משרד עו"ד דורון רביד

משרד עו"ד דורון רביד

יוסף ריבלין 1 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

משרד עו"ד דורון רביד מספק שירותים במגוון תחומים הקשורים למשפט אזרחי - מסחרי על היבטיו השונים, ובדגש על תחום דיני המשפחה ודיני המקרקעין.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד דורון רביד מספק שירותים לאנשים פרטיים, תאגידים ועסקים במגוון תחומים הקשורים למשפט אזרחי - מסחרי על היבטיו השונים, ובדגש על תחום דיני המשפחה ודיני המקרקעין.

 

משרדנו מייצג בערכאות ובבתי משפט שונים, ובפני מגוון של רשויות.

 

המשרד מלווה לקוחות פרטיים ועסקיים, בארץ ובחו"ל, חשוף ומעורב בהליכים השונים, אם בהיבטים האישיים, ואם בהיבטים המסחריים והעסקיים ואף מסייע להם בקבלת ההחלטות בתחומים אלו.

 

משרדנו מתאפיין בשירות אישי, מקצועי, ונותן מענה מקיף לכל לקוח.

 

כמו כן, עו"ד דורון רביד הינו מגשר ותיק, מוסמך מטעם לשכת עורכי הדין. תחומי הגישור בהם עוסק המשרד הנם: גישור בענייני משפחה וירושה, גישור עסקי, גישור בנדל"ן, ועוד.

 

השירות ניתן בכל איזור המרכז וירושלים.

 

Service available both in English and in Hebrew.

 

 

תחומי עיסוק


ענייני משפחה וירושה
המשרד עוסק בטיפול בענייני משפחה, ובכלל זה בכל הכרוך בתביעות גירושין, ענייני ירושה וצוואות, וכיו"ב. כל זאת, תוך מתן דגש ליחסים הבינאישיים בתוך המשפחה ומתוך אמונה כי גישור על פערים בתוך המשפחה נחוץ להמשך קיומם של יחסים תקינים. עם זאת, כאשר הדבר נדרש, המשרד נלחם על זכויות הלקוח בתוקף וללא פשרות, להשגת התוצאות הרצויות.

 

כל הליך גירושין הוא הליך מורכב וקשה, אשר דורש טיפול אישי, המותאם לצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח. משרדנו עוסק בהתאמת הייצוג לצרכיו של הלקוח, יכולותיו ורצונותיו, תוך חתירה לפתרון יעיל אשר יקל על הלקוח לצאת מהמשבר בצורה המיטבית עבורו.

 

המשרד עוסק בכל הקשור בענייני ירושה, ובין היתר בעריכת צוואות והוצאת צווי ירושה וקיום צוואה. המשרד עוסק רבות בפתרון של בעיות סבוכות בענייני ירושה כגון : יורשים בפשיטת רגל, יורשים בלתי כשירים, בעיות בצוואות ועוד.


מקרקעין
המשרד עוסק בטיפול בלקוחות פרטיים ועסקיים בתחום זה.

 

עו"ד דורון רביד בעל ניסיון רב בטיפול משפטי בתחום המקרקעין ובכלל זה ניסיון רב בייצוג בעסקאות מקרקעין, החל מאיתור צורכי הלקוח, דרך ניהול משא ומתן ועריכת ההסכם, ועד לסיום העסקה ברישום. משרדנו עוסק במגוון רחב של עסקאות, ובין היתר במגזר הפרטי והמסחרי.

המשרד עוסק גם בייצוג בערכאות השונות בכל הקשור לענייני מקרקעין – תביעות בגין חריגות בנייה, הסגות גבול, תביעות בעלות ושימוש במקרקעין, ועוד.


תכנון ובנייה
המשרד עוסק בתחום התכנון והבנייה, ובכלל זה בייעוץ וייצוג בפני וועדות התכנון השונות ובהליכי ערר, ניהול תביעות בגין ירידת ערך לפי סעיף 197, טיפול בהתנגדויות לתוכניות מתאר, הפקעות, טיפול בהיתרי בנייה, ועוד.

 

 

גישור
עו"ד דורון רביד הינו מגשר מוסמך מטעם לשכת עורכי הדין, ובעל ניסיון רב בגישור בנדל"ן, בגישורים עסקיים, ובגישורים בענייני משפחה וירושה.

 

ניסיוני כעו"ד, המכיר ומבין את האלטרנטיבות המשפטיות, והרצון ליישב סכסוכים בדרך אחרת, מהווים יתרון משמעותי בגישור בין צדדים.

עו"ד דורון רביד מאמין, כי כמעט כל סכסוך, אם בין אנשים, ואם בין עסקים, יכול להיפתר באופן מכובד, ומאפשר לצדדים לסכסוך למצוא דרך לגשר על הפערים ביניהם. הליך הגישור מתבצע באופן הנכון ביותר לצדדים, מהיר ופחות יקר מהליך משפטי מלא, ומביא לתוצאה שתהיה מקובלת על הצדדים כפתרון משותף.

 

הליך הגישור, המתבצע במקצועיות באווירה פתוחה, ומתוך כבוד הדדי ושיתוף פעולה, משיג את התוצאות הטובות ביותר לשני הצדדים.


משפט אזרחי מסחרי
משרדנו מייצג בערכאות שונות לקוחות עסקיים ופרטיים.


חברות
משרדנו עוסק בהקמה וליווי חברות. בין היתר, נותן משרדנו שירות בעריכת הסכמי מייסדים, הקצאת מניות, הסכמי אספקה ושירות, זיכיונות, ועוד.


הסכמים
משרדנו בעל ניסיון רב בניהול מו"מ ועריכת הסכמים בתחומים שונים - מקרקעין, חברות, הסכמים בתוך המשפחה, ועוד. 


השכלה ופעילות אקדמאית
LLB במשפטים מאוניברסיטת תל אביב משנת 2002
מגשר מוסמך מטעם לשכת עורכי הדין.
מרצה בכיר ללימודי נדל"ן במספר מכללות כגון המכללה לנדל"ן של אנגלו – סכסון ומכללת "יסודות הנדל"ן".

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עו"ד דורון רביד
פניה ישירה אל משרד עו"ד דורון רביד

למעלה