עו"ד אבי פינרסקי

עו"ד אבי פינרסקי

דרך מנחם בגין 150 קומה 11- בניין WE TLV , תל אביב (אזור המרכז)

משרד בוטיק בעל ניסיון רב בתחומי המשפט הפלילי, המשפט הצבאי, עבירות צווארון לבן ומשפט מנהלי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

המשרד עוסק בטיפול אל מול הרשויות, בדגש על המשפט הפלילי על כל סוגיו. עורך הדין אבי פינרסקי, מייסד המשרד, כבר מראשית לימודיו בפקולטה למשפטים שאף לעסוק בתחום הפלילי ובייצוג אזרחים אל מול הרשויות מתוך הבנה כי כל אזרח, גם הנורמטיבי והתורם ביותר יכול להגיע למצב בו המערכת מאשימה אותו (לעיתים אף ללא עוול בכפו) או מבקשת למצות עימו את הדין או לפגוע בזכויותיו וזאת למרות תרומתו לחברה ולאורח חייו הנורמטיבי.

המשרד מייצג מתוך תחושת שליחות של ממש, ומתוך הבנה כי בעת התקלות האזרח הנורמטיבי עם המערכת – המערכת יכולה לגייס את כל משאביה למלחמה המשפטית, דבר המעמיד את האזרח בנחיתות. המשרד מייצג את האזרח מתוך הבנה כי רק עורך דין מסור, יצירתי ולוחמני הבקיא בדין ומכיר את המערכת על חולשותיה כהלכה, יכול להשוות את הכוחות ואף להביא ליתרון על המערכת במאבק המשפטי.

המשרד מתייחס ביסודיות לכל סוגיה הבאה לבחינתו ובכל תיק בו הוא מייצג, מתוך הבנה כי כל תיק ייחודי בנסיבותיו ובסוגיה המשפטית העולה ממנו, ולא ניתן לטפל בתיקים בצורה שבלונית, ומתוך הכרה כי כל מקרה הוא שונה, כך שפיתרון שהביא לתוצאה מקסימלית פעם אחת, לא בהכרח יביא לתוצאה מקסימלית פעם אחרת, ועל כן יש להתאים את הפיתרון תוך כדי הכרת הדין, המערכת והנפשות הפועלות בתוך המערכת.

המשרד מאמין כי הפיתרון לבעיות אליהם נקלעו לקוחותיו, מחייב לא רק בקיאות משפטית מהמעלה הראשונה (אשר כמובן הוא תנאי הכרחי, אך לא מספק), אלא גם שימוש בכלל הכלים הלבר משפטיים הקיימים, כמו שימוש מושכל בפרוצדורה ובהליכים מנהליים, והכל על מנת למקסם את התוצאה בשביל הלקוח, ועל כן המשרד שם דגש גם על שימוש בהליכים אלו לצד בקיאות בעובדות המקרה ובדין, לצד דגש על הופעה אפקטיבית בבתי המשפט וניתוח משפטי ברמה הגבוהה ביותר.

המשרד מגביל את כמות התיקים אותה הוא קולט, כדי לטפל בכל תיק ותיק בצורה היסודית והמיטבית, תוך כדי זמינות מירבית ושירות אישי, כאשר עיקר לקוחות המשרד הם אזרחים נורמטיביים ולמעלה מכך, אשר הואשמו בעבירה או נדרשים לטיפול אל מול הרשות.

 

עורך הדין אבי פינרסקי

תואר ראשון (LLB) אוניברסיטת תל אביב 2008.

תואר שני (LLM) אוניברסיטת תל אביב 2011.

בשירותו הצבאי: שירות בסנגוריה הצבאית המחוזית ובסנגוריה הצבאית הראשית.

קיבל תעודת הצטיינות והערכה, ממפקד היחידה, על התרומה הייחודית לסנגוריה הצבאית כבר ב-2010.

כבר מהשנה הראשונה בה החל עורך הדין אבי פינרסקי את לימודי המשפטי גילה כי רצונו ושאיפתו הוא להשתמש בכישוריו ובידע אותו צבר לצורך הגנה על האזרח מפני הרשות. כבר מההתחלה החליט להתמקד ולהעמיק במשפט הפלילי ובמשפט המנהלי, על מנת שיוכל לממש את כישוריו ושאיפותיו על הצד הטוב ביותר. בין היתר, מלבד ההתמקדות האקדמית בתחום השתתף עורך הדין אבי פינרסקי בקליניקה לזכויות בהליך הפלילי, כך שכבר בשנה ג' ללימודיו החל ללמוד את הפן הפרקטי של ההליך הפלילי, לצבור ניסיון רלוונטי בנושא, והחל בעזרה מעשית ללקוחות במסגרת הליכים פליליים אשר התנהלו כנגדם. במקביל ללימודיו אף עבד במשרת סטודנט במשרד אשר עסק במשפט המנהלי.

את כל שירותו הצבאית שירת עורך הדין אבי פינרסקי, כסניגור צבאי בסנגוריה המחוזית, ובסנגוריה הצבאית הראשית והשתחרר בדרגת סרן (במיל'). את שירותו זה ראה עורך הדין אבי פינרסקי כשליחות של ממש ולא הסכים למלא כל תפקיד אחר, על אף שהוצאו לו כאלו, לא פעם, בתחומים רבים ומגוונים, מתוך הבנה כי הסנגוריה והייצוג אל מול הרשות הם ייעודו, ולא תחנה אחת בשירותו או בקריירה שלו.

במסגרת שירותו בסנגוריה הצבאית ייצג באלפי תיקים ובכל סוגי העבירות, מעבירות של העדר מן השירות, דרך עבירות של פשע חמור, עבירות כלכליות ועד לעבירות המתה.

את שירותו הצבאי ניצל על מנת לעזור לכל החיילים, מהדרגות הנמוכות ביותר ועד לקצינים בדרגות בכירות, תוך כדי הרחבתם והעמקתם של הידע המשפטי והניסיון המעשי. במהלך שירותו הצבאי בסנגוריה הצבאית טען עורך הדין אבי פינרסקי בכל הליך אפשרי, הופיע בדיוני הוכחות רבים, ערעורים, דיונים וערעורי מעצר, דיוני הקראות, טענות מקדמיות, טיעונים לעונש והליכים מקדמיים.

במהלך שירותו הצבאי הופיע עורך הדין אבי פינרסקי בפני כל פורום אפשרי, החל מבתי הדין הצבאיים המחוזיים (לרבות בית הדין הצבאי המיוחד), דרך בתי הדין הצבאיים לערעורים ועד לבית המשפט העליון.

כמו כן עסק עורך הדין אבי פינרסקי בייעוץ בחקירה בכל סוגי החקירות.

במהלך שירותו בסנגוריה הצבאית עורך הדין אבי פינרסקי עסק אף בייצוג בהליכים מנהליים (וועדות לשחרור אסירים, לשכת הגיוס, וועדות סמים, וועדות 210 ועוד)

כיום, מייצג עוה"ד אבי פינרסקי את לקוחות המשרד בכל הארץ, בפני כל הערכאות המשפטיות האזרחיות והצבאיות, בהליכים פליליים ומנהליים.

 

פנו אלינו לקבלת השירות המיטבי מוקדם ככל הניתן ובכך תוכלו להבטיח את התוצאה הטובה ביותר בעניינכם.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 30/01/2019

    ממליצה בחום על אבי פינרסקי כעל עורך דין מקצועי, אבי עזר לנו בקבלת סטטוס בן מהגרים אחרי שקיבלנו סירוב מהצבא כשפנינו בעצמינו. לאורך כל התהליך אבי היה מקצועי, סובלני, זמין לכל שאלה למרות 10 שעות הפרש בעניינו, מאוד מסודר וברור.
     

  • 04/08/2016

    I highly recommand Avi Finarsky as he is very professional, respectfull and thoughtfull lawyer. You can trust him without any doubts because I will do everything possible to help you. His advices are always very wise and good to take.
     

מאמרים מאת עו"ד אבי פינרסקי
עו"ד אבי פינרסקי
פניה ישירה אל עו"ד אבי פינרסקי

למעלה