משרד עו"ד עאסי בלאל

משרד עו"ד עאסי בלאל

כפר ברא רחוב עכו 8 , פתח תקוה (אזור השרון והסביבה)

המשרד עוסק בתחום המשפט האזרחי, מסחרי ועסקי במשרד ניתן שירות אדיב ומקצועי מתחילת התהליך ועד תומו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

המשרד מעניק שירותים משפטיים בתחומים שונים כמו: דיני תעבורה, דיני עבודה, ביטוח לאומי, פש"ר כינוסים, פירוקים, משפט מסחרי, הוצאה לפועל ובייעוץ משפטי כללי.


במסגרת תחום המקרקעין אנו מטפלים, בין היתר, בעריכת חוזים לרכישה ולמכירה של דירות, בהסכמי פינוי בינוי, חוזי השכרה, תביעות פינוי, תכנון ובניה, עסקאות קומבינציה ועוד. בנוסף, מעניק המשרד ייצוג משפטי מול הוועדות המקומיות וועדות ערר, וכן מול כל הערכאות המשפטיות השונות ומול מנהל מקרקעי ישראל.


במסגרת התחום המסחרי מעניק המשרד ייעוץ משפטי לחברות וללקוחות פרטיים כאחד ומטפל, בין היתר, כינוס נכסים, פירוק חברות, פשיטת רגל, הסדרי נושים ועוד. בנוסף, מייצג המשרד את הלקוח בפני שופטי הפירוקים בבתי המשפט השונים, ובלשכות ההוצאה לפועל.


אנו מעניקים שירותים משפטיים שונים גם בתחום המשפט האזרחי על כל גווניו, ומציע ייצוג והגנה משפטית, וייעוץ משפטי בנושאים שונים.



נשמח לראותכם בין קהל לקוחותינו....

 

שפות: עברית- ערבית- אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 28/02/2020

    משרד עו"ד עאסי בלאל מעניק שירות מקצועי ואמין, וברמה המקצועית מלווה את הלקוח ונלחם על התוצאה הטובה לטובת הלקוח, אני ממליץ על המשרד בתחום האזרחי.
     

  • 22/02/2019

    עו"ד מקצועי ובעל נסיון ממליץ על המשרד
     

משרד עו"ד עאסי בלאל
פניה ישירה אל משרד עו"ד עאסי בלאל

למעלה