שמעון קוקוש ושות`

שמעון קוקוש ושות'

הגליל 52, בניין גליל סנטר, קומה א' , טבריה (אזור הצפון)

משרד העוסק בתחום האזרחי והפלילי בעל ניסיון של שנים רבות בליטיגציה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עורכי הדין שמעון קוקוש ושות' הינו משרד העוסק בתחומי המשפט הפלילי והאזרחי, העוסק בתחום דיני העבודה, לשון הרע, פשיטות רגל ודיני המשפחה.

המשרד בעל מוניטין רב במספר תחומי עיסוק משפטיים מרכזיים, בתוך כך, מספק המשרד מגוון שירותים משפטיים, הכוללים בין השאר ייצוג בבתי משפט, הן בבתי הדין לעבודה, הן בערכאות האזרחיות הרגילות,והן בבתי הדין המשמעתיים.

יתרונו של המשרד מתבטא בהתמקצעות במשפט הפלילי והאזרחי המאפשרים להעניק ללקוח מענה מקצועי ומקיף ומהימן בכל שלבי ההליך עד לסיומו.

במהלך השנים, ייצג המשרד לקוחות רבים בכל הערכאות,הן במגזר הפרטי והעסקי, והן במגזר הציבורי.

ההיקף הרחב של עיסוק המשרד מאפשר למשרד להתאים את השירות לדרישות ולצרכים המיוחדים של כל אחד מהלקוחות אשר מטופל באופן מקצועי, איכותי ובעל סטנדרט גבוה.

צוות המשרד מתמקד ביצירת קשרים ארוכי-טווח עם לקוחותיו, כי יודע הוא שלקוחות מרוצים הם הבסיס העיקרי עליו הוא בונה ומרחיב את המשרד. שביעות רצונם של הלקוחות עומד לנגד עיניו של המשרד בכל עת ובכל שעה.

 

הייחודיות של צוות המשרד מבוססת על הגישה המיוחדת אותה הצוות נוקט כלפי מקצוע עריכת הדין דבר הבא לידי ביטוי בקהל לקוחותיו. חשוב לצוות המשרד שלקוחותיו יהיו מרוצים ולא יהססו להפנות אליו לקוחות חדשים, בידיעה שהם יהיו מרוצים לפחות כמותם ואף יותר.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 21/08/2022

    עורך דין תותח על. מנסיון אישי פעמיים ענה על הציפיות כל הכבוד
     

שמעון קוקוש ושות`
פניה ישירה אל שמעון קוקוש ושות`

למעלה