עו"ד אורנית סמסון

עו"ד אורנית סמסון

מזא"ה 10 א' , נתניה (אזור השרון והסביבה)

ניסיון של למעלה מעשור בתחום הנזיקין לרבות נזקי גוף ותאונות. המשרד מטפל בתביעות נזיקין מורכבות בהן נותרים הניזוקים עם נכויות או בפגיעות קשות המפצות בפיצוי מוגבר בגין כאב וסבל.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת הדין אורנית סמסון בעלת תואר ראשון L.L.B במשפטים והינה עורכת הדין היחידה במשרד שתנהל את תיק הלקוח מתחילתו ועד סופו, והכל בשקיפות מלאה יחד עם הלקוח תוך מתן  ליחס אישי וטיפול מסור מקצועי ואמין.

 
תחומי עיסוק עיקריים של משרד עו"ד אורנית סמסון :
  • תאונות דרכים
  • תאונות עבודה
  • תביעות פוליסה
  • תאונות אישיות
  • תאונות תלמידים
  • רשלנות רפואית
  • ביטוח לאומי (נפגעי עבודה, נכות כללית, ערעורים לבית הדין ועוד)
על צוות המשרד נמנה גוף, A.S שירותים רפואיים לצורכי משפט וביטוח, אשר עוסק בהפניית הלקוח תחת קורת גג אחת לקשת רחבה של מומחים לצורך קבלת חוות דעת משפטיות הן בתחום הרפואי על כל קשת גווניו והן בתחומי הבטיחות, שמאות, טוקסיקולוגיה, חוקרים פרטיים וכיוצ"ב.
 
לידיעת קהל לקוחותינו, חוות דעת מקצועיות ואמינות הינן כלי בטוח המבטיח את הצלחתו של התיק.

 

השילוב בין ידע מקצועי משפטי לבין מומחים מהשורה הראשונה ייצור עבורך הלקוח, את הפיתרון האופטימלי ואת הטיפול היעיל בכל תביעת נזיקין בה תהיה מעוניין לטפל באמצעות המשרד.

 

לצד עיסוק בליטיגציה למעלה מעשור, למשרד הצלחות רבות בניהול משא ומתן מול חברות הביטוח וסיום תיקים בפשרה ואף מחוץ לכותלי בית המשפט, פרט אשר יחסוך ללקוח זמן רב ויקדם אותו בין היתר לתוצאה הנכספת מבלי להיכנס לסיכונים הכרוכים בניהולו של תיק.


משרד עו"ד אורנית סמסון דוגל במקצועיות, שירות ויחס אישי, יסודיות, דבקות במטרה, וכן מגיע לפתרונות יצירתיים ומקוריים עבור כל אחד מבין לקוחותיו.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד אורנית סמסון
פניה ישירה אל עו"ד אורנית סמסון

למעלה