דנה בר-נר, עו"ד

דנה בר-נר, עו"ד

לוי אשכול 82 , תל אביב (אזור המרכז)

דנה בר-נר (בן יאיר), עורכת דין מזה 25 שנה, ומגשרת מזה כעשר שנים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד בר-נר עוסק כיום בעיקר בתחום דיני משפחה וירושה,  מנהלת תיקי גירושין מורכבים, עם בעיות סבוכות - בין אם בתחום חלוקת זמני השהות והאחריות על הילדים, ובין אם בחלוקת רכוש מורכבת.


עו"ד בר-נר הגיעה מהתחום של המשפט המסחרי, דיני עבודה ודיני קניין רוחני, בהם עסקה במשך עשר השנים הראשונות, בטרם עשתה הסבה לתחום דיני המשפחה. כך, עו"ד בר-נר יודעת היטב לחלק נכון את הרכוש, לרבות זכויות המוניטין והפנסיות.


מאחר שעו"ד בר-נר הגיעה לתחום דיני המשפחה לאחר גירושיה, מכירה עו"ד בר-נר היטב את הקשיים, עימם מתמודדים הגרושים והגרושות, ובעיקר - ילדיהם הקטנים, ומסייעת - ככל הניתן - בסיום הליכי הגירושין בין ההורים בהסכמה, ובחלוקה שוויונית ככל הניתן החובות ובזכויות של הילדים. הכל, למען הילדים.


עו"ד בר-נר היא גם מוסמכת ממשרד המשפטים לעריכת יפויי כח מתמשכים, ולכן - עוסקת רבות בעריכה ובהפקדה של יפויי כח מתמשכים, של צוואות ושל מסמכי הוראות מרצון.

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה בר-נר, עו"ד
פניה ישירה אל דנה בר-נר, עו"ד

למעלה