ניצה כהן - משרד עורכי דין

ניצה כהן - משרד עורכי דין

דרך העצמאות 84 , חיפה (אזור הצפון)

ניצה כהן - המהלך הנכון שלך

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

המשרד הוקם בשנת 2003 ע"י עו"ד ניצה כהן, קצינת משטרה ותובעת משטרתית לשעבר, בעלת ותק של למעלה מ- 30 שנה בתחומה. לקוחות המשרד נהנים מצוות מנוסה של 7 עורכי דין ותיקים אשר עוסקים בתחומים מגוונים ורבים ומטפלים בקשת רחבה של נושאים, החל מהתחום הפלילי והתעבורה, עובר בתחום הנזיקין, תחומי המשפט האזרחי-מסחרי, דיני עבודה, מקרקעין, משפחה וירושה וכן הוצאה לפועל.

  • הדגש העיקרי במשרד הוא על מתן יחס אישי, איכותי ומקצועי ללקוחות, ובעיקר "לאזרח הפשוט", לאדם הפרטי המוצא עצמו נאבק עם "הממסד" (רשויות שלטון, גופי ממשל, חברות ענק ותאגידים גדולים).
  • מגוון הנושאים המשפטיים שבהם אנו עוסקים, מאפשר לנו לתת שירות וליווי מקצועי במכלול רב של תחומים; אצלנו כל לקוח יכול למצוא מענה שלם ומלא לכל צרכיו, כך למשל בתחום תאונות הדרכים משרדנו מטפל הן בתחום התעבורתי (ייצוג בבית המשפט לתעבורה), הן בתחום הנזיקי (טיפול בנפגעי תאונות דרכים) והן בתחום הרכושי (ייצוג מול חברות הביטוח);
  • על-מנת שהלקוח יוכל להכיר ולהבין את מלוא זכויותיו בטרם יחליט על אופן המשך הטיפול בעניינו, אנו איננו גובים שכר עבור פגישת יעוץ ראשונית.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאמרים מאת ניצה כהן - משרד עורכי דין
ניצה כהן - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל ניצה כהן - משרד עורכי דין

למעלה