חברת עו"ד ברומברג ורוניקה

חברת עו"ד ברומברג ורוניקה

הילל 23 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

משרד עו"ד ברומברג ורוניקה עוסק המגוון תחומי עיסוק לרבות: רשלנות רפואית, נזיקי גוף, ביטוח לאומי, תאונות דרכים ותאונות עבודה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד

משרד עו"ד ברומברג ורוניקה עוסק במגוון תחומים לרבות: רשלנות רפואית, נזיקי גוף תאונות.


המשרד ממוקם בלב ירושלים ועוסק בייצוג תובעים בתביעות רשלנות רפואית על כל רוודיה, ובעיקר בתחומי הגניקולוגיה והמיילדות ובכללם תביעות בשל ייעוץ גנטי לקוי, ניהול רשלני של מעקב הריון, ניהול רשלני של לידות, תביעות ילודים עם שיתוק מוחי ובתיקי התרשלות בגילוי מחלת הסרטן.
 
במהלך שנות הפעילות הרבות ניהל המשרד מאות תיקים בתחומי הרשלנות הרפואית כנגד בתי חולים, קופות חולים, מרכזים רפואיים ומרכזים לרפואה אסתטית שונים, וצבר ניסיון ומוניטין רב.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 22/08/2021

    עורכת דין נמרצת, מקצועית ופועלת במהירות וביעילות לטובת הלקוח. מנסיון ממליץ מאוד
     

  • 13/09/2018

    ורוניקה מומחית מהשורה הראשונה בתחום חוק הנוער. עזרה לנו במקצועיות יוצאת דופן. ממליצה בחום.
     

  • 31/08/2018

    טוב, עו"ד ורוניקה ברומברג במילה אחת - עוצמה. בשתי מילים - שבירת מוסכמות. כל מה שחשבתי על עורכי דין כעוד גורם מבלבל, מושך זמן, סוחט כסף - נוכחתי לדעת שזה יכול להיות ההפך הגמור. הנסיון, קליטת המצב, המהירות והדיוק בהם היא פועלת - בלתי ניתנים לתיאור! מגדילה ראש ומחפשת איפה עוד ניתן לעזור ללקוח, מאיפה עוד אפשר להשיג כסף, מה עוד מגיע לקבל, ממה אפשרי וכדאי להימנע. יש לה את כל הקשרים , האסטרטגיות לפעולה שתמיד עובדות! ורוניקה היא הרבה הרבה מעבר לסתם עורכת דין. שווה כל שקל ויותר!
     

  • 14/08/2018

    מילים לא יכולות להביע את מה שהלב מרגיש! ובכל זאת אנסה להעביר את הערכתי במילים. באתי אליך מרוסקת ושבורה אחרי המון עו"ד שניסו לטפל בתיקים, הרגשתי חוסר אונים, אבל ה` שלח לי אותך! מלאך ששומר! תיק שהיה בו כזה בלאגן המון שנים ואחרי טעויות של עורכי דין אחרים פתרת בן רגע ! זה היה כמו קסם! נכנסת לתיק וכבר תוך שבוע הרגשתי רוגע, בטחון ושלווה, רגשות שלא חשתי כבר כמה שנים. הכל פתאום התנהל במהירות הבזק, ותוך חודש וקצת עשית סדר בכל התיקים שעו"ד אחרים שנים לא יכלו לעשות!!! פתאום אני ומשפחתי הרגשנו שוב מה זה חיים! השרת עלינו שלווה ורוגע. יכלנו לנשום ולהיות רגועים, הכל לקחת על עצמך ותקתקת הכל באחריות ובזריזות, פעם הראשונה שנתקלתי במצב שבו עו"ד מזכירה לי דברים ויודעת את כל התיק בעל פה יותר טוב ממני! רק איתך יכלתי להרשות לעצמי ככה לשחרר ולהתפנות לטיפול בילדי הנכים ובהריונות החדשים שגם אגב הגיעו בזכות הרוגע שהבאת עלינו כמו ברכה. לא יספיק אפילו 10 דפים כדי לתאר את המקצועיות, האכפתיות והאחראיות שלך! אני לא מפסיקה להודות לה` ששלח לי אותך! וכמו שהתחלתי.. אין מספיק מילים שבעולם לתאר אותך ולהביע את תודתי אליך ושום מילים לא ישתוו לעזרה שאת מעניקה בדרך הטובה, המקצועית, והאכפתית, והכי חשוב המהירה ביותר! תודה לך על העידוד ברגעים הכי קשים, תודה על המסירות, ההשקעה, הזריזות, האכפתיות והאחריות שאין שניה לה, ועל השלווה שהענקת בחזרה למשפחה שלמה ! באהבה גדולה ובהערכה אין סופית מכל הלב רבקה כץ דיין
     

וידאו
חברת עו"ד ברומברג ורוניקה
פניה ישירה אל חברת עו"ד ברומברג ורוניקה

למעלה