעים, טענת פרעתי, הקפאת הליכים, ערבויות פסק דין הצהרתי ועוד.

 

עורכת הדין לימור יעקב מאמינה כי תחום עיסוקו של משרדה הינו שליחות שעוזרת לאנשים המגיעים לחובות מול הוצאה לפועל ועלולים להרגיש אבודים וחסרי עתיד. עו"ד יעקב שמחה על הזכות לסייע ללקוחותיה לפתוח דף חדש ולהתחיל חיים נטולי טרדה זו. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לימור יעקב, עו"ד
פניה ישירה אל לימור יעקב, עו"ד

למעלה